M60 V8 - pytanie o wydech

Dobór i modyfikacje silnika oraz przeniesienia napędu.

Re: M60 V8 - pytanie o wydech

Postprzez Many » 27 gru 2011, o 23:36

a zależy Ci na tym żeby wydech był w miare cichy czy wolisz żeby ryczał ?
Avatar użytkownika
Many
Touge Drifter
 
Posty: 142
Dołączył(a): 11 maja 2010, o 22:33
Lokalizacja: Myślenice

Re: M60 V8 - pytanie o wydech

Postprzez Many » 27 gru 2011, o 23:43

http://img510.imageshack.us/img510/9553/dsc08079m.jpg tu masz zdjecie mojego wydechu w m62 w S13 i strasznie głosny nie jest a jak bedzie z mocą to sie okaże ale chłopaki jak robili to wzorowali sie na podobnym wydechu z takimi średnicami i tak samo zakonczonym i tamten samochód miał coś niewiele ponad 300. znajomy w e30 ma też na 2 rurach do wysokosci skrzyni a za skrzynią wchodzi w jedną bodajże 3 cale i potem to na koncu zakonczone tłumikiem z X6 i powiem że dzwiek też fajny ale wtedy oczywiscie odpada X pipe
Avatar użytkownika
Many
Touge Drifter
 
Posty: 142
Dołączył(a): 11 maja 2010, o 22:33
Lokalizacja: Myślenice

Re: M60 V8 - pytanie o wydech

Postprzez Many » 28 gru 2011, o 01:35

to sÄ… jakieÅ› gotowce z allegro
Avatar użytkownika
Many
Touge Drifter
 
Posty: 142
Dołączył(a): 11 maja 2010, o 22:33
Lokalizacja: Myślenice

Re: M60 V8 - pytanie o wydech

Postprzez jackolus » 2 sty 2012, o 18:22

Jeżeli nie masz katalizatorów to trzeba jakoś zdławić przepływ - najlepiej xpipe'm który też widoczny jest na zdjęciu w S13 które podesłał kolega wyżej.

Ja u siebie (też M60B40) mam xpipe, potem środkowy przelotowy rurowy i na samym końcu komorowy z S50B32

Wcześniej miałem 2x przelot ( środek od E32 a tył od Touarega ), darł się okrutnie i ludzie zjeżdżali na pobocze jak ich wyprzedzałem ale mocy odebrał bardzo dużo.
Avatar użytkownika
jackolus
Touge Drifter
 
Posty: 132
Dołączył(a): 2 sty 2012, o 18:13
Lokalizacja: Warszawa

Re: M60 V8 - pytanie o wydech

Postprzez Sosen » 2 sty 2012, o 20:52

A jak zrobic, żeby pruł się mocno i przy tym nie odbierał osiągów?
Avatar użytkownika
Sosen
DRIFTER
 
Posty: 655
Dołączył(a): 31 gru 2007, o 13:07
Lokalizacja: Szczecinek

Re: M60 V8 - pytanie o wydech

Postprzez Bambus » 3 sty 2012, o 13:35

Jak chcesz startować gdzies w zawodach to pamietaj o zapisach w regulaminach, ze samochod musi posiadać układ wydechowy zakończony tłumikiem końcowym( np. w SSS punkt 8.3.1)
Avatar użytkownika
Bambus
Touge Drifter
 
Posty: 386
Dołączył(a): 18 lut 2008, o 17:12
Lokalizacja: Kutno

Re: M60 V8 - pytanie o wydech

Postprzez kazzik_yo » 3 sty 2012, o 16:59

nie chciało mi się wcześniej pisać ale jak nie rozwiązałeś problemu to wtrącę swoje trzy grosze.

Dwie rury 2.5", za skrzynią xpipe czyli wstawiony kawałek rury 3" a na końcu komorowy wydech na zamówienie.

Wcześniej miałem jeszcze zamiast xpipe taki środkowy jak wrzuciłeś ale za cicho było. Teraz wyciąłem i jest głośniej ale ale tak, że po ulicach też da się jeździć.

Moc po zmienionym dolocie wyszła 306km i 402 nm.

Końcowy zamawiasz na wymiar, końcówki jakie chcesz, wejścia jakie chcesz gdzie chcesz. Koszt był chyba 400-500zł z kwasu oczywiście. Przelotowy chyba ciut taniej. Dwa dni na wykonanie. Jak ktoś chce to wrzucę namiar.

Jak to brzmi mam nagrane tylko telefonem, więc raczej marnie słychać ale zawsze coś tam :

http://www.youtube.com/watch?v=n9JcRu0y ... AAAAAAAAAA
Avatar użytkownika
kazzik_yo
Touge Drifter
 
Posty: 176
Dołączył(a): 16 maja 2010, o 15:14
Lokalizacja: WOT/Mińsk maz

Re: M60 V8 - pytanie o wydech

Postprzez Misior » 3 sty 2012, o 17:19

Sorki za ot ale jaki miałeś dolot?
Misior
Touge Drifter
 
Posty: 1112
Dołączył(a): 23 lip 2008, o 13:08

Re: M60 V8 - pytanie o wydech

Postprzez kazzik_yo » 3 sty 2012, o 18:09

jedynie stożek odgrodzony i lampa wywalona
Avatar użytkownika
kazzik_yo
Touge Drifter
 
Posty: 176
Dołączył(a): 16 maja 2010, o 15:14
Lokalizacja: WOT/Mińsk maz

Re: M60 V8 - pytanie o wydech

Postprzez piotras155 » 3 sty 2012, o 22:00

widzę co niektórzy mają takie wiadra wydechy ze zaczynam się zastanawiać czy aby 3cal na jednym przelocie starczy mi do do doładowanego V8 (single turbo hx40) czy nie aby 4/5cali władować hehe i wydechem po ziemi
Avatar użytkownika
piotras155
Touge Drifter
 
Posty: 313
Dołączył(a): 6 sie 2009, o 16:15
Lokalizacja: Poznań

Re: M60 V8 - pytanie o wydech

Postprzez kante30 » 3 sty 2012, o 23:11

Ja dzisiaj właśnie spawałem wydech do swojego bandyty i mam środkowy wydech z e38 i nic wiecej jeśli chodzi o tłumienie. Chciałem taką konfiguracje ponieważ kiedys na stanie miałem e34 z usuniętym końcowym tłumikiem i chodziła nieziemsko z tym że on miał jeszcze oryginalne katy. w poprzedniej e30 miałem tylko końcowy i to nie było to samo no i to była 3.0 No i jest plan na wyprowadzenie końcówek po obydwu stronach :D
Avatar użytkownika
kante30
Touge Drifter
 
Posty: 273
Dołączył(a): 12 kwi 2009, o 21:45
Lokalizacja: Leszno

Re: M60 V8 - pytanie o wydech

Postprzez SEBA200SXS13 » 16 mar 2014, o 13:07

Odkopie temat ...
mam s13 i swapuje m62 , odstawiłem furke do kumpla na wydech i wyrzeźbił mi coś takiego


Obrazek

jak myślicie czy różna długość rur idących do głównego Y-pipe będzie miała wpływ na moc i momęt obrotowy ?
w amerykańskich V8 często tak puszcza się wydech na jedną strone ale przy swapach na naszym podwórku nie widuję sie takiego rozwiązania ...

czekam na FACHOWE opinie ;)
Avatar użytkownika
SEBA200SXS13
Clutch Burner
 
Posty: 41
Dołączył(a): 14 lip 2012, o 19:58
Lokalizacja: Gdańsk

Re: M60 V8 - pytanie o wydech

Postprzez SEBA200SXS13 » 18 mar 2014, o 00:15

doradzi ktoÅ› coÅ› ?
Avatar użytkownika
SEBA200SXS13
Clutch Burner
 
Posty: 41
Dołączył(a): 14 lip 2012, o 19:58
Lokalizacja: Gdańsk

Re: M60 V8 - pytanie o wydech

Postprzez drift-rak » 18 mar 2014, o 09:50

SEBA200SXS13 napisał(a):doradzi ktoś coś ?


jedz na hamownie. moim zdaniem nie bedzie mialo takie rozwiazanie wplywu na moc tylko pytanie czy wydech w jakis sposob byl liczony? czy rury nie za grube a tym samym wydech za luzny?
Avatar użytkownika
drift-rak
DRIFTER
 
Posty: 2982
Dołączył(a): 3 lut 2011, o 20:32
Lokalizacja: Nowy Tomyśl

Re: M60 V8 - pytanie o wydech

Postprzez SEBA200SXS13 » 18 mar 2014, o 19:28

drift-rak napisał(a):
SEBA200SXS13 napisał(a):doradzi ktoś coś ?


jedz na hamownie. moim zdaniem nie bedzie mialo takie rozwiazanie wplywu na moc tylko pytanie czy wydech w jakis sposob byl liczony? czy rury nie za grube a tym samym wydech za luzny?


na hamownie oczywiście pojadę ... chciałem poprostu wiedzieć czy wszystko ok jeszcze jak auto było u spawacza żeby móc coś zmienić ale teraz już mam go u siebie i po "ptokach " co do rur to mają taką samą średnice jak seryjne kolektory a potem łączą sie w 3 cale więc chyba będzie dobrze
Avatar użytkownika
SEBA200SXS13
Clutch Burner
 
Posty: 41
Dołączył(a): 14 lip 2012, o 19:58
Lokalizacja: Gdańsk

Następna strona

Powrót do Silniki i układ napędowy

Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości