nfs napisał(a):Wyjmij sprezyny. Pomogłem?
Michal188 napisał(a):nfs napisał(a):Wyjmij sprezyny. Pomogłem?
Skończ tę krucjatę z obniżaniem auta. Brak argumentów działa na Twoją niekorzyść, zaczyna to być żałosne.
nfs napisał(a):Michal188 napisał(a):nfs napisał(a):Wyjmij sprezyny. Pomogłem?
Skończ tę krucjatę z obniżaniem auta. Brak argumentów działa na Twoją niekorzyść, zaczyna to być żałosne.
Krucjaty nie skończe bo panuje durna opinia że hardcorowe obniżenie auta nie wpływa na jego własności jezdne. Coraz wiecej ludzi w PL w to wierzy i to jest prawdziwie żałosne. Głupia moda jak kiedyś niebieskie diody, tribale i spojlery a teraz mega camber, gleba i naciąg.
Twoja wypowiedz sugeruje że nie mam na to argumentów. Proszę pokaż mi gdzie zabrakło argumentów? Jak narazie gdziekolwiek zacznę dyskusję na ten temat kończy się ona tak samo: "drift to styl a nie wyscigi. nie kazdemu zalezy na prowadzeniu."
A skoro form>function to dlaczego właściwie nie wyjąć sprężyn?
nfs napisał(a):Przy super niskich sprezynach sa dwa wyjscia:
1.zawieszenie oprze sie na odbojach przy najmniejszym nawet ugieciu
2.sprezyny beda tak twarde (zeby uniknac dobijania) ze auto bedzie podskakiwac jak pileczka ping pongowa zamiast wybierac nierownosci
Jedno i drugie rozwiazanie niewiele rozni sie od wyjecia sprezyn i zaspawania tego na sztywno. Napisałem zeby wyjal sprezyny bo liczylem ze zrozumie sarkazm. Jak widac ty nie zrozumiales. Nie winie cie za to.
Powrót do Zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości