Strona 2 z 3

Re: Części dla "budżetowych" rozwiązań.

PostNapisane: 11 wrz 2014, o 18:08
przez e30 owner
Uuuuu teraz to popij wodą :D Fabia już dawno na przetop poszła. Musisz sobie jakoś poradzić, podleć do sklepu z akumulatorami jak taki masz powinni wiedzieć, lub zadzwoń do ASO skody też powinni pomóc. Jeśli jakaś trafi do mnie do firmy na kanał to pomierzę.

Re: Części dla "budżetowych" rozwiązań.

PostNapisane: 13 wrz 2014, o 07:53
przez Misior
Sprawdzić jaki przysługuje aku to można nawet w necie, tylko chodzi o to czy wszystkie miały jednakowe? Bo wiadomo ze diesel miał większy aku tylko czy też miał większą skrzynkę na aku? Bo może benzynówki miały większe skrzynki a tylko regulację mocowania w środku.

Re: Części dla "budżetowych" rozwiązań.

PostNapisane: 13 wrz 2014, o 14:54
przez e30 owner
Ja miałem w łapkach skrzynkę z benzyny. W środku pusta była, może coś z niej wypadło, nie wiem, samochód "dokańczałem" przed prasą w wolnej chwili.

Re: Części dla "budżetowych" rozwiązań.

PostNapisane: 17 wrz 2014, o 19:37
przez e30 owner
Przydatna rzecz dla ludzi turbiących wolnossące NA 4 garowe. Kolektor ssący od mazdy 323, równoodległościowy, dwu częściowy (jeśli dobrze zauważyłem). Fajnie się dzieli, może widać na fotce, po pierwszym zagięciu rur ("idąc" od przepustnicy) rury wpadają w jedną wspólną flanszę. Nie miałem czasu żeby pomierzyć średnicę przepustnicy, i średnicę runnerów, Ale do 2 litrów jestem pewien że obsłuży spokojnie. Nie wiem także jaka jest jego pojemność skokowa, ani z jakich lat produkcji pochodzi.

Obrazek

EDIT: I ten kolektor dlaczego polecam do silników NA+T bo zapewni równy rozdział powietrza na poszczególne cylindry, gdyż nie ma plenum głównego gdzie powietrze mogłoby "pobłądzić" :)

Re: Części dla "budżetowych" rozwiązań.

PostNapisane: 18 wrz 2014, o 21:32
przez Żółty
bardzo podobny kolektor ssacy ma toyotowskie 4a-fe i 4e-fe.
sylikony z metra i rozne mocne opaski mozna kupic w hurtowniach z czesciami do ciezarowek, np opoltrans, suder&suder itp.

Re: Części dla "budżetowych" rozwiązań.

PostNapisane: 26 wrz 2014, o 00:38
przez Ciast3k
Jakiś pomysł na tani zaworek który mogę wrzucić przed hydro łapę wpiętą w układ by po przekręceniu wyłączyć tylne heble z pedała?
Coś a la to http://www.inter-rally.pl/product-pol-8 ... O-OBP.html
da się to taniej czy już nie da rady :P ?

Re: Części dla "budżetowych" rozwiązań.

PostNapisane: 29 wrz 2014, o 19:41
przez Ciast3k
ma ktoś jakiś pomysł czy nie? jak nic to zamawiam to głupie pokrętelko ze 2 paki i trudno

Re: Części dla "budżetowych" rozwiązań.

PostNapisane: 29 wrz 2014, o 19:46
przez e30 owner
W widlaku znajomego jest założony elektrozawór jako hamulec postojowy. Wideł z lat 70?? 80?? Polskiej produkcji. Za dnia strzelę fotę.

Re: Części dla "budżetowych" rozwiązań.

PostNapisane: 30 wrz 2014, o 08:01
przez drift-rak
Ciast3k napisał(a):Jakiś pomysł na tani zaworek który mogę wrzucić przed hydro łapę wpiętą w układ by po przekręceniu wyłączyć tylne heble z pedała?
Coś a la to http://www.inter-rally.pl/product-pol-8 ... O-OBP.html
da się to taniej czy już nie da rady :P ?


korektor nie odetnie calkiem hamulcow. dlatego jest korektorem. jezeli chcesz odciac tylne heble kup zawor hydrauliczny wysokocisnieniowy - kosztuje okolo 50zl i to to samo co line lock w tym inter rally.
jedyny minus to taki ze krocce sa calowe i albo spawasz inne tak jak ja kiedys albo dorabiasz przejsciowki. taki zawor wytrzymuje 200b i calkowicie odcina hamulce tylne z pedala. montujac go przed recznym masz po jego zamknieciu nozny na przod reczny na tyl a stojac w miejscu palac laka trzymasz na noznym i tyl nie hamuje;)

Re: Części dla "budżetowych" rozwiązań.

PostNapisane: 22 paź 2014, o 19:02
przez rom089
a coś takiego jak zawór dławiący ??
ten ma średnicę 3/8 3/8 koszt 86 zł ;) do 350 bar :)'
sa jeszcze zawory
1/4" / 1/4" koszt 79 zł

Obrazek

Re: Części dla "budżetowych" rozwiązań.

PostNapisane: 22 paź 2014, o 20:36
przez Blacky
ale to będzie kręcenia żeby sobie szybko hamulce odciąć

Re: Części dla "budżetowych" rozwiązań.

PostNapisane: 22 paź 2014, o 21:12
przez rom089
to działa w trybie od 0 do 100% no i działa jako regulator siły hamowania bo mozna sobie przymknąć na ile sie chce, chyba ze zwykły zawór on off
Zawór hydrauliczny kulowy M 14x1,5 500 Bar
Obrazek

Re: Części dla "budżetowych" rozwiązań.

PostNapisane: 23 paź 2014, o 08:12
przez drift-rak
rom089 napisał(a):to działa w trybie od 0 do 100% no i działa jako regulator siły hamowania bo mozna sobie przymknąć na ile sie chce, chyba ze zwykły zawór on off
Zawór hydrauliczny kulowy M 14x1,5 500 Bar
Obrazek


Cos takiego mam u siebie wlasnie;)

Re: Części dla "budżetowych" rozwiązań.

PostNapisane: 23 paź 2014, o 21:30
przez Ciast3k
ok, a jak w to potem przykręcacie przewody hamulcowe?
Tu jest M14x1,5 a wszelkie dostępne końcówki na przewody hamulcowe to są M10x1

Re: Części dla "budżetowych" rozwiązań.

PostNapisane: 24 paź 2014, o 08:45
przez drift-rak
Ciast3k napisał(a):ok, a jak w to potem przykręcacie przewody hamulcowe?
Tu jest M14x1,5 a wszelkie dostępne końcówki na przewody hamulcowe to są M10x1


redukcja panie :thumbsup: ewentualnie jezeli bylby problem zakulbym sobie przewody hamulcowe specjalnie pod to.
ja to mam wersje calowa i spawalem nowe krocce oczywiscie po calkowitej rozbiorce zaworu zeby nie popalic uszczelnien teflonowych.