pijas napisał(a):Hipol był i jest i do tej pory ( a treningów już trochę było ) nic się nie dzieje po jak to piszecie "po nagrzaniu" też jest beton
tak jak pisał Veber do pełna tzn no prawie do pełna ( jak pisałem już duuużo wcześniej - zalewać nie stresować się (najważniejsze to jak macie seryjne amory otworek należy zrobić u podstawy amora a nie na bocznej ściance ( seria ma bardzo cieńkie ścianki) w sportowych - w moim przypadku SPAX można śmiało wiercić ściankę jest dużo mięska i jest co później zaspawać
Pozdrowiony
ttomek napisał(a):
a czy może ktoś wsadzał zestaw gwintu TA-Technix??
http://moto.allegro.pl/item1008970032_b ... gwint.html
polata to wogóle??
Powrót do Zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości