D1GP Fluent Spec

Re: D1GP Fluent Spec

Postprzez choody » 12 maja 2010, o 20:15

Ściągnięte samochody wypakowujesz do folderów z samochodami i torami w grze. Tylko uważaj bo nie każdy samochód czy tor wypakowuje się od razu ze swoim folderem. Tory czy samochody "wrzucone" "luzem" nie będą się pojawiać w grze. Do tego trzeba patrzeć na wersję gry do jakiej został wykonany dodatek. Inaczej będą się dodatki "krzaczyć".
Avatar użytkownika
choody
Touge Drifter
 
Posty: 709
Dołączył(a): 24 maja 2009, o 23:35
Lokalizacja: MIŃSK MAZOWIECKI

Re: D1GP Fluent Spec

Postprzez rafal345 » 12 maja 2010, o 20:30

Jak bedzie sie wam chcialo to w car.ini zmieńcie rozkład masy przód/tył (ja zrobiłem więcej na przód), mase (mniejszą) i sterowność kół z przodu (na znacznie wieksza)- po tych zabiegach moje Camaro '69 zmieniło się z muła w prawie driftowóz :grin: . Jak ktoś znajdzie opcję związaną z przyczepnością to piszcie. Jeśli ktoś chciałby modować D1 rezem ze mną, jestem dostepny raczej w weekendy - gg: 16159541 albo na maila: rafal_c22@wp.pl. Może ktoś pomoże mi w robieniu E46 do niego :beg: :help:? Mogę też podriftować w tym w weekendy, piszcie na gg.
Avatar użytkownika
rafal345
Clutch Burner
 
Posty: 26
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 21:38
Lokalizacja: Otwock

Re: D1GP Fluent Spec

Postprzez nmaciek » 10 mar 2012, o 17:14

Strasznie odkopuje temat ale... ściągam z podanych stron przez Was samochody i one nie jada?? kierownica moge krecic ale gaz i hamulec nie dziala jaki moze byc powod?

Ściągnięte trasy działają ok
nmaciek
Amator
 
Posty: 15
Dołączył(a): 15 wrz 2008, o 15:52

Poprzednia strona

Powrót do Drifting Wirtualny

Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 27 gości