Polish Drift Masters Rd 3

Polish Drift Masters Rd 3

Postprzez division » 27 maja 2014, o 09:43

ZAPRASZAMY NA ZAWODY POLISH DRIFT MASTERS

Osoby, które rejestrowały się na na poprzednie rundy i mają swój numer startowy mogą od razu się zarejestrować natomiast osoby, które po raz pierwszy biorą udział w PDM RD3 muszą zgłosić się na fanpage aby otrzymać numer startowy.

osoby zainteresowane startem w zawodach proszone są o zgłoszenie się w prywatnej wiadomości na fp http://www.facebook.com/LFS.Virtual.Drift.Division
tam dostanie numer startowy i resztę informacji do zarejestrowania się do zawodów
każdy zawodnik musi posiadać skin z umieszczonym numerem startowym
Obrazek

WYRAZÓW RD3 PDM

BRIEF
Wyrazów kolejnym oraz bardzo wymagającym odcinkiem trzeciej rundy zawodów Polish Drift Masters organizowanych przez zespół Virtual Drift Division. Co prawda Live For Speed nie pozwala nam na ukazanie całego piękna Wyrazowa jednak to nie czyni go łatwiejszym. Odcinek jest wymagający i pomimo tego, że margines błędu jest bardzo mały, mamy możliwość na efektowną walkę drzwi w drzwi. Rozpoczynamy na dosyć małym rozbiegu na którym tuż po rozpędzie wchodzimy z ryby aby wpaść w pierwszy prawy zakręt na którym schodzimy do wewnętrznej, następnie tyłem zaliczamy zone ,mając przy niej spory kąt wychylenia, później utrzymując kat zaliczamy wewnętrzny clipping point strącamy tylko i wyłącznie pachołek, gdyż strącenie opony będzie skutkować ujemnymi punktami. Robimy przekładkę na środku i podjeżdżamy tyłem, pierwsza część lewego łuku jedziemy środkiem, później schodząc do zewnętrznej zaliczając na środku luku zone, od środka do końca już po zewnętrznej stronie toru trasę kończymy po minięciu żółtej linii i schodzimy do pit.
------
Kwalifikacje:
Skala oceniania pozostaje niezmienna i wynosi ona 0 -100 pkt. W przypadku gdy sędzią jest więcej niż jedna osoba, dogadują się oni między sobą jaki wynik przyznają. Oceniana jest linia, kąt, prędkość oraz styl jazdy. Każdy ma DWA, a nie trzy przejazdy bez żadnych próbnych. Po każdym przejeździe resetujemy samochód.
Miejsce w kwalifikacjach jest przyznawane na podstawie lepszego przejazdu kwalifikacyjnego. W przypadku gdy dwóch lub więcej osób ma ten sam najlepszy wynik (inny niż 0pkt) , brany jest pod uwagę drugi przejazd. Jeśli natomiast także drugi przejazd będzie taki sam , zawodnicy jadą pojedynek w parze w którym wyłoniona zostanie osoba przechodząca do właściwych rozgrywek TOP natomiast wszystkie pozostałe osoby, które uzyskały 2x0 są ustawiane kolejno od góry do dołu.
Przykład:
Zawodnik 1 78 & 60 2 msc w TOP
Zawodnik 2 78 & 61 1 msc w TOP
Przykład 2:
Zawodnik 5: 0&0 1 msc w kwali
Zawodnik 6: 0&0 2 msc w kwali
Pary sa dobierane na podstawie drzewka 1-8 2-7 3-6 4-5 gdzie kolejne numery oznaczajÄ… pozycjÄ™ w kwali.
--------
Top16/Top8/Top4
Każda para ma 2 przejazdy punktowane, w pierwszym ucieka zawodnik wyżej rozstawiony, potem zamiana. Zasady są następujące: zawodnik uciekający ma jechać tak, jakby jechał kwalifikacje. Goniący ma naśladować linię i kąt uciekającego, atakować, oczywiste, że nie należy kopiować większych błędów. Twin trwa do pierwszego błędu, czyli jeśli uciekający/goniący wyspinuje/odprostuje lub wypadnie z trasy to przeciwnik wygrywa przejazd nawet jeśli nie zdołał dojechać do mety. Jednak jeśli zawodnik nie jest pewny co do swojego zwycięstwa ma obowiązek jechać do czasu przekroczenia mety bądź do zatrzymania przejazdu przez sędziego.
W przypadku gdy po dwóch przejazdach zawodnicy będa mieli tyle samo punktów następuje OMT, czyli powtórka dwóch przejazdów. W przypadku gdy po drugim OMT nie wyłonimy zwycięzcy zawodnicy jada jeszcze raz tylko tym razem zawodnik, który pierwszy popełni bląd odpada. Na rozbiegu uciekający ma OBOWIĄZEK poczekać na goniącego w innym razie sedzia ma prawo zarządzić RERUN (po przekroczeniu lini rozpoczynającej strefę oceniania uciekający nie musi czekać na followera)
PODSUMOWANIE:
---------
PUNKTY NA +:
* agresywny przejazd
* duża prędkośc i kąt na torze
* efektowne zaliczenie zon i CP
* strącenie pachołków na CP bez przewrócenia opon
* bliski kontakt ze ścianą przez całą jej długość
---------
PUNKTY NA -:
* spin za liniÄ… mety
* przewrócenie opony przy CP
-------
0 PKT ZA:
* odprostowanie
* wyspinowanie na trasie
* wyjazd 3 kołami za trasę
* wyjazd większą połową samochodu za trasę
* wpadnięcie na, którąś z osób stojących przy trasie
-------
ADNOTACJE:
* dotknięcie/przewrócenie opon stojących przy CP
* sędzia przyznaje punkty ujemne wg własnego uznania jednak nie więcej niż -5 pkt za oponę
* W przypadku DELIKATNEGO kontaktu pomiędzy zawodnikami w twinie nie będą przyznawane punkty na korzyść przeciwnika natomiast jeśli kontakt będzie skutkował wyspinowaniem/odprostowaniem któregoś z zawodników wynik będzie wynosił 10:0 na korzyść przeciwnika.
* Chamskie hamowanie skutkuje 10:0 dla przeciwnika (patrz punkt powyższy)
* Zawodnik ma prawo do sprzeciwu, sędzia ma wtedy obowiązek udzielić wyjaśnienia dlaczego przyznał taką, a nie inną punktację.
* Zawodnik ma prawo domagać aby sędzia obejrzał powtórkę jeśli uzna, że został oceniony niesprawiedliwie.
* Sędzia ma prawo zarządzić RERUN, czyli powtórkę przejazdu gdy uzna, że przejazd został zakłócony poprzez rozmowy na czacie w trakcie przejazdów bądź wtargnięcie na tor przypadkowego gracza etc.
* W kwalifikacjach dozwolone jest tzw. backwards entry jednak w czasie przejazdów parami nie zaleca się stosowania tej metody wchodzenia w zakręt. W przypadku gdy w wyniku zastosowania w.w. metody przez uciekającego, dojdzie do kolizji, zostanie to potraktowane jako błąd leadera z korzyścią punktową dla przeciwnika.

generalka po 3 rundzie
Obrazek
drzewko rozgrywek
Obrazek
division
Amator
 
Posty: 22
Dołączył(a): 6 lut 2014, o 21:24
Lokalizacja: krakow

Powrót do Drifting Wirtualny

Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości