Masz Xbox Live?
jak nie to łap:
Toyota Trueno AE86 [S 648]
KOSZT PRZYGOTOWANIA: 123.800KR
CZĘŚCI:
SILNIK I MOC: SILNIK SERYJNY!
-Wszystko wyścigowe
UKŁAD JEZDNY I KIEROWNICZY:
-Wszystko wyścigowe
UKŁAD NAPĘDOWY:
-Prawie wszystko wyścigowe, tylko mechanizm różnicowy (szpera) sportowa (1.5)
OPONY:
-Opony wyścigowe
-Szerokość Opon 225/225 (przód/tył)
-Rozmiar Felgi 17"
-Model felgi: Jaki chcesz
AERODYNAMIKA:
-Byle co, nawet seryjne ale BYLE NIE OD FORZY!!!
SETUP:
Będę podawać sumy tak jak lecą (z góry na dół) a jeśli czegoś sie nie da zmienić dam "-" bez zbędnych podpisów typu Wysokość Zawieszenia itp itd
Opony:
2.1
1.8
Biegi:
4.32
2.89
1.99
1.51
1.20
1.00
0.85
Geometria Kół:
-1
0
0
0
7
Stabilizatory Poprzeczne:
27.80
22.50
Zawieszenie:
81.7
79.8
13.4 cm
13.4 cm
Amortyzacja:
8.0
7.8
5.8
5.7
Aerodynamika:
-
-
Hamowanie:
55%
100%
Mechanizm Różnicowy:
100%
- (ustawi się samo na 50%)
+ZALETY:+
+ Lekkość
+ Tania w budowie
+ Łatwość prowadzenia
+ Lekki tył
+ Mała moc, idealna na początek
+ Wybaczalność
+ ZAJE**STY dźwięk silnika :-/
+ Brak Turbo, czyli możliwość dorzucenia mocy
-WADY:-
- Za mało mocy dla pro-drifterów (wtedy dorzuca się turbinkę )
- Brak możliwości poprawienia przyczepności opon (Nie można wstawić szerszych bo już są zamontowane najszersze)
- Brak możliwości wyduszenia więcej z jednostki wolnossącej
Na początek polecam właśnie Trueno, S13, S14, E36.
Potem można latać wszystkim, od Civica z konwersją RWD, przez Suprę po Nissana Versę