Gdzie jeździć w Warszawie ?

Dyskusja na temat driftingu.

Gdzie jeździć w Warszawie ?

Postprzez IgorW » 9 lip 2012, o 01:34

Serdecznie witam wszystkich!

To mój pierwszy post więc chcę się przedstawić. Jestem Igor, od 2 lat uczę się jazdy bokiem. Mam 23 lata, studiuję na politechnice warszawskiej - wydział Samochody i Maszyny Robocze, włąśnie dostałem się na 3 rok ;) . Mój pierwszy samochód to e30 z motorownią m52b28. Wybebeszony, gwint ksport, hydrauliczny ręczny, przedni zawias od e36... Nie ma co pisać bo samochód uległ zniszczeniu. A tak dokładniej to się spalił razem z całym warsztatem w którym stał. Temperatura była taka że alminium z Ksport'ów się roztopiło. W tej chwili szukam zastępstwa. Nie byłem świadomy jak bardzo będzie mi tego brakowało...

Ale nie o to chodzi. Chciałbym spytać mieszkańców Warszawy i okolic gdzie można pojeździć ??? Ja zaproponuję swoje miejscówki i fajnie by było gdyby drodzy Użytkownicy również podzielili się swoimi propozycjami.

1. Modlin - lotnisko. Cały czas działa, ostatnio byłem i wjazd jest taki sam (proponuje na lawecie bo z glebą w samochodzie może być ciężko - żeby wjechać trzeba przejechać ~1km po sypkim piasku) https://maps.google.pl/maps?q=modlin+lo ... nisko&z=17

2. Na drugim miejscu wstawiam parking Tesco przy ul. Połczyńskiej ponieważ miejsce pozornie przypałowe... ale pozory mylą ;) A do tego przy powrocie w stronę Gdańska jest piękny ślimak na trasę S8 https://maps.google.pl/maps?q=Po%C5%82c ... 01725&z=19

3. Cargo - tu chyba nie trzeba tłumaczyć. Parking + ślimaki... https://maps.google.pl/maps?q=Warszawa+ ... 06899&z=17

4. Pętla trasy autobusu 110 (Wólka). Tor w kształcie trójkąta, 3 zakręty + 4 parkingowe połączenia pomiędzy dwoma sąsiadującymi ramionami. Ramionami tego trójkąta oczywiście :) https://maps.google.pl/maps?q=Warszawa+ ... 03449&z=18