Live For Speed - PROBLEMY TECHNICZNE

Re: Live For Speed - PROBLEMY TECHNICZNE

Postprzez Krzysi3k » 16 lis 2013, o 11:07

Siema :D W poniedziałek dojdzie do mnie G27, więc chciałbym się dowiedzieć jak ustawić LFS i pofiler pod tą kierownice. Chodzi mi o kompensację, moc FF itp. No i jaki skręt polecacie? 720 czy 900? Pozdro.
Krzysi3k
Clutch Burner
 
Posty: 31
Dołączył(a): 12 paź 2013, o 21:03
Lokalizacja: Skórcz

Re: Live For Speed - PROBLEMY TECHNICZNE

Postprzez MenToSs » 16 lis 2013, o 12:31

Krzysi3k napisał(a):Siema :D W poniedziałek dojdzie do mnie G27, więc chciałbym się dowiedzieć jak ustawić LFS i pofiler pod tą kierownice. Chodzi mi o kompensację, moc FF itp. No i jaki skręt polecacie? 720 czy 900? Pozdro.

720 - po co krecic wiecej niz gra wymaga?

profiler 110 - 50 - 0 - 0

Enable centering....... ODznaczone

Report combined.... ODznaczone

Skret to tam 72* , ja roznie jak mi sie suwak najedzie , 728 , 723....

Allow game... Zaznaczone.

W grze ff na 35%

Zadna konpensacja , daj na 0. Skret w grze nie nie robi wiec bez znaczenia.
Nieliniowosc gazu 0
Tempo kontroli przyciskiem - ja mam na 10(max) zeby reczny na myszce mi szybciej lapal.

Sprzeglo to raczej bedziesz miec na osi bo masz ta przyjemnosc miec to sprzeglo..
os gazu oddzielnie
Avatar użytkownika
MenToSs
Touge Drifter
 
Posty: 337
Dołączył(a): 23 gru 2010, o 18:23
Lokalizacja: Hamm(DE)/Szczecin

Re: Live For Speed - PROBLEMY TECHNICZNE

Postprzez Krzysi3k » 16 lis 2013, o 14:07

Dzięki wielkie :)
Krzysi3k
Clutch Burner
 
Posty: 31
Dołączył(a): 12 paź 2013, o 21:03
Lokalizacja: Skórcz

Re: Live For Speed - PROBLEMY TECHNICZNE

Postprzez Blacky » 16 lis 2013, o 23:40

900 chociażby po to, że w prawdziwym samochodzie masz 900 i więcej...
Avatar użytkownika
Blacky
Touge Drifter
 
Posty: 569
Dołączył(a): 10 mar 2010, o 21:38
Lokalizacja: Tychy

Re: Live For Speed - PROBLEMY TECHNICZNE

Postprzez Krzysi3k » 19 lis 2013, o 16:14

Nie działa mi wskaźnik rpm na G27. Widziałem już gdzieś instrukcję jak to zrobić do lfs, ale nie mogę jej znaleźć. Może ktoś z was coś o tym wie?
Krzysi3k
Clutch Burner
 
Posty: 31
Dołączył(a): 12 paź 2013, o 21:03
Lokalizacja: Skórcz

Re: Live For Speed - PROBLEMY TECHNICZNE

Postprzez MenToSs » 19 lis 2013, o 18:59

Krzysi3k napisał(a):Nie działa mi wskaźnik rpm na G27. Widziałem już gdzieś instrukcję jak to zrobić do lfs, ale nie mogę jej znaleźć. Może ktoś z was coś o tym wie?

To powinno ci pomoc
http://www.youtube.com/watch?v=ceeT0RXPhGI

Choc wydaje mi sie ze do driftu jest to zbedne , najwyzej wyscigi autami bez dachu czyli formulki.
Avatar użytkownika
MenToSs
Touge Drifter
 
Posty: 337
Dołączył(a): 23 gru 2010, o 18:23
Lokalizacja: Hamm(DE)/Szczecin

Re: Live For Speed - PROBLEMY TECHNICZNE

Postprzez Ciast3k » 31 gru 2013, o 02:57

wklep 900 z tego względu, że kąt obrotu g27 zgadza się wtedy z katem obrotu kierry w LFS, a pokręcenie w martwej strefie (poza 720) niczemu nei szkodzi :grin:
Avatar użytkownika
Ciast3k
Touge Drifter
 
Posty: 314
Dołączył(a): 14 paź 2013, o 17:06
Lokalizacja: Wrocław

Re: Live For Speed - PROBLEMY TECHNICZNE

Postprzez fOrqeT » 10 sty 2014, o 16:16

Siema ! Chciałbym się zapytać jak usunąć auto które dodałem do lfs ? Dodam tylko że zapomniałem zrobić kopii zapasowych podmienianych plików, i tutaj mój błąd.
fOrqeT
Król Ronda
 
Posty: 78
Dołączył(a): 9 kwi 2013, o 19:16
Lokalizacja: Płock

Re: Live For Speed - PROBLEMY TECHNICZNE

Postprzez MadMatrix » 14 sty 2014, o 23:33

fOrqeT napisał(a):Siema ! Chciałbym się zapytać jak usunąć auto które dodałem do lfs ? Dodam tylko że zapomniałem zrobić kopii zapasowych podmienianych plików, i tutaj mój błąd.


No to bez kopii zapasowych nie uda Ci się wrócić do pierwotnych samochodów.
Musiałbyś ew. podać listę wszystkich plików jakie podmieniłeś i prosić kogoś żeby wysłał Ci paczkę tych plików oryginalnych ;)
Avatar użytkownika
MadMatrix
Touge Drifter
 
Posty: 548
Dołączył(a): 19 kwi 2008, o 19:53
Lokalizacja: Łódź

Re: Live For Speed - PROBLEMY TECHNICZNE

Postprzez RC Drifter » 15 sty 2014, o 11:34

Ściągnij nowego LFS'a i wrzucasz co trzeba do starego.
Avatar użytkownika
RC Drifter
Touge Drifter
 
Posty: 688
Dołączył(a): 21 kwi 2009, o 18:52
Lokalizacja: Wysokie Maz. // Podlaskie

Re: Live For Speed - PROBLEMY TECHNICZNE

Postprzez Kasanowa » 22 sty 2014, o 17:23

Wie ktoś może jak odwrócić force feedback w LFS ?
Avatar użytkownika
Kasanowa
Amator
 
Posty: 7
Dołączył(a): 28 cze 2011, o 19:13
Lokalizacja: Majdan Stary

Re: Live For Speed - PROBLEMY TECHNICZNE

Postprzez Blacky » 23 sty 2014, o 00:22

co to znaczy odwrócić force feedback?
Avatar użytkownika
Blacky
Touge Drifter
 
Posty: 569
Dołączył(a): 10 mar 2010, o 21:38
Lokalizacja: Tychy

Re: Live For Speed - PROBLEMY TECHNICZNE

Postprzez Kasanowa » 23 sty 2014, o 09:16

No żeby działał na odwrót. Na zakręcie np w lewo kiera chce mi skręcać od razu w lewo, a powinna raczej w prawo (w przypadku driftu). W rFactorze można to odwrócić i się lata o wiele lepiej. Można tam ustawić ff na wartość ujemną.
Avatar użytkownika
Kasanowa
Amator
 
Posty: 7
Dołączył(a): 28 cze 2011, o 19:13
Lokalizacja: Majdan Stary

Re: Live For Speed - PROBLEMY TECHNICZNE

Postprzez Blacky » 23 sty 2014, o 23:05

jaką masz kierownicę?
Avatar użytkownika
Blacky
Touge Drifter
 
Posty: 569
Dołączył(a): 10 mar 2010, o 21:38
Lokalizacja: Tychy

Re: Live For Speed - PROBLEMY TECHNICZNE

Postprzez Kasanowa » 24 sty 2014, o 10:31

Przerobiłem saiteka r660gt 180* na 920* około. Zrobiłem to mechanicznie, a mianowicie zębatkami. Wcześniej wszystko było połączone trzema a teraz jest połączone tylko dwoma zębatkami więc force feedback i oś się odwróciła. W lfs można odwrócić tylko oś ale ff już nie.
Avatar użytkownika
Kasanowa
Amator
 
Posty: 7
Dołączył(a): 28 cze 2011, o 19:13
Lokalizacja: Majdan Stary

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Drifting Wirtualny

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości