Ja mam jeszcze jedno pytanie, czy silnik 2JZ da radę przy dość lekkiej sierce (czyt. błotniki (przód, tył), maska, klapa bagażnika, progi, zderzaki, przednie drzwi (tylnie może też) z włókna węglowego i lekkie szyby)?
Madey ja mam pytanie na temat caly czas zawiechy i kieraty latales na tym zetupie gdzie miales spring z golfra? Bo napisales ze bylo nizej ale czy mniej sie giba? I czy miales patent na kierate aby lepeij odbijala?
Latałem jeden trening i było dobrze, nie gibał się tak bardzo jak wcześniej, ale poli i tak będę wrzucał. Co do odbijania kiery i robienia większego skrętu to proponuję uderzyć do Mestwina, on ogarnia takie sprawy
Witam trochę nie wiem czy w temacie ale odkopuje temat mam pytanie ponieważ posiadam sierke 2,0 ohc na wtrysku i ciężko jej polecieć bokiem na asfalcie i pytanie się tyczy w co lepiej zainwestować w 2,9 v6 ze scorpio czy w turbo to tego ohc?
ps. Jeśli źle trafiłem z tematem proszę go przenieść do dobrego działu. Z góry dziękuje za pomoc
Co do polepszenia czucia, to poza niskim profilem opon (mi się dobrze latało na 215/40R17 z przodu) polecam aluminiowe tuleje dorobić do magla w miejsce gumowych (tam, gdzie się mocuje magiel na 2 śruby do belki) no i na łączniku magla ten gumowy precelek też zrobić z alu u tokarza i nowe łożysko grodziowe zapodać. Dobrze jeszcze dać poliuretanowe tuleje chociaż wahacz-stab, a najlepiej wszystkie i wtedy to już jedziesz po asfalcie i nawet piasek pod kołami czuć jak jest na ulicy
Gwarantuje, że wymiana łożyska grodziowego nic nie daje. To znaczy u mnie nic nie pomogła. No i robota też bardzo niewdzięczna w stosunku do miernego efektu.
Witam Koledzy. Posiadam ścierkę 2.0 dohc i mój problem polega na tym, że po kilku minutach driftingu tak jakby przestawało działać wspomaganie kierownicy. Problem jest o tyle duży, że przez siłę jaką wtedy trzeba użyć nie da się kontrować. Jakieś pomysły?