DRIFT GANG jest pierwszym teamem driftingowym w powiecie wołomińskim, zrzeszającym profesjonalnych kierowców i sympatyków tej dyscypliny sportu. Nasze cele to: propagowanie driftingu jako sportu motorowego,pokazy driftu,startowanie w zawodach, udział w eventach oraz imprezach charytatywnych
http://driftgang.strefa.pl/
Kierowcy należący do Team-u
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Tomek Jagiełło - BMW E36
autko - początkowo seryjne e36 328 coupe w skórach drewnie i wszystkich wygodach z 1998r. Zaczęło się od dopieszczania autka (nowy lakierek z palety Lotusa itd) i dołożeniu gadżetów z M3 wraz z całym zawiasem i szperą, żeby po 4 latach jego droga trochę się "pokręciła" i na sterydach mocno przyspieszyła.
Spec:
Silnik
- SWAP na M62B44 z BMW E39 2002 rok - moc seryjna 286KM i 440 Niutków
- skrzynia 6 biegów
- portki E39 wraz z katalizatorami, dalej M3 3.2L - baardzo cichy
- wymienione przewody paliwowe prowadzone we wnętrzu pojazdu
- przerobiona pompa paliwa
- powiększony układ chłodzenia
Układ kierowniczy + przeniesienie napędu + zawias
- magiel E46 M3
- zmienione zwrotnice
- zmienione krzyżaki
- powiększony skręt
- negatywy
- acentryczne tuleje zmieniajace KWSZ
- spawanie dyfra, potem kolejnego...
- zawias K-Sport z camberami itd
- rozpórka przód i tył
- przekombinowany wał
- wahacze tylne M3 3.2L
- stabilizator tylny H&R z M3 3.2L
- hamulce ATE power disc wentylowane
- koła: 4*15; 4*16 oraz 8*17. aktualnie Mille Miglia lub DOTZ racing. Co najważniejsze przód ET13 + dystans 20mm na stronę tył - często się zmienia
Aktualnie w trakcie prac
- sprzęgło przerabiane na "jednomas" i spiek 6 płytkowy
- dodatkowe mocowania silnika z amorkami
- montaż hydraulika K-sport
- montaż dodatkowych zacisków do hydraulika
- montaż większej chłodnicy płynu wspomagania
- montaż dodatkowych czujników ciśnienia i temp oleju oraz temperatury płynu wspomagania
- hamulce przód z E46 330
- zmiana dyfra na 3,15
+ aktualne rzeczy, które zawsze niespodziewanie wychodzą :/
Wnętrze
fotele Bimarco oraz Mirco wraz z szelkami
kierownica 35 cm zamszyk
poza tym... podsufitka się ostała i w śladowych ilościach resztki wyposażenia, ale sporo jeszcze do wyrzucenia
Co do "body" i ogólnego wizerunku autka, to rok 2011 to swojego rodzaju "gruz stajl" - do ogarnięcia :/
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jarek Chodkowski "Jajnik" - BMW E36
Moje BMW E36 sedan zostało wyprodukowane w 1991 roku z silnikiem 2.5L (M50B25) posiadającym 192KM, a pierwsze podstawowe modyfikacje to: spawanie dyfra u Wierzby, sportowa kierownica oraz kubełek z pasami. Zgodnie z powiedzeniem, że "apetyt rośnie w miarę jedzenia" jakoś to poszło dalej.
Spec:
- SWAP na 3.0L (M54B30) z BMW E39 2001r legitymujący się seryjnie mocą 231KM oraz 300Nm
- większa chłodnica z BMW E36 wersja z klimatyzacją
- dyferencjał o przełożeniu 3.45 (duża głowa)
- wybebeszenie wnętrza ze zbędnych rzeczy
- kubełkowy fotel kierowcy Bimarco Expert + 3" 4pkt pasy
- kubełkowy fotel pasażera Mirco S3 + 3" 4pkt pasy
- sportowa kierownica
- hydrauliczny ręczny
- pozbycie się szyberdachu (16kg) i zastąpienie go poliwęglanem
- zawieszenie K-Sport w wersji STREET
- rozpórka przednia (p. Nakrętka) + tył (hand made)
- ustawiony negatyw z przodu
- powiększony skręt(hand made)
- waga ok. 1150kg
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Paweł Polański "Zombiepox" - Polonez Caro
Moje autko to Polonez Caro z 1996r. z pakietem Oricari. Oryginalnie był w kolorze zielony metalic. Silnik jaki miał seryjnie to 1.4 16v. Wraz ze znajomymi składaliśmy go półtora roku i projekt cały czas ewoluuje
Spec:
-SWAP na silnik 1.8 16v(k16) z Land Rovera Freelandera moc seryjna 120km
-rozwiercony i spolerowany układ dolotowy i wydechowy
-wtryski z Volvo
-pompa paliwa Volvo
-kolektor wydechowy 4w1
-sprzęgło i docisk MG ZR
-stożkowy filtr powietrza K&N
-elektro szpera
-zmienione przełożenie w moście na mniejsze
-zawieszenie opuszczone o 10cm
-negatyw 4.5 stopnia
-z przodu skrócone sprężyny od trucka i utwardzone amortyzatory
-z tyłu dodano po jednym piórze oraz stabilizator od kombi
-wyłącznik prądu
-kubełkowe fotele
-pasy trzy punktowe
-sportowa kierownica
-hamulec ręczny hydrauliczny shift-r
-szyby z poliwęglanu
-wygrzebane ze środka co się tylko dało
-waga ok.920 kg
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Tobiasz Poraziński "Tarapat" - BMW E30
Moje BMW 325 trafiło do mnie od ziomka, który miał chwilową zajawkę na drift. Zakupiłem furę zadbaną i błyszczącą. Wybebeszoną z kubłem, pasami i szperą 25%. Niestety już taka nie jest.
Spec:
- Silnik m20b25 seria
- sprzęgło organiczne
- stalowa osłona miski olejowej
- przelotowy wydech
- elektro szpera (3.67)
- utwardzone zawieszenie
- poliuretany (jeszcze nie wszędzie )
- rozpórki przód, tył
- cambery
- fotel kierowcy Bimarco Expert
- pasy 4 pkt.
- sportowa kierownica (35 cm)
- waga ok.1150kg
- rakiet fuel
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Huber Pietruszewski - Nissan s13
Moje autko to kultowy nissan 200SX s13 z 1992 roku. Silnik to 1.8 turbo(CA18DET) w tej chwili o mocy około 185KM
Spec:
-Dolot zakończony stożkiem K&N
-Zawór upustowy F1Z
-Pompa paliwa walbro 255
-Przerobiony wydech ze sporym tłumikiem końcowym:)
-Pełny body kit( zderzaki przód, tył + progi)
-Sleepy eyes
- Sportowa kierownica
- Częściowe wybebeszenie wnętrza
- 3 punktowe pasy bezpieczeństwa
- Rozpórka górna przód i tył
- Gwintowane zawieszenie Tein + negatywy
- Szpera 25%
- waga około 1100kg