tak wygląda zapis w regulaminie dot. klasyfikacji zespołowej par. 14 (par. 13 klasyfikacji indywidualnej podaję dla przypomnienia bo do niego odnosi się też nowy par. 14):
""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""
§13 Klasyfikacja indywidualna.
13.1 Kierowca jest sklasyfikowany w klasyfikacji generalnej SSS Drift Cup, jeżeli ukończył minimum jedną rundę w klasie PROFI lub FAN.
13.2 Przy ustalaniu klasyfikacji końcowej uwzględniane są punkty z wszystkich rund minus jedna. Nie uwzględniana jest runda, w której zawodnik uzyskał najniższą liczbę punktów.
13.3 Nieobecność na rundzie uznawana jest za najgorszy wynik.
13.4 Zwycięzcą klasyfikacji końcowej SSS Drift Cup w klasie PROFI lub FAN zostaje kierowca, który uzyska największą ilość punktów.
13.5 W przypadku jednakowej ilości punktów w klasyfikacji końcowej o lepszym miejscu decyduje większa ilość zaliczonych rund a następnie większa ilość wyższych pozycji na poszczególnych rundach. W przypadku dalszej równości decyduje wyższe miejsce na ostatniej rundzie.
§14 Klasyfikacja zespołowa.
14.1 Klasyfikacja zespołowa zostanie przeprowadzona jeżeli zostaną zgłoszone minimum 3 zespoły w klasie PROFI lub FAN.
14.2 Zespół stanowi 3 kierowców zgłoszonych jednorazowo na cały sezon w formularzu internetowym na
www.sss.org.pl lub w mailu na
biuro@sss.org.pl .
14.3. Na każdej rundzie punkty dla zespołu zbiera 2 najwyżej klasyfikowanych indywidualnie zawodników (przez sumowanie punktów indywidualnych) przy spełnieniu dodatkowo następujących warunków :
a) w rundzie musi wystartować przynajmniej 2 kierowców z zespołu,
b) punkty są zbierane od momentu zgłoszenia zespołu,
c) zmiana składu osobowego zespołu w trakcie sezonu powoduje utratę dotychczas zebranych punktów,
d) klasyfikacja będzie liczona oddzielnie dla klasy PROFI i FAN zgodnie z punktami 13.2 – 13.5.
e) zespół musi posiadać nazwę.
""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""