Strona 1 z 8

Drift Gang

PostNapisane: 7 lut 2011, o 19:41
przez zombiepox
DRIFT GANG jest pierwszym teamem driftingowym w powiecie wołomińskim, zrzeszającym profesjonalnych kierowców i sympatyków tej dyscypliny sportu. Nasze cele to: propagowanie driftingu jako sportu motorowego,pokazy driftu,startowanie w zawodach, udział w eventach oraz imprezach charytatywnych
http://driftgang.strefa.pl/

Kierowcy należący do Team-u

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Tomek Jagiełło - BMW E36
Obrazek
Obrazek
autko - początkowo seryjne e36 328 coupe w skórach drewnie i wszystkich wygodach z 1998r. Zaczęło się od dopieszczania autka (nowy lakierek z palety Lotusa itd) i dołożeniu gadżetów z M3 wraz z całym zawiasem i szperą, żeby po 4 latach jego droga trochę się "pokręciła" i na sterydach mocno przyspieszyła.
Obrazek
Spec:

Silnik

- SWAP na M62B44 z BMW E39 2002 rok - moc seryjna 286KM i 440 Niutków

- skrzynia 6 biegów

- portki E39 wraz z katalizatorami, dalej M3 3.2L - baardzo cichy

- wymienione przewody paliwowe prowadzone we wnętrzu pojazdu

- przerobiona pompa paliwa

- powiększony układ chłodzenia

Układ kierowniczy + przeniesienie napędu + zawias

- magiel E46 M3

- zmienione zwrotnice

- zmienione krzyżaki

- powiększony skręt

- negatywy

- acentryczne tuleje zmieniajace KWSZ

- spawanie dyfra, potem kolejnego...

- zawias K-Sport z camberami itd

- rozpórka przód i tył

- przekombinowany wał

- wahacze tylne M3 3.2L

- stabilizator tylny H&R z M3 3.2L

- hamulce ATE power disc wentylowane

- koła: 4*15; 4*16 oraz 8*17. aktualnie Mille Miglia lub DOTZ racing. Co najważniejsze przód ET13 + dystans 20mm na stronę tył - często się zmienia

Aktualnie w trakcie prac

- sprzęgło przerabiane na "jednomas" i spiek 6 płytkowy

- dodatkowe mocowania silnika z amorkami

- montaż hydraulika K-sport

- montaż dodatkowych zacisków do hydraulika

- montaż większej chłodnicy płynu wspomagania

- montaż dodatkowych czujników ciśnienia i temp oleju oraz temperatury płynu wspomagania

- hamulce przód z E46 330

- zmiana dyfra na 3,15

+ aktualne rzeczy, które zawsze niespodziewanie wychodzą :/

Wnętrze

fotele Bimarco oraz Mirco wraz z szelkami

kierownica 35 cm zamszyk

poza tym... podsufitka się ostała i w śladowych ilościach resztki wyposażenia, ale sporo jeszcze do wyrzucenia

Co do "body" i ogólnego wizerunku autka, to rok 2011 to swojego rodzaju "gruz stajl" - do ogarnięcia :/

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jarek Chodkowski "Jajnik" - BMW E36
Obrazek
Obrazek
Moje BMW E36 sedan zostało wyprodukowane w 1991 roku z silnikiem 2.5L (M50B25) posiadającym 192KM, a pierwsze podstawowe modyfikacje to: spawanie dyfra u Wierzby, sportowa kierownica oraz kubełek z pasami. Zgodnie z powiedzeniem, że "apetyt rośnie w miarę jedzenia" jakoś to poszło dalej.
Obrazek
Spec:

- SWAP na 3.0L (M54B30) z BMW E39 2001r legitymujący się seryjnie mocą 231KM oraz 300Nm

- większa chłodnica z BMW E36 wersja z klimatyzacją

- dyferencjał o przełożeniu 3.45 (duża głowa)

- wybebeszenie wnętrza ze zbędnych rzeczy

- kubełkowy fotel kierowcy Bimarco Expert + 3" 4pkt pasy

- kubełkowy fotel pasażera Mirco S3 + 3" 4pkt pasy

- sportowa kierownica

- hydrauliczny ręczny

- pozbycie się szyberdachu (16kg) i zastąpienie go poliwęglanem

- zawieszenie K-Sport w wersji STREET

- rozpórka przednia (p. Nakrętka) + tył (hand made)

- ustawiony negatyw z przodu

- powiększony skręt(hand made)

- waga ok. 1150kg

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Paweł Polański "Zombiepox" - Polonez Caro
Obrazek
Obrazek
Moje autko to Polonez Caro z 1996r. z pakietem Oricari. Oryginalnie był w kolorze zielony metalic. Silnik jaki miał seryjnie to 1.4 16v. Wraz ze znajomymi składaliśmy go półtora roku i projekt cały czas ewoluuje
Obrazek
Spec:

-SWAP na silnik 1.8 16v(k16) z Land Rovera Freelandera moc seryjna 120km

-rozwiercony i spolerowany układ dolotowy i wydechowy

-wtryski z Volvo

-pompa paliwa Volvo

-kolektor wydechowy 4w1

-sprzęgło i docisk MG ZR

-stożkowy filtr powietrza K&N

-elektro szpera

-zmienione przełożenie w moście na mniejsze

-zawieszenie opuszczone o 10cm

-negatyw 4.5 stopnia

-z przodu skrócone sprężyny od trucka i utwardzone amortyzatory

-z tyłu dodano po jednym piórze oraz stabilizator od kombi

-wyłącznik prądu

-kubełkowe fotele

-pasy trzy punktowe

-sportowa kierownica

-hamulec ręczny hydrauliczny shift-r

-szyby z poliwęglanu

-wygrzebane ze środka co się tylko dało

-waga ok.920 kg

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Tobiasz Poraziński "Tarapat" - BMW E30
Obrazek
Obrazek
Moje BMW 325 trafiło do mnie od ziomka, który miał chwilową zajawkę na drift. Zakupiłem furę zadbaną i błyszczącą. Wybebeszoną z kubłem, pasami i szperą 25%. Niestety już taka nie jest.
Obrazek
Spec:

- Silnik m20b25 seria

- sprzęgło organiczne

- stalowa osłona miski olejowej

- przelotowy wydech

- elektro szpera (3.67)

- utwardzone zawieszenie

- poliuretany (jeszcze nie wszędzie :))

- rozpórki przód, tył

- cambery

- fotel kierowcy Bimarco Expert

- pasy 4 pkt.

- sportowa kierownica (35 cm)

- waga ok.1150kg

- rakiet fuel

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Huber Pietruszewski - Nissan s13
Obrazek
Obrazek
Moje autko to kultowy nissan 200SX s13 z 1992 roku. Silnik to 1.8 turbo(CA18DET) w tej chwili o mocy około 185KM
Obrazek
Spec:

-Dolot zakończony stożkiem K&N

-Zawór upustowy F1Z

-Pompa paliwa walbro 255

-Przerobiony wydech ze sporym tłumikiem końcowym:)

-Pełny body kit( zderzaki przód, tył + progi)

-Sleepy eyes

- Sportowa kierownica

- Częściowe wybebeszenie wnętrza

- 3 punktowe pasy bezpieczeństwa

- Rozpórka górna przód i tył

- Gwintowane zawieszenie Tein + negatywy

- Szpera 25%

- waga około 1100kg

Re: Drift Gang

PostNapisane: 7 lut 2011, o 19:42
przez zombiepox
c.d.

Re: Drift Gang

PostNapisane: 17 lut 2011, o 12:44
przez kazzik_yo
Będę trzymał kciuki za wasz team i projekty!
Oby było jak najmniej awaryjności w przyszłym sezonie:)
Do zobaczenia na torze :drift: :drift: :drift:

Re: Drift Gang

PostNapisane: 17 lut 2011, o 20:16
przez zombiepox
Pierwsze miejsce w klasyfikacji Team oddamy PUZowcom.
Ale drugie jest nasze :grin:

Re: Drift Gang

PostNapisane: 17 lut 2011, o 20:26
przez BrN
Czemu PuZ'owca a nie Drifters'a? ;)

Re: Drift Gang

PostNapisane: 17 lut 2011, o 20:31
przez zombiepox
No dobra to będziemy trzeci :grin:

Re: Drift Gang

PostNapisane: 17 lut 2011, o 21:27
przez GOŁY
zombiepox napisał(a):No dobra to będziemy trzeci :grin:
A dlaczego PUZowcy: bo tyle ile oni serca w to wkładają to żaden team chiba nie wkłada


A my to myślisz że tylko złotówki wkładamy :D

Re: Drift Gang

PostNapisane: 17 lut 2011, o 21:40
przez Jekyll
Tego poloneza muszę zobaczyć w akcji ,widzałęm już jednego w tamtym roku na Wyrazowie . Ale tego jeszcze nie..Szacun Chłopie :drift:

Re: Drift Gang

PostNapisane: 18 lut 2011, o 08:30
przez SŁOMA
zombiepox napisał(a):No dobra to będziemy trzeci :grin:
A dlaczego PUZowcy: bo tyle ile oni serca w to wkładają to żaden team chiba nie wkłada



Tym postem to ci powiem grubo poszedles i uwiez mi napewno uraziles nie jednego tutaj miedzy innymi mnie i moj sklad ty chyba nie pomyslales co napisales , 90% ludzi tutaj wkladaja wszystko co maja a juz nie mowie o sercu ja od 3 lat wyrzekam sie nie jednej przyjemnosci zeby sobie polatac i budowac samemu auto moje brata i malolata z mojego Team-u wiec mam nadzieje ze dotarlo cos do ciebie :mad:

Re: Drift Gang

PostNapisane: 18 lut 2011, o 13:58
przez zombiepox
Fakt przesadziłem. Sorki dla tych co ich uraziłem. Bo serce wkłada każdy kto działa zarówno w tym jak i innym sporcie. Troszkę się zagalopowałem :twardziel:

Re: Drift Gang

PostNapisane: 1 mar 2011, o 23:57
przez Tarapat
Wszyscy wkładamy w to mnóstwo serca, a jeszcze więcej poświęcamy. Wybaczmy Zombiemu, zwykła gafa :grin: . Ja to siebie jak i cały nasz team widzę na 1 miejscu. Zombie nie bądź taki doby samarytanin PUZa, Driftersów i wszystkich innych trzeba po prostu wyślizgać z interesu :yahoo: . Mam nadzieję że cały nasz team, ale oczywiście jha w szczególności będę stanowił realne zagrożenie dla czołówki :thumbsup: .

P.S. Chłopaki kto w naszym teamie zajmie rolę Wierzby z WPR :confused: ???

Re: Drift Gang

PostNapisane: 9 mar 2011, o 21:51
przez zombiepox
Z cyklu napisali o nas
Obrazek

Re: Drift Gang

PostNapisane: 9 mar 2011, o 22:00
przez Patrick
w takim razie kibicuuuuje teamowi ! :D :grin:

Re: Drift Gang

PostNapisane: 10 mar 2011, o 06:39
przez Żołnierz
Tak się robi 'drifta' :D

Re: Drift Gang

PostNapisane: 10 mar 2011, o 09:04
przez matix
Jak by ktoś omdlał w czasie czytania to w razie czego wyżej ma podany telefon interwencyjny :grin: .
Fajnie się czyta :). Kawał dobrej roboty :thumbsup: