Do sprzedania projekt do dokończenia. Mitsubishi Eclipse 2g GSX czyli ori 4x4 2.0T (4g63T), model po FL. Rok prod 1997, sprowadzony z USA ponad 10 lat temu jako lekko uderzony w prawy przedni narożnik. Poza tym, żadnych wypadków. Oryginalnie był biały, został w całości polakierowany na czarno, wraz z komorą jakieś 8-9 lat temu. W obecnej chwili lakier to nie ideał, ale ogólnie trochę czułości , jakaś polerka itp. i auto nabierze blasku. Jedynym mocniejszym mankamentem wizualnym jest delikatna wgniotka na lewym przednim błotniku tuż za lampą (Eclipse został kiedyś najechany na parkingu przez nieudolnie cofającego kierowcę). Buda w przyzwoitym stanie (bolączka Eclipse’ów czyli rdza na kielichach wyeliminowana). Za tylnym lewym nadkolem w bagażniku jakaś mała dziurka poza tym ok. Auto mocno doinwestowane, kiedyś całkiem fajnie jeździło. Ostatnie dwa sezony stoi i się marnuje. Auto w większości poskładane, jednakże wymaga moim zdaniem przeglądu co i jak bo chwile stało, na pewno warto by było wyczyścić i zakonserwować podwozie, w większości kosmetyka. Kilku elementów pewnie będzie brakowało, ale to raczej mniej kosztowne sprawy (np. krućce do regulatora ciśnienia paliwa, pompa paliwa, rozrusznik). Aktualne OC, przeglądu z przyczyn oczywistych brak. Poniżej opis co na pokładzie i zdjęcia.
Koła i zawieszenie:
-felgi Momo 17 cali
- zawieszenie gwintowane TEIN Street
- wszystkie wahacze ze sworzniami wymienione na nowe ori Mitsubishi i polakierowane na czerwono
- wszystkie elementy gumowe wymienione na poliuretanowe firmy PROTHANE
- rozpórki przednia i tylna DC Sport
Układ hamulcowy:
- przewody elastyczne wymienione na Goodridge w stalowym oplocie
- na przedniej osi dedykowany Big Brake Kit STOPTECH z klockami HAWK Performance
- na tylnej osi Big Brake Kit AEM (większe tarcze i separator ori zacisku)
Układ wydechowy:
- kolektor rurowy, nierdzewny (nie Chinol), jakiejs amerykańskiej firmy (niestety nie pamiętam nazwy), dedykowany, bardzo dobrze wykonany (nic nie pęka i pasuje w 100%), z wyjściem na zewnętrzny WG
- turbospreżarka hybryda nieistniejącej już chyba amerykańskiej firmy SlowBoyRacing, o potencjale 650KM, dedykowana do Eclipse
- wydech 3 calowy, przelotowy z nierdzewki zakończony tłumikiem HKS Silent dedykowanym do Evo IX
- dp również 3 cale
- zewnętrzny WG ori TIAL
Układ dolotowy:
- filtr gąbkowy ITG
- dolot do sprężarki 4 cale nierdzewka
- w większości 3 cale, częściowo aluminiowy, częściowo z nierdzewni, na złączkach elastycznych ori SAMCO Sport
- zawór upustowy ori HKS SSQV Black
- przepustnica aftermarket 3 cale
- kolektor dolotowy Alu MAGNUS (dodatkowo obspawany i wzmocniony)
- duży customowy IC
Silnik:
- kompletnie przebudowany
- dół silnika: stroker na 2,3 litra (inny wał, kute tłoki, kute korbowody chyba ROSS, panewki główne, korbowodowe i oporowe Clevite77, usunięte wałki balansowe, całość wyważona).
- uszczelka głowicy HKS metalowa
- śruby głowicy ARP
- głowica: obrobione kanały ssace i wydechowe, zawory + 1 mm obrobione na kąty, prowadnice zaworowe z brązu, tytanowe sprężynki i talerzyki, wałki HKS 272/272, regulowane kółka rozrządu chyba FIDANZA
- lekkie koła pasowe UNORTHODOX WHEELS
Układ chłodzenia
- częśc przewodów Samco Sport dedykowanych
- duża aluminiowa dedykowana chłodnica cieczy, chyba Fluidyne
Układ paliwowy:
- ori zbiornik paliwa
- w zbiorniku mocowanie DUAL Walbro, uchwyt na dwie pompy Walbro połączone równolegle, tak, aby spokojnie podołać mocom 600+ i większym pomp brak)
- przewody paliwowe częściowo ori, częściowo Goodridge
- wydajny filtr paliwa
- regulator ciśnienia paliwa ori Aeromotive
- szyna paliwowa ori Aeromotive
- wtryski, cos markowego, chyba RC o jakiejś mega słusznej wydajności, nie pamiętam, musze sprawdzić
Układ przeniesienia napędu:
- sprzęgło dwutarczowe HKS
- skrzynia biegów amerykańskiej firmy TURBOTRIX, manualna dragowa skrzynia biegów, ze wzmacnianymi synchronizatorami wszystkich biegów i jakimis tam dodatkowymi modami)
- short shifter
- wszystkie półosie napędowe HeavyDuty
- wał napędowy jednoczęściowy Aluminiowy dedykowany też jakiejś amerykańskiej firmy
- wszystkie przeguby i łożyska w kołach były wymienione na nowe
- w skrzyni szpera ori KAAZ
- w dyfrze szpera ori KAAZ
Wnętrze:
- wnętrze prawie kompletne (nie ma foteli przednich, bo były kubły i kilku plastików, które gdzies się zawieruszyły, bo przez jakis czas auto było totalnie wybebeszone.
- trzeba też załatwić jakąś kierę i gałkę, oczywiście, jak znajde ori kierownice to będzie, ale na chwile obecna brak
Zewnętrze:
- ori GSX body kit (jest kompletny, choć na zdjęciach nie ma przednich części nakładek progowych)
- maska carbonowa (nie żaden fake, prawdziwe włókno węglowe), niestety lekko pęknięta bo się kiedyś otworzyła w czasie jazdy rozbijając szybę. Dzięki temu jednak jest w aucie nowa szyba czołowa, która ma może z 1000km przejechane. W masce jest dziura odprowadzająca ciepło znad sprężarki.
- w zestawie druga oryginalna maska w kolorze nadwozia.
Elektryka/Elektronika:
- wiązka custom na bazie seryjnej
- komputer sterujący AEM Stand Alone
- wskaźniki EGT, Boost, Oil Press (Apexi, Auto Gauge Peak)
Auto było budowane przez 2-3 sezony etapami. W tym setupie jest od około 5-6 lat. Generalnie 90% części było użytych nowych. Auto w sumie przez ostatnie 8-9 lat nie zrobiło więcej niż 5 tyś km, tak, że maksymalny przelot którejkolwiek z części to właśnie 5 tyś a w wielu przypadkach sporo mniej.
Cena jaka mnie interesuje to 29tyś do negocjacji, ewentualnie w grę wchodzi sprzedaż w jakiejś innej konfiguracji, wtedy to co zostanie na części. Możliwa też jest sprzedaż całości od razu na części, ale to tylko w przypadku gdy znajdzie się chętny na budę. Kontakt pw, via mail biuro@projectxs.pl lub 501-286-860 pon-pt 10-18, sob 11-15. Mogę wystawić na allegro.
FOTY: