Maverick Strada TC Evo S

Informacje o RC, tematy o modelach, zawodach itd.

Maverick Strada TC Evo S

Postprzez Boracz » 20 gru 2011, o 18:08

Witam. Jestem tu nowy. Zakupiłem takie autko na początek Maveric Strada TC Evo S. Możecie coś napisać o tym autku, co trzeba zmienić i wszystko co wiecie...:)
Link do auta: http://www.karambol.pl/maverick-strada- ... -4ghz.html
Avatar użytkownika
Boracz
Amator
 
Posty: 6
Dołączył(a): 20 gru 2011, o 18:02
Lokalizacja: Skarżysko-Kam.

Re: Maverick Strada TC Evo S

Postprzez Patryk12 » 20 gru 2011, o 19:15

Nic nie zmieiaj,narazie jezdzij i trenuj :P a potem sie baw :P wedlug mnie :P tak powinno byc :P
Avatar użytkownika
Patryk12
Touge Drifter
 
Posty: 232
Dołączył(a): 8 gru 2010, o 14:05
Lokalizacja: Niemodlin

Re: Maverick Strada TC Evo S

Postprzez Boracz » 20 gru 2011, o 21:56

Tylko to jest model TC a nie RC, czy nie trzeba tam zblokować tylnego dyfra?
Avatar użytkownika
Boracz
Amator
 
Posty: 6
Dołączył(a): 20 gru 2011, o 18:02
Lokalizacja: Skarżysko-Kam.

Re: Maverick Strada TC Evo S

Postprzez RC Drifter » 20 gru 2011, o 22:42

Co tu za teorie dziwne tworzysz :scratch: Jak chcesz driftować to kup opony i co najmniej zablokuj tylni dyfer
Avatar użytkownika
RC Drifter
Touge Drifter
 
Posty: 688
Dołączył(a): 21 kwi 2009, o 18:52
Lokalizacja: Wysokie Maz. // Podlaskie

Re: Maverick Strada TC Evo S

Postprzez dzwonek6 » 20 gru 2011, o 22:52

T-drift blokada TYLNEGO DYFRA jaki lipol i bedzie sie fajnie latalo.
Avatar użytkownika
dzwonek6
Król Ronda
 
Posty: 63
Dołączył(a): 8 sie 2011, o 11:20
Lokalizacja: Warszawa

Re: Maverick Strada TC Evo S

Postprzez Boracz » 5 sty 2012, o 15:06

Dyfer zablokowany już przez sprzedającego, koła z oponami do driftu są. Czy na każdą powierzchnie są jednakowe opony, czy do asfaltu inne i do wykładziny inne i do płytek(gres) jeszcze inne :) ? Moje wyglądają tak, że po bokach jest chyba guma a środek to twardy plastik. Na płytkach w domu strasznie się ślizgają (wiem że o to chodzi w drifcie) ale wydaje mi się że za bardzo... :D I dodaje, że dopiero zaczynam więc nie ma się co wymądrzać, tylko proszę o pomoc...
Avatar użytkownika
Boracz
Amator
 
Posty: 6
Dołączył(a): 20 gru 2011, o 18:02
Lokalizacja: Skarżysko-Kam.

Maverick Strada TC Evo :)

Postprzez Pan Karas » 13 sty 2012, o 23:58

Witam!
A więc nie będę rozpisywać całej swojej historii, jestem dosyć doświadczony (Mam spaline 808EC) miałem strade MT szczotki,lecz z powodów osobistych musiałem ją sprzedać.

Mam na oku model o nazwie Maverick Strada TC Evo Link http://www.hpi.pl/sklep/product_info.ph ... s_id/35678
Moje pytanie polega na tym czy ten model wytrzyma taki zestaw http://sklep.rcracing.pl/product_info.p ... ts_id=8125 Silnik, Regiel http://allegro.pl/regulator-100a-silnik ... 26998.html daje przykład , proszę nie patrzeć na silnik w zestawie :) i Aku jakiś lipo 2S-3S 4000 mAh+
Chodzi mi o to czy ten model wytrzyma pod względem dyfrów i innych mechanizmów.

Jeżeli nie wytrzyma to co innego Wy byście proponowali za w miarę rozsądną cenę :) Chodzi mi o takie coś że nie muszę odrazu wykładać tysiąc tylko najpierw kupuje model i go modyfikuje samemu, więcej radości :)
Aha i pytanie jeżeli chciałbym nim driftować to musiał bym zablokować tylny dyfer ,lecz nie mam pojęcia jak to się robi i na czym to polega, mógł by mi ktoś to jasno przedstawić ? :)

Nie chce też blokować obu ,ponieważ później jeżeli będę chciał pojeździć na asfalcie to skręcić nie idzie : P. No i to na tyle co chciałbym wiedzieć na ten temat ; ]

Mam nadzieje że jeżeli coś będę jeszcze chciał się dowiedzieć to mogę na Was liczyć.

Proszę o odpowiedzi i życzę miłego weekendu :)
Pan Karas
Amator
 
Posty: 1
Dołączył(a): 13 sty 2012, o 23:38
Lokalizacja: Łódź

Re: Maverick Strada TC Evo S

Postprzez Boracz » 22 sty 2012, o 11:22

Sam chętnie poczytam, bo pytania ważne. Posiadam taki sam model, a praktycznie nic o nim nie wiem...:) Ale jeździ się super :)
Avatar użytkownika
Boracz
Amator
 
Posty: 6
Dołączył(a): 20 gru 2011, o 18:02
Lokalizacja: Skarżysko-Kam.

Re: Maverick Strada TC Evo S

Postprzez maslo174 » 22 sty 2012, o 21:40

Witam
Strada w wersji DC wychodzi zablokowanym dyferencjałem na tyle, dokładnie ma tam sztywną oś, jeżeli jest tam dyferencjał należy rozkręcić obudowę wyciągnąć z wewnątrz dyfer, następnie odkręcić od niego koło zębate które jest przymocowane na 3śruby wewnątrz znajdziemy 3 zębatki satelitarne oraz smar musimy go dokładnie wyczyścić (benzyna lub środek myjący smar) ponownie złożyć tylko zamiast smaru używamy kleju np.(poxipol) skręcamy to i czekamy az klej wyschnie. Cały zabieg z dyfrem.
Słabością Strady jest słaby skręt najlepiej wymienić zwykłe oski na kardany pasują przednie od Nitro RS4 dostępne na stronie sklepu titanRC.pl
W miejscu pod wałkiem gdzie przechodzi drążek mocujący ramiona układu skrętu należy wypiłować wyciąć ściankę o około 5mm ponieważ drążek łączący ramiona opiera się o to i nie pozwala na większe wychylenie.
Avatar użytkownika
maslo174
Touge Drifter
 
Posty: 264
Dołączył(a): 10 sie 2009, o 17:47
Lokalizacja: Łobżenica


Powrót do RC Drifting

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości