Części dla "budżetowych" rozwiązań.

Dyskusja na temat driftingu.

Re: Części dla "budżetowych" rozwiązań.

Postprzez e30 owner » 11 wrz 2014, o 18:08

Uuuuu teraz to popij wodą :D Fabia już dawno na przetop poszła. Musisz sobie jakoś poradzić, podleć do sklepu z akumulatorami jak taki masz powinni wiedzieć, lub zadzwoń do ASO skody też powinni pomóc. Jeśli jakaś trafi do mnie do firmy na kanał to pomierzę.
Avatar użytkownika
e30 owner
Touge Drifter
 
Posty: 2034
Dołączył(a): 29 gru 2012, o 23:16
Lokalizacja: mazowsze

Re: Części dla "budżetowych" rozwiązań.

Postprzez Misior » 13 wrz 2014, o 07:53

Sprawdzić jaki przysługuje aku to można nawet w necie, tylko chodzi o to czy wszystkie miały jednakowe? Bo wiadomo ze diesel miał większy aku tylko czy też miał większą skrzynkę na aku? Bo może benzynówki miały większe skrzynki a tylko regulację mocowania w środku.
Misior
Touge Drifter
 
Posty: 1112
Dołączył(a): 23 lip 2008, o 13:08

Re: Części dla "budżetowych" rozwiązań.

Postprzez e30 owner » 13 wrz 2014, o 14:54

Ja miałem w łapkach skrzynkę z benzyny. W środku pusta była, może coś z niej wypadło, nie wiem, samochód "dokańczałem" przed prasą w wolnej chwili.
Avatar użytkownika
e30 owner
Touge Drifter
 
Posty: 2034
Dołączył(a): 29 gru 2012, o 23:16
Lokalizacja: mazowsze

Re: Części dla "budżetowych" rozwiązań.

Postprzez e30 owner » 17 wrz 2014, o 19:37

Przydatna rzecz dla ludzi turbiących wolnossące NA 4 garowe. Kolektor ssący od mazdy 323, równoodległościowy, dwu częściowy (jeśli dobrze zauważyłem). Fajnie się dzieli, może widać na fotce, po pierwszym zagięciu rur ("idąc" od przepustnicy) rury wpadają w jedną wspólną flanszę. Nie miałem czasu żeby pomierzyć średnicę przepustnicy, i średnicę runnerów, Ale do 2 litrów jestem pewien że obsłuży spokojnie. Nie wiem także jaka jest jego pojemność skokowa, ani z jakich lat produkcji pochodzi.

Obrazek

EDIT: I ten kolektor dlaczego polecam do silników NA+T bo zapewni równy rozdział powietrza na poszczególne cylindry, gdyż nie ma plenum głównego gdzie powietrze mogłoby "pobłądzić" :)
Avatar użytkownika
e30 owner
Touge Drifter
 
Posty: 2034
Dołączył(a): 29 gru 2012, o 23:16
Lokalizacja: mazowsze

Re: Części dla "budżetowych" rozwiązań.

Postprzez Żółty » 18 wrz 2014, o 21:32

bardzo podobny kolektor ssacy ma toyotowskie 4a-fe i 4e-fe.
sylikony z metra i rozne mocne opaski mozna kupic w hurtowniach z czesciami do ciezarowek, np opoltrans, suder&suder itp.
Avatar użytkownika
Żółty
Touge Drifter
 
Posty: 313
Dołączył(a): 5 wrz 2013, o 16:32
Lokalizacja: Goszczanówko

Re: Części dla "budżetowych" rozwiązań.

Postprzez Ciast3k » 26 wrz 2014, o 00:38

Jakiś pomysł na tani zaworek który mogę wrzucić przed hydro łapę wpiętą w układ by po przekręceniu wyłączyć tylne heble z pedała?
CoÅ› a la to http://www.inter-rally.pl/product-pol-8 ... O-OBP.html
da się to taniej czy już nie da rady :P ?
Avatar użytkownika
Ciast3k
Touge Drifter
 
Posty: 314
Dołączył(a): 14 paź 2013, o 17:06
Lokalizacja: Wrocław

Re: Części dla "budżetowych" rozwiązań.

Postprzez Ciast3k » 29 wrz 2014, o 19:41

ma ktoś jakiś pomysł czy nie? jak nic to zamawiam to głupie pokrętelko ze 2 paki i trudno
Ostatnio edytowano 29 wrz 2014, o 22:52 przez Ciast3k, Å‚Ä…cznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Ciast3k
Touge Drifter
 
Posty: 314
Dołączył(a): 14 paź 2013, o 17:06
Lokalizacja: Wrocław

Re: Części dla "budżetowych" rozwiązań.

Postprzez e30 owner » 29 wrz 2014, o 19:46

W widlaku znajomego jest założony elektrozawór jako hamulec postojowy. Wideł z lat 70?? 80?? Polskiej produkcji. Za dnia strzelę fotę.
Avatar użytkownika
e30 owner
Touge Drifter
 
Posty: 2034
Dołączył(a): 29 gru 2012, o 23:16
Lokalizacja: mazowsze

Re: Części dla "budżetowych" rozwiązań.

Postprzez drift-rak » 30 wrz 2014, o 08:01

Ciast3k napisał(a):Jakiś pomysł na tani zaworek który mogę wrzucić przed hydro łapę wpiętą w układ by po przekręceniu wyłączyć tylne heble z pedała?
CoÅ› a la to http://www.inter-rally.pl/product-pol-8 ... O-OBP.html
da się to taniej czy już nie da rady :P ?


korektor nie odetnie calkiem hamulcow. dlatego jest korektorem. jezeli chcesz odciac tylne heble kup zawor hydrauliczny wysokocisnieniowy - kosztuje okolo 50zl i to to samo co line lock w tym inter rally.
jedyny minus to taki ze krocce sa calowe i albo spawasz inne tak jak ja kiedys albo dorabiasz przejsciowki. taki zawor wytrzymuje 200b i calkowicie odcina hamulce tylne z pedala. montujac go przed recznym masz po jego zamknieciu nozny na przod reczny na tyl a stojac w miejscu palac laka trzymasz na noznym i tyl nie hamuje;)
Avatar użytkownika
drift-rak
DRIFTER
 
Posty: 2982
Dołączył(a): 3 lut 2011, o 20:32
Lokalizacja: Nowy Tomyśl

Re: Części dla "budżetowych" rozwiązań.

Postprzez rom089 » 22 paź 2014, o 19:02

a coś takiego jak zawór dławiący ??
ten ma średnicę 3/8 3/8 koszt 86 zł ;) do 350 bar :)'
sa jeszcze zawory
1/4" / 1/4" koszt 79 zł

Obrazek
rom089
Touge Drifter
 
Posty: 188
Dołączył(a): 4 kwi 2010, o 17:40
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: Części dla "budżetowych" rozwiązań.

Postprzez Blacky » 22 paź 2014, o 20:36

ale to będzie kręcenia żeby sobie szybko hamulce odciąć
Avatar użytkownika
Blacky
Touge Drifter
 
Posty: 569
Dołączył(a): 10 mar 2010, o 21:38
Lokalizacja: Tychy

Re: Części dla "budżetowych" rozwiązań.

Postprzez rom089 » 22 paź 2014, o 21:12

to działa w trybie od 0 do 100% no i działa jako regulator siły hamowania bo mozna sobie przymknąć na ile sie chce, chyba ze zwykły zawór on off
Zawór hydrauliczny kulowy M 14x1,5 500 Bar
Obrazek
rom089
Touge Drifter
 
Posty: 188
Dołączył(a): 4 kwi 2010, o 17:40
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: Części dla "budżetowych" rozwiązań.

Postprzez drift-rak » 23 paź 2014, o 08:12

rom089 napisał(a):to działa w trybie od 0 do 100% no i działa jako regulator siły hamowania bo mozna sobie przymknąć na ile sie chce, chyba ze zwykły zawór on off
Zawór hydrauliczny kulowy M 14x1,5 500 Bar
Obrazek


Cos takiego mam u siebie wlasnie;)
Avatar użytkownika
drift-rak
DRIFTER
 
Posty: 2982
Dołączył(a): 3 lut 2011, o 20:32
Lokalizacja: Nowy Tomyśl

Re: Części dla "budżetowych" rozwiązań.

Postprzez Ciast3k » 23 paź 2014, o 21:30

ok, a jak w to potem przykręcacie przewody hamulcowe?
Tu jest M14x1,5 a wszelkie dostępne końcówki na przewody hamulcowe to są M10x1
Avatar użytkownika
Ciast3k
Touge Drifter
 
Posty: 314
Dołączył(a): 14 paź 2013, o 17:06
Lokalizacja: Wrocław

Re: Części dla "budżetowych" rozwiązań.

Postprzez drift-rak » 24 paź 2014, o 08:45

Ciast3k napisał(a):ok, a jak w to potem przykręcacie przewody hamulcowe?
Tu jest M14x1,5 a wszelkie dostępne końcówki na przewody hamulcowe to są M10x1


redukcja panie :thumbsup: ewentualnie jezeli bylby problem zakulbym sobie przewody hamulcowe specjalnie pod to.
ja to mam wersje calowa i spawalem nowe krocce oczywiscie po calkowitej rozbiorce zaworu zeby nie popalic uszczelnien teflonowych.
Avatar użytkownika
drift-rak
DRIFTER
 
Posty: 2982
Dołączył(a): 3 lut 2011, o 20:32
Lokalizacja: Nowy Tomyśl

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Ogólna dyskusja

Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości