Strona 7 z 8

Re: Regulamin - uwagi, opinie, propozycje

PostNapisane: 26 mar 2012, o 15:31
przez rtuber
Jak to jest z klatkami w tym sezonie ?

Re: Regulamin - uwagi, opinie, propozycje

PostNapisane: 26 mar 2012, o 15:34
przez Mariusz vel Tata ;)
DRIFT OPEN napisał(a):Pierwsza zmiana.

Z:
8. WARUNKI TECHNICZNE I BEZPIECZEŃSTWA.
8.3. Przepisy bezpieczeństwa.
f. Zalecane jest stosowanie sześciopunktowej klatki bezpieczeństwa. Zalecane jest również, aby klatka bezpieczeństwa była zbudowana według załącznika "J" (regulaminu technicznego FIA).

Na:
8. WARUNKI TECHNICZNE I BEZPIECZEŃSTWA.
8.3. Przepisy bezpieczeństwa.
f. Samochód musi posiadać sześciopunktową klatkę bezpieczeństwa. Zalecane jest, aby klatka bezpieczeństwa była zbudowana według załącznika "J" (regulaminu technicznego FIA).


Oki?

Re: Regulamin - uwagi, opinie, propozycje

PostNapisane: 5 lis 2012, o 16:36
przez casus maximus
Pracujemy też nad regulaminem.
Rewolucji nie będzie, ale...

1. Chcemy wprowadzić tzw. przedkwalifikacje. Będą to przejazdy oceniane przez sędziów dla zawodników, którzy:
a. startują pierwszy raz w zawodach;
b. w sezonie 2012 lub poprzednich prezentowali poziom, który wymagał od nich jeszcze mnóstwa treningów.

2. Ograniczenie ilości zawodników w zależności od obiektu. Nie jest sztuką zarejestrować ogromnej ilości zawodników na zawody, na których każdy mało pojeździ. A chyba nie o to chodzi.

3. Rejestracja online z przedpłatą startowego lub w trakcie zawodów, ale odpowiednio wyższą. Chcemy uniknąć zawodników-duchów, którzy ciągle się rejestrowali, a nigdy nie przyjeżdżali.

Zapraszam do dyskusji.
Jeśli macie jakieś pomysły to śmiało pisać.

Pozdrawiam.
Piotrek

Re: Regulamin - uwagi, opinie, propozycje

PostNapisane: 6 lis 2012, o 07:22
przez ADAMAT
pkt 1b
Jakieś kryteria? Np minimalna ilość punktów uzyskana w kawali mimo że nie dostali się do TOP?

pkt 2
Czy planujecie rozgraniczenie ilości dostępnych miejsc pomiędzy zawodników z DMP a DPP? Np ograniczenie DMP do 16 zawodników skoro mamy TOP32, a sami wiemy ilu potem przechodzi z DPP choćby ze względy na ograniczenia sprzętowe.

pkt.3 zostawcie tylko przedpłatę z ostatecznym terminem wpłaty, po jego przekroczeniu wskakuje zawodnik z listy rezerwowej np z terminem wpłaty 48 godzin, jesli zostawicie furtkę z możliwością wpłaty na zawodach to i tak nie wyeliminujecie problemu że się ktoś zgłosił i nie przyjechał, i może być sytuacja że przy limicie miejsc np 60 zawodników nie przyjechało 30-stu.

Pomysł dla motywowania zawodników DPP, dla nich też puchary, na danej rundzie pudło dla generalki + pudło dla DPP. To świetny element promocji tych najlepszych z DPP przed sponsorami, do tego niesamowita radość dla zawodnika "jako wyróżnienie" a puchar dużo nie kosztuje.

Pozdrawiam całą ekipę DRIFT OPEN - przygotowuję sie z niecierpliwością.

Re: Regulamin - uwagi, opinie, propozycje

PostNapisane: 6 lis 2012, o 10:28
przez casus maximus
ADAMAT napisał(a):pkt 1b
Jakieś kryteria? Np minimalna ilość punktów uzyskana w kawali mimo że nie dostali się do TOP?

Nie, nie. Chodzi o zawodników, których kompletnie nie znamy lub nigdzie jeszcze nie startowali oraz o takich, którzy mimo startu w DO startowali bardzo słabo (czyt. ciężko im było nawet przejechać chociaż część trasy w uślizgu kontrolowanym).

ADAMAT napisał(a):pkt 2
Czy planujecie rozgraniczenie ilości dostępnych miejsc pomiędzy zawodników z DMP a DPP? Np ograniczenie DMP do 16 zawodników skoro mamy TOP32, a sami wiemy ilu potem przechodzi z DPP choćby ze względy na ograniczenia sprzętowe.

Zastanawiamy się też nad tym. Aczkolwiek ten punkt jest póki co w powijakach. Na pewno będzie rozgraniczenie w przypadku gdy wskoczy jakaś runda uliczna.
Zresztą Adam, osobiście uważam, że dostanie się do TOP 32 musi o czymś świadczyć i nie może to być na zasadzie awansu z powodu małej ilości zawodników DMP. Jak dobrze wiesz posiadanie licencji DMP też nie jest gwarantem arcy wysokich umiejętności bądź posiadaniem wypasionego sprzętu.

ADAMAT napisał(a):pkt.3 zostawcie tylko przedpłatę z ostatecznym terminem wpłaty, po jego przekroczeniu wskakuje zawodnik z listy rezerwowej np z terminem wpłaty 48 godzin, jesli zostawicie furtkę z możliwością wpłaty na zawodach to i tak nie wyeliminujecie problemu że się ktoś zgłosił i nie przyjechał, i może być sytuacja że przy limicie miejsc np 60 zawodników nie przyjechało 30-stu.

Celna uwaga.

ADAMAT napisał(a):Pomysł dla motywowania zawodników DPP, dla nich też puchary, na danej rundzie pudło dla generalki + pudło dla DPP. To świetny element promocji tych najlepszych z DPP przed sponsorami, do tego niesamowita radość dla zawodnika "jako wyróżnienie" a puchar dużo nie kosztuje.

To to na bank będzie. Zresztą raczej zawsze było pudło dla DPP z pucharkami i fajnymi nagrodami ufundowanymi przez Maxsport Tyres.

Re: Regulamin - uwagi, opinie, propozycje

PostNapisane: 6 lis 2012, o 12:37
przez Bober71
Pucharki były i podium dla DPP ale wyglądało to tak że rozdano główne nagrody, wszyscy się porozchodzili a na scenie trwało rozdanie tych nagród. Jakby zamienić kolejność to będzie moim zdaniem ciekawiej i atrakcyjniej dla pucharu a nie straci na tym całe widowisko

Re: Regulamin - uwagi, opinie, propozycje

PostNapisane: 6 lis 2012, o 14:08
przez DoktorKazdaDiagnoza
W Toruniu zbrakło, choc nie z Waszej w sumie winy podium DPP :wave:

Re: Regulamin - uwagi, opinie, propozycje

PostNapisane: 7 lis 2012, o 01:00
przez Grzechu
casus maximus napisał(a):Pracujemy też nad regulaminem.
Rewolucji nie będzie, ale...

1. Chcemy wprowadzić tzw. przedkwalifikacje. Będą to przejazdy oceniane przez sędziów dla zawodników, którzy:
a. startują pierwszy raz w zawodach;
b. w sezonie 2012 lub poprzednich prezentowali poziom, który wymagał od nich jeszcze mnóstwa treningów.

Pozdrawiam.
Piotrek


Nie łatwiej bedzie dostarczyć liste takich zawodników dla sedziów i powiedzenie nowym zawodnikom na porannym briefingu,ze podczas CAŁEGO treningu beda obserwowani przez sedziów i jesli beda stanowic zagrozenie lub brak umiejetnosci im na to nie pozwala nie wystartuja w kwali.
Takie rozwiazanie pozwoli na za oszczedzenie czasu bo nie bedzie tego tzw przed kwali bo odbedzie sie podczas normalnego treningu który trwa na ogół i tak ok 3 h

takie moje rozwiazanie,co myslicie ?

Re: Regulamin - uwagi, opinie, propozycje

PostNapisane: 15 sty 2013, o 11:24
przez Yatoo
Czy w przypadku seryjnych drzwi klatka także jest wymagana? Bo jak tak to muszę zacząć o niej myśleć ;p

Re: Regulamin - uwagi, opinie, propozycje

PostNapisane: 15 sty 2013, o 12:06
przez koalaMT
wydaje mi sie ze nie ma znaczenie jakie sa drzwi.. klatka jest wymagana dla bezpieczeństwa, uderzenie , dachowanie..

nawet seryjne drzwi nic nie pomogą przy uderzeniu...

Re: Regulamin - uwagi, opinie, propozycje

PostNapisane: 15 sty 2013, o 14:23
przez max325
Kolego Yatoo klatka jest juz od ubieglego sezonu wymagana, min 6pkt. W regulaminie jest jeszcze napisane, ze jezeli drzwi z laminatu to musi byc krzyz.

Re: Regulamin - uwagi, opinie, propozycje

PostNapisane: 24 sty 2013, o 20:52
przez DRIFT OPEN
Witamy.
Oto nasze propozycje zmian regulaminowych w sezonie 2013.
Jest to wersja robocza więc wypowiadajcie się póki się jeszcze da. Można coś doprecyzować bądź zmienić.

5.1. Do udziału w zawodach Drift Open 2013 będą dopuszczeni kierowcy, którzy:
a. wypełnią i podpiszą zgłoszenie do zawodów;
b. dokonają wpłaty wpisowego na wskazane konto bankowe i w terminie określonym przez organizatora;
c. posiadają ważne prawo jazdy kategorii B lub licencję FIA;
5.2. Wysokość wpisowego określa organizator. Istnieje możliwość opłacenia wpisowego w dniu zawodów jednak jego kwota wzrasta odpowiednio o 1/3.

5.4. Organizator zastrzega sobie prawo do ograniczenia liczby zawodników w zależności od wielkości obiektu, na którym będą odbywały się zawody.

5.5. W przypadku zawodów odbywających się na ulicach miast organizator zastrzega sobie prawo do weryfikacji zgłoszeń zawodników.


8.
c. rozmiar opon nie musi odpowiadać rozmiarowi opon fabrycznych. Dopuszcza się opony o współczynniku zużycia opony (treadwear – TW) nie mniej niż 200. Zezwala się na stosowanie opon bieżnikowanych posiadających dopuszczenie do ruchu w Unii Europejskiej. Zabrania się stosowania opon typu slick.
d. ograniczenie dotyczące opon obowiązuje podczas kwalifikacji i jazdy w parach. Podczas przejazdów treningowych i drift taxi powyższy współczynnik nie jest obowiązkowy.


9.3. Każda runda serii Drift Open 2013 będzie składała się z dnia treningowego połączonego z kwalifikacjami do TOP 32 i dnia zawodów, w których wezmą udział wyłącznie zawodnicy zakwalifikowani dnia poprzedniego.
9.4. W wyjątkowych sytuacjach organizator zastrzega sobie prawo do:
a. skrócenia sesji treningowej określonej w harmonogramie zawodów;
b. zmiany ilości zakwalifikowanych zawodników do zawodów z TOP 32 na TOP 16;
c. dokończenia kwalifikacji w drugim dniu zawodów.


10.2. Każdy zawodnik bezpośrednio przed startem ma prawo do zgłoszenia startowemu zastrzeżeń dotyczących opon innych zawodników mających na względzie pkt 8 c.

Re: Regulamin - uwagi, opinie, propozycje

PostNapisane: 24 sty 2013, o 21:09
przez złotko
Punkt 8c dotyczy tylko nowych opon? Czy opony ze "śmietnika" tez się pod ten pkt łapią?

Re: Regulamin - uwagi, opinie, propozycje

PostNapisane: 24 sty 2013, o 22:15
przez DoktorKazdaDiagnoza
a propos tychopon to może doprecyzujcie, ze zakazuje sie uzywania opon typu slick i semi-slick zeby potem jakis glupich niedomówień nie bylo ;)

Re: Regulamin - uwagi, opinie, propozycje

PostNapisane: 24 sty 2013, o 23:59
przez fasola-DO
złotko napisał(a):Punkt 8c dotyczy tylko nowych opon? Czy opony ze "śmietnika" tez się pod ten pkt łapią?


temat opon bardzo ładnie opisał Wojtas
viewtopic.php?f=65&t=12055&start=60