To jest tylko zalecane.
A więc jak masz to dobrze, a jak nie masz to też się nic niestanie
Przynajmniej tak mi siÄ™ wydaje
oz sss napisał(a):ps2. ogólnie w sportach motorowych panuje zasada "jeden kierowca - jeden pojazd" inaczej na każdym odcinku np. rajdu Dakar większość zawodników miałaby nówki sztuki auta do upalania
oz sss napisał(a):wszystko zmieścimy jednego dnia bez problemu i wszyscy wyjeżdżą się tyle ile chcą
każda runda będzie miała swój harmonogram i jest tu jeszcze pewna możliwość dodatkowa ale o tym w przyszłości
tak, to lotniska ale trasa będzie dobrze oznaczona i omówiona na spotkaniu z zawodnikami
być może macie kiepskie doświadczenia z trasami na lotniskach, naszych imprez to nie będzie dotyczyło
Diegos69 napisał(a):Jak zwykle troche przesadzacie , mozna by bylo kombinowac bez mowienia prawdy ale jak to w naszym kraju powiesz prawde to cie wyleja .
Z takim podejsciem to daleko nie,, zajedziemy ,,
z szacunkiem pozdrawiam
m@ciek napisał(a):Mi najbardziej w dotychczasowych imprezach brakowało:
1. Trybun. Oglądanie imprezy na lotnisku bez trybuny to wrażenie jak by się było na KJSie albo treningu. To by znacznie zmieniło całkowity odbiór dyscypliny. I dla kibiców i dla mediów. Koszt trybuny na 500osób to jak się kiedyś dowiadywałem 16.000zł bez żadnych negocjacji. (http://trybunymobilne.com/index.html). Można zrobić trybunę VIP, na którą jest na przykład płatne dodatkowo wejście.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości