D1GP Fluent Spec

Re: D1GP Fluent Spec

Postprzez spl » 21 gru 2009, o 00:15

Mam problem,wlączam gierke,ustawiam wszystko,robię FreePractic i wyskakuje jakiś błąd a mianowicie RInfoPaint(); can't open font (data/fonts/realvirtue40) o co biega? :scratch:

problem ogarniety :)
spl
Touge Drifter
 
Posty: 102
Dołączył(a): 2 wrz 2009, o 11:10
Lokalizacja: Åšroda Wielkopolska

Re: D1GP Fluent Spec

Postprzez lemon8 » 22 gru 2009, o 10:26

jest może możliwość z kimś polatać bo z tymi botami to tylko co ae86 próbuje z drooop firmy
auta da sie ogarnąć jest git
:drift:
lemon8
Amator
 
Posty: 9
Dołączył(a): 1 lut 2009, o 15:37

Re: D1GP Fluent Spec

Postprzez GoRaL » 22 gru 2009, o 15:35

Ja średnio ogarniam dziś pierwszy dzień ale moge posmigac;)
Avatar użytkownika
GoRaL
Touge Drifter
 
Posty: 179
Dołączył(a): 15 mar 2009, o 21:11
Lokalizacja: Grodzisk Maz/Warszawa

Re: D1GP Fluent Spec

Postprzez lemon8 » 22 gru 2009, o 18:16

jeśli ktoś chce polatać to piszcie na gg 746007
:drift: :drift:
lemon8
Amator
 
Posty: 9
Dołączył(a): 1 lut 2009, o 15:37

Re: D1GP Fluent Spec

Postprzez Daniodrift » 23 gru 2009, o 17:18

emikyton napisał(a):Takie o to coś znalazłem :D

http://perthmods.net/Files/Games/d1rgp_ ... c_v1.2.exe
Samochody to:
2x Toyota Corrola Sprinter Trueno
1x Nissan 200SX S13 (180SX)
1x Nissan Skyline R33
1x Nissan S15 Silvia
1x Mazda RX-7
1x Nissan 350Z

Nie dużo waży, realistyka, taka sobie, grafika tak samo, ale fajnie ją mieć na kompie :D :lollol:


Mógłbyś dać nowy link bo ten nie działa?
Daniodrift
Clutch Burner
 
Posty: 46
Dołączył(a): 28 lis 2009, o 18:07
Lokalizacja: Wrocław

Re: D1GP Fluent Spec

Postprzez D-verse » 23 gru 2009, o 19:46

http://uploading.com/files/KIM68HLR/d1r%20...%202.exe.html trzym. Było na stronie wcześniej. :glare:
Avatar użytkownika
D-verse
Touge Drifter
 
Posty: 232
Dołączył(a): 4 lip 2008, o 15:36
Lokalizacja: Leszno k. Warszawy

Re: D1GP Fluent Spec

Postprzez Daniodrift » 23 gru 2009, o 19:54

Dzięki
Daniodrift
Clutch Burner
 
Posty: 46
Dołączył(a): 28 lis 2009, o 18:07
Lokalizacja: Wrocław

Re: D1GP Fluent Spec

Postprzez D-verse » 23 gru 2009, o 20:44

Spoko :grin:
Avatar użytkownika
D-verse
Touge Drifter
 
Posty: 232
Dołączył(a): 4 lip 2008, o 15:36
Lokalizacja: Leszno k. Warszawy

Re: D1GP Fluent Spec

Postprzez rafal345 » 11 maja 2010, o 17:57

mam nowylink bo stary nie działa: http://rs6.rapidshare.com/files/2559111 ... 1_1_.2.exe
działa i jest super
Avatar użytkownika
rafal345
Clutch Burner
 
Posty: 26
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 21:38
Lokalizacja: Otwock

Re: D1GP Fluent Spec

Postprzez rafal345 » 11 maja 2010, o 18:38

woytek13 napisał(a):I łącząc ten mod z dodatkami do racer'a można sobie podriftować po nordschleife :yahoo:

jak??? :beg: pomocy też tak chce :help:
i mam do Was pytanie. Kolega ma Viste 32bit, sciągnął grę, włączył wyścig i kiedy pasek ładowania dojdzie do końca, wyskakuje mu blad i windows kaze mu ja wylaczyc.
Dlaczego? Co robić? :help:
Avatar użytkownika
rafal345
Clutch Burner
 
Posty: 26
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 21:38
Lokalizacja: Otwock

Re: D1GP Fluent Spec

Postprzez szefu » 11 maja 2010, o 20:18

Ponieważ jest to stara gra. Niestety ale Vista i WIN7 są jakie są i nic na to nie poradzisz.
szefu
Touge Drifter
 
Posty: 333
Dołączył(a): 25 lip 2008, o 10:34
Lokalizacja: Eindhoven/Tarnów

Mody do D1GP Fluent Spec

Postprzez rafal345 » 11 maja 2010, o 20:34

Chciałbym zaprezentować Wam proces tworzenia moda do niestety starej gry o driftingu opartej na grze RACER, a dokładnie D1GP Fluent Spec .
Tworzę BMW M3 E46. Będę uploadować screeny z przebiegu pracy. Oczywiście wy również dodawajcie swoje modyfikacje.

Oto start, dopiero się za niego zabrałem. Wymaga dopracowania... :grin:
Obrazek
Nie ma bocznej lewej szyby, zapomniałem ją dodać. Za 2-3 tygodnie spróbuję opublikować wersje testową. Może lepiej od razu go przerwać i zabrać się za jakiś inny?

Mam jeszcze jedno pytanie. Czy ma ktoś możliwość skonwertowania modelu z formatu .max?
Avatar użytkownika
rafal345
Clutch Burner
 
Posty: 26
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 21:38
Lokalizacja: Otwock

Re: D1GP Fluent Spec

Postprzez choody » 11 maja 2010, o 21:37

Noooo kiedyś się "pykało" w tą gierkę. Nie koniecznie w ten dodatek ale w samego racera. Gierka jest wg, mnie zajebiaszcza. Mnóstwo furek do pobrania. Od Audi po Zastawę, tak samo tory i trasy uliczne, jak "polska wieś" z fajnym "kumbajnem". Samochody można tuningować mechanicznie, obniżać, podwyższać, zmieniać cambery, castery, siły dobicia amorów, odbicia, twardości sprężyn, stabilizatorów, odelżać budy, wybierać rodzaj spięcia szpery i jej moc, zmiana rodzaju napędu (rwd fwd awd) ojjjjjj jest tego masa na prawdę. Moc zwiększa się poprzez zrobienie nowego wykresu przebiegu momentu obrotowego (i na prawdę jak podstawiałem prawdziwe wykresy autko w grze jechało jak w realu), w katalogu danego samochodu ......... do reszty "tuningów" (jak obniżanie, odelżanie, i inne zmiany) trzeba użyć zewnętrznego programu, lub pobawić się w notatniku.

Jedyny minus jaki zaobserwowałem to kiepsko się konfiguruje kierownicę w tej grze. Ale obsługuje skrzynię w układzie H, no jak dla mnie bardzo przyjemna gierka.


A!!! i własne skiny też można robić bez problemu. Ogólnie wszystko można zrobić z samochodem w tej grze oprócz jakiejś mocniejszej stylistyki, bo do tego trzeba już modelować pojazd od podstaw.
Avatar użytkownika
choody
Touge Drifter
 
Posty: 709
Dołączył(a): 24 maja 2009, o 23:35
Lokalizacja: MIŃSK MAZOWIECKI

Re: D1GP Fluent Spec

Postprzez rafal345 » 12 maja 2010, o 10:14

Czy jest możliwość dodawania samochodów lub torów do tej gry... :beg: Bo jest troche mało...
A z nowymi modelami nie ma problemu. Powtórzę pytanie:
Czy ktoś ma możliwość skonwertowania modelu z formatu .max?
Avatar użytkownika
rafal345
Clutch Burner
 
Posty: 26
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 21:38
Lokalizacja: Otwock

Re: D1GP Fluent Spec

Postprzez Improove » 12 maja 2010, o 14:14

rafal345 napisał(a):Czy jest możliwość dodawania samochodów lub torów do tej gry... :beg: Bo jest troche mało...
A z nowymi modelami nie ma problemu. Powtórzę pytanie:
Czy ktoś ma możliwość skonwertowania modelu z formatu .max?

Jest taka możliwośc z tym dodawaniem aut i torów... Nawet gdzieś na forum był temat ze stronami z dodatkami...
sprawdzone bo sam nawet wgrywałem i wszystko jest ok :) :)
Avatar użytkownika
Improove
Touge Drifter
 
Posty: 537
Dołączył(a): 10 sie 2009, o 16:48
Lokalizacja: Kielce

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Drifting Wirtualny

Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości