Panowie, jedna rzecz tutaj się wkradła której nie planowałem i nie planuje, więc wole to od razu lekko naprostować
Nigdzie nie pisałem, że ma to być "dla amatrów" i "tanio" . Ma być SPRAWIEDLIWIE. Co nie znaczy że tanio. Nie celujemy tym w osoby które ledwo maja na nalewke... Sory. Wiem że od razu znajdą się miłośnicy 'taniego...." i będą chcieli krzyczeć - nikt nie zabrania zrobnić innej serii. Ta ma być sprawiedliwa, ale
profesjonalna (na tyle na ile to będze możliwe oczywiście )
Poza oryginalnymi punktami mocowań ingerencja w zawieszenia (skręt, tip) raczej wstępnie dowolna. Nadal skłaniam się jednak w stronę jednego modelu auta . Dzięki temu tematowi może faktycznie bardziej w e36 skoro łatwiej o takowe. I raczej na 95% jeden silnik - nie wiem jakie tam macie, ale coś pancernego z mocą max 300 i taki, żeby nie szło wiele wykombinować bez turbo - tak żeby weryfikacja każdego na zawodach była łatwiejsza.
Nigdzie też nie napisałem że 'załatwie opony za 50 zł' - ale wiem że jest to możliwe do ogarnięcia . I nadal jednak jestem za jedną oponą jedna marka i model) w identycznym rozmiarze typu 17 215