Strona 32 z 33

Re: Live For Speed - PROBLEMY TECHNICZNE

PostNapisane: 16 lis 2013, o 11:07
przez Krzysi3k
Siema :D W poniedziałek dojdzie do mnie G27, więc chciałbym się dowiedzieć jak ustawić LFS i pofiler pod tą kierownice. Chodzi mi o kompensację, moc FF itp. No i jaki skręt polecacie? 720 czy 900? Pozdro.

Re: Live For Speed - PROBLEMY TECHNICZNE

PostNapisane: 16 lis 2013, o 12:31
przez MenToSs
Krzysi3k napisał(a):Siema :D W poniedziałek dojdzie do mnie G27, więc chciałbym się dowiedzieć jak ustawić LFS i pofiler pod tą kierownice. Chodzi mi o kompensację, moc FF itp. No i jaki skręt polecacie? 720 czy 900? Pozdro.

720 - po co krecic wiecej niz gra wymaga?

profiler 110 - 50 - 0 - 0

Enable centering....... ODznaczone

Report combined.... ODznaczone

Skret to tam 72* , ja roznie jak mi sie suwak najedzie , 728 , 723....

Allow game... Zaznaczone.

W grze ff na 35%

Zadna konpensacja , daj na 0. Skret w grze nie nie robi wiec bez znaczenia.
Nieliniowosc gazu 0
Tempo kontroli przyciskiem - ja mam na 10(max) zeby reczny na myszce mi szybciej lapal.

Sprzeglo to raczej bedziesz miec na osi bo masz ta przyjemnosc miec to sprzeglo..
os gazu oddzielnie

Re: Live For Speed - PROBLEMY TECHNICZNE

PostNapisane: 16 lis 2013, o 14:07
przez Krzysi3k
Dzięki wielkie :)

Re: Live For Speed - PROBLEMY TECHNICZNE

PostNapisane: 16 lis 2013, o 23:40
przez Blacky
900 chociażby po to, że w prawdziwym samochodzie masz 900 i więcej...

Re: Live For Speed - PROBLEMY TECHNICZNE

PostNapisane: 19 lis 2013, o 16:14
przez Krzysi3k
Nie działa mi wskaźnik rpm na G27. Widziałem już gdzieś instrukcję jak to zrobić do lfs, ale nie mogę jej znaleźć. Może ktoś z was coś o tym wie?

Re: Live For Speed - PROBLEMY TECHNICZNE

PostNapisane: 19 lis 2013, o 18:59
przez MenToSs
Krzysi3k napisał(a):Nie działa mi wskaźnik rpm na G27. Widziałem już gdzieś instrukcję jak to zrobić do lfs, ale nie mogę jej znaleźć. Może ktoś z was coś o tym wie?

To powinno ci pomoc
http://www.youtube.com/watch?v=ceeT0RXPhGI

Choc wydaje mi sie ze do driftu jest to zbedne , najwyzej wyscigi autami bez dachu czyli formulki.

Re: Live For Speed - PROBLEMY TECHNICZNE

PostNapisane: 31 gru 2013, o 02:57
przez Ciast3k
wklep 900 z tego względu, że kąt obrotu g27 zgadza się wtedy z katem obrotu kierry w LFS, a pokręcenie w martwej strefie (poza 720) niczemu nei szkodzi :grin:

Re: Live For Speed - PROBLEMY TECHNICZNE

PostNapisane: 10 sty 2014, o 16:16
przez fOrqeT
Siema ! Chciałbym się zapytać jak usunąć auto które dodałem do lfs ? Dodam tylko że zapomniałem zrobić kopii zapasowych podmienianych plików, i tutaj mój błąd.

Re: Live For Speed - PROBLEMY TECHNICZNE

PostNapisane: 14 sty 2014, o 23:33
przez MadMatrix
fOrqeT napisał(a):Siema ! Chciałbym się zapytać jak usunąć auto które dodałem do lfs ? Dodam tylko że zapomniałem zrobić kopii zapasowych podmienianych plików, i tutaj mój błąd.


No to bez kopii zapasowych nie uda Ci się wrócić do pierwotnych samochodów.
Musiałbyś ew. podać listę wszystkich plików jakie podmieniłeś i prosić kogoś żeby wysłał Ci paczkę tych plików oryginalnych ;)

Re: Live For Speed - PROBLEMY TECHNICZNE

PostNapisane: 15 sty 2014, o 11:34
przez RC Drifter
Ściągnij nowego LFS'a i wrzucasz co trzeba do starego.

Re: Live For Speed - PROBLEMY TECHNICZNE

PostNapisane: 22 sty 2014, o 17:23
przez Kasanowa
Wie ktoś może jak odwrócić force feedback w LFS ?

Re: Live For Speed - PROBLEMY TECHNICZNE

PostNapisane: 23 sty 2014, o 00:22
przez Blacky
co to znaczy odwrócić force feedback?

Re: Live For Speed - PROBLEMY TECHNICZNE

PostNapisane: 23 sty 2014, o 09:16
przez Kasanowa
No żeby działał na odwrót. Na zakręcie np w lewo kiera chce mi skręcać od razu w lewo, a powinna raczej w prawo (w przypadku driftu). W rFactorze można to odwrócić i się lata o wiele lepiej. Można tam ustawić ff na wartość ujemną.

Re: Live For Speed - PROBLEMY TECHNICZNE

PostNapisane: 23 sty 2014, o 23:05
przez Blacky
jaką masz kierownicę?

Re: Live For Speed - PROBLEMY TECHNICZNE

PostNapisane: 24 sty 2014, o 10:31
przez Kasanowa
Przerobiłem saiteka r660gt 180* na 920* około. Zrobiłem to mechanicznie, a mianowicie zębatkami. Wcześniej wszystko było połączone trzema a teraz jest połączone tylko dwoma zębatkami więc force feedback i oś się odwróciła. W lfs można odwrócić tylko oś ale ff już nie.