ZAWODY POLISH DRIFT MASTERS

ZAWODY POLISH DRIFT MASTERS

Postprzez division » 14 kwi 2014, o 11:19

PIERWSZE ZAWODY POLISH DRIFT MASTERS

Zapraszamy do zapoznania się z naszą propozycją
Obrazek
http://www.youtube.com/embed/8Q-gzB6DR4E

Pierwsza runda zostanie na torze Long Beach VDD. Trasa dosyć wymagająca, a jednak dająca mnóstwo funu oraz umożliwiająca agresywną walkę drzwi w drzwi.

OPIS TRASY :
Po starcie schodzimy do lewej rozpoczynając drift za żółtą linia jak najbliżej ściany i wchodzimy w prawy zakręt jak najbliżej wewnętrznej
wychodząc z zakrętu maksymalnie na zewnętrzną mile widziany kiss the wall przekładka dochodzimy do zony po zaliczeniu zony przechodzimy w długi zakręt początek maksymalnie szeroko a przy końcu schodzimy do wewnętrznej dojeżdżamy maksymalnie szeroko do nawrotu z clipping pointem po zaliczeniu wychodzimy szeroko z kiss the wall szykanę mijamy przenosimy na drugi bok i wchodzimy w drugi zakręt maksymalnie po zewnętrznej zaliczamy druga zonę na początku zakrętu i dochodzimy do wewnętrznej na końcu zakrętu zaliczamy clipping point wychodzimy szeroko i w poślizgu do mety
Obrazek

Formuła zawodów:
Kwalifikacje:
Nie ma przejazdów próbnych, od tego są treningi. Każdy zawodnik ma 2 przejazdy punktowane, o pozycji w kwalifikacjach decyduje najlepszy przejazd. W wypadku, gdy zawodnicy otrzymali tyle samo punktów, pod uwagę brany jest drugi przejazd. Podczas kwalifikacji startujemy pojedynczo ustawiamy się w kolejce jako obserwatorzy organizatorzy bd wywolywac kolejno osoby

Top16/Top32
Przejazdy próbne tylko w pierwszych parach! W drugim etapie lecimy już bez próbnych, tak, jak jest to na prawdziwych zawodach
Każda para ma 2 przejazdy punktowane, w pierwszym ucieka zawodnik wyżej rozstawiony, potem zamiana.

Zasady jazdy w parach
zawodnik uciekający ma jechać linia i zaliczać wszystkie zony i clipy. Goniący ma naśladować linię i kąt uciekającego, nie należy kopiować większych błędów.
Sędziowie będą zwracać sporą uwagę na agresję.

Ogolne informacje
Wyjazd kolem na linie- punkty ujemne,
wyjazd 2 kolami za linie = 0pkt..
Delikatne kiss the wall - okej, nawet mile widziane
Kontakty między zawodnikami w parach, mocniejsze trącenie, widoczne będzie karane.
(ale jeśli kiss the wall badz kontakt będzie skutkowało wytrąceniem z rytmu, będzie traktowane jako błąd)
Nie wolno uderzyc clipów - punkty ujemne za strącenie małego słupka, 0 za strącenie dużych
spin i wyprost = 0pkt.
Zabronione jest chamskie hamowanie przez uciekającego.

Skiny wraz z nazwa skina : wysyłamy na nasz fp (http://www.facebook.com/LFS.Virtual.Drift.Division) na prywatną wiadomość

Zawody odbywają się bez hamachi
konieczne są tylko ustawienia tweak

Tweak + ustawienia Drift Division
http://www75.zippyshare.com/v/24069220/file.html

Paczka serwerowa by LFS DIVISION
http://www55.zippyshare.com/v/57259136/file.html

zminiejszyc moc samochodu
http://www50.zippyshare.com/v/9158466/file.html

Oto instrukcja jak odblokować licencje s2 (win 64bit)
http://www56.zippyshare.com/v/86175408/file.html


dziekujemy obsluga Virtual Drift Division
wiecej informacji na fp http://www.facebook.com/LFS.Virtual.Drift.Division
division
Amator
 
Posty: 22
Dołączył(a): 6 lut 2014, o 21:24
Lokalizacja: krakow

Re: ZAWODY POLISH DRIFT MASTERS

Postprzez MenToSs » 14 kwi 2014, o 14:44

Nie przesadzacie ? W waszych ligach jeździ kompletna amatorszczyzna (z wyjątkami) a wy nadajecie sobie takie nazwy? Chłopaki opanujcie się. Szkoda słów na takie "ligi"
Avatar użytkownika
MenToSs
Touge Drifter
 
Posty: 337
Dołączył(a): 23 gru 2010, o 18:23
Lokalizacja: Hamm(DE)/Szczecin

Re: ZAWODY POLISH DRIFT MASTERS

Postprzez mcik91 » 15 kwi 2014, o 17:15

całkowicie się z tobą zgodzę mentos :) i na dodatek te 800 koni :rotfl2:
mcik91
Clutch Burner
 
Posty: 31
Dołączył(a): 7 lut 2011, o 19:49
Lokalizacja: Kraków

Re: ZAWODY POLISH DRIFT MASTERS

Postprzez division » 17 kwi 2014, o 20:12

nie pasuje to nie graj :D a każdy od czegoś musi zacząć :D VDO czy virtaual drif open tez było pro od 1 sekundy otwarcia proo same koksy jeździły ? tak cenzura
division
Amator
 
Posty: 22
Dołączył(a): 6 lut 2014, o 21:24
Lokalizacja: krakow

Re: ZAWODY POLISH DRIFT MASTERS

Postprzez mcik91 » 18 kwi 2014, o 16:55

vdo z tego co pamiętam od samego początku było dobrym i ładnie zorganizowanym eventem, a organizatorzy są postaciami już z wyrobiona marka,
a z tego co widzę na waszych zawodach nie zjawia się zbyt dużo osób a z tego co widzę już parę mniejszych zawodów zorganizowaliście, a jeszcze dodam tak że ten wasz tweak i jego ustawienia opon itp powodują że kierownica z ffb zaczyna wyrywać się na wszystkie strony, na moje oko to próbujecie zrobić pofski festyn virtual driftu ;)
mcik91
Clutch Burner
 
Posty: 31
Dołączył(a): 7 lut 2011, o 19:49
Lokalizacja: Kraków

Re: ZAWODY POLISH DRIFT MASTERS

Postprzez MenToSs » 18 kwi 2014, o 17:10

division napisał(a):nie pasuje to nie graj :D a każdy od czegoś musi zacząć :D VDO czy virtaual drif open tez było pro od 1 sekundy otwarcia proo same koksy jeździły ????????? tak pieprzycie

Nie pasuje mi i nie będę grać :good: Virtual Drift Open było od samego początku dobre , śmiem powiedzieć że było lepsze niż teraz. I tak jeździli najlepsi polscy gracze od samego początku :). Wszystko to za zasługą dobrego zaplecza czyli organizacja i umiejętność oceniania - stabilny serwer i wysoki poziom zawodników. Tak jak Mcik powiedział , zrobiliście już kilka eventów , seria rund pod waszą nazwą a teraz ta z nieba wzięta nazwa. Czytałem gdzieś że macie wieloletnie(?) doświadczenie w prowadzeniu zawodów.. Jestem ciekaw skąd je nabyliście skoro 1 raz was widzę , kilka eventów to nie doświadczenie. A najśmieszniejsze jest to że właśnie wczoraj nudząc się wszedłem na grupę na FB.. i przeczytałem że szukacie sędziów.. No nieźle. Panowie przemyślcie to co robicie , nie życzę wam źle , ale troszkę opanowania.
Avatar użytkownika
MenToSs
Touge Drifter
 
Posty: 337
Dołączył(a): 23 gru 2010, o 18:23
Lokalizacja: Hamm(DE)/Szczecin

Re: ZAWODY POLISH DRIFT MASTERS

Postprzez Lipton335 » 21 kwi 2014, o 02:05

Khmm... co do seta na tweaku ;) ten set jest dobry :lollol: to wy nie potraficie sobie ustawić dobrze force fedbacka albo seta w LFS.. według mnie lepsze 800 KM i jazda full kątem niż jak to jeden z nas nazwał świński ślizg pyrkajacym pierdzioszkiem 2l bez kąta.. nie wiem w ogóle czemu sie czepiacie tak tej mocy :o co do nazwy zawodów.. sprawa indywidualna :razz: ktoś sobie tak wymyślił i niech tak będzie a chłopaki akurat doświadczenie mają bo latałem wcześniej z nimi i organizowali zawody i też było fajnie ;) co do VDO.. jak zaczęli to oczywiście było grubo i wgl poziom mega.. teraz jakoś przestało mi się to podobać :glare:
Avatar użytkownika
Lipton335
Touge Drifter
 
Posty: 626
Dołączył(a): 11 sty 2011, o 11:28
Lokalizacja: Rzeszów

Re: ZAWODY POLISH DRIFT MASTERS

Postprzez Krzysi3k » 21 kwi 2014, o 08:46

Lipton335 napisał(a):Khmm... co do seta na tweaku ;) ten set jest dobry :lollol: to wy nie potraficie sobie ustawić dobrze force fedbacka albo seta w LFS.. według mnie lepsze 800 KM i jazda full kątem niż jak to jeden z nas nazwał świński ślizg pyrkajacym pierdzioszkiem 2l bez kąta.. nie wiem w ogóle czemu sie czepiacie tak tej mocy :o co do nazwy zawodów.. sprawa indywidualna :razz: ktoś sobie tak wymyślił i niech tak będzie a chłopaki akurat doświadczenie mają bo latałem wcześniej z nimi i organizowali zawody i też było fajnie ;) co do VDO.. jak zaczęli to oczywiście było grubo i wgl poziom mega.. teraz jakoś przestało mi się to podobać :glare:


Nikt nie twierdzi, że tweak jest zły, ale 800km? Dajcie od razu 94692362km, bo po co bawić się takimi "pierdzioszkami". Według mnie te 450km to max jeżeli chodzi o tweak. Seta pod taką moc właśnie łatwo ustawić, bo tym wszędzie dolecisz i z takim skrętem też trudniej o spina :) nie musisz się aż tak martwić o ciśnienie w oponach, przełożenie itp. Ja na serii nie mam problemu z żadną trasą i lecę dostatecznie dużym kątem żeby ktoś się mógł do mnie dokleić a szczególnie jak dogrzeją się opony to full lockiem na każdym zakręcie praktycznie się leci. Jestem ciekaw ilu wczoraj mielicie zawodników w tej waszej prestiżowej lidze, która nazwą VDO miażdży, ale czy poziomem? Heh. Pozdrawiam.

PS: Właśnie spojrzałem na waszą linię trasy i wiecie co? Porwałbym się na nią XRG seryjnym :) Nie jestem pewien, ale myślę, że spokojnie dało by radę.
Krzysi3k
Clutch Burner
 
Posty: 31
Dołączył(a): 12 paź 2013, o 21:03
Lokalizacja: Skórcz

Re: ZAWODY POLISH DRIFT MASTERS

Postprzez Lipton335 » 21 kwi 2014, o 08:58

To czemu zawodnicy w "realu" lataja takimi furkami ? Skoro jest tak latwo to czemu pierwszych nie zdobywaliscie ? Aha i nikt nie powiedzial ze vpdm miazdrzy VDO przeczytales to gdzies ?
Avatar użytkownika
Lipton335
Touge Drifter
 
Posty: 626
Dołączył(a): 11 sty 2011, o 11:28
Lokalizacja: Rzeszów

Re: ZAWODY POLISH DRIFT MASTERS

Postprzez Krzysi3k » 21 kwi 2014, o 09:26

Lipton335 napisał(a):To czemu zawodnicy w "realu" lataja takimi furkami ? Skoro jest tak latwo to czemu pierwszych nie zdobywaliscie ? Aha i nikt nie powiedzial ze vpdm miazdrzy VDO przeczytales to gdzies ?


Dlaczego wciąż porównujesz grę do reala? Zrozum w końcu, że LFS to jest gra. Wyobrażasz sobie przejechanie Załuża z mocą 250km? Nie zapominaj, że to trasa górska i oni się cały czas wspinają do czego też jest potrzebna duża moc. To samo jest w Karpaczu. Tak naprawdę te odwzorowane trasy, które mamy w LFS to jest nic w porównaniu do tego co jest w RL. Masz na równej powierzchni, nie ma ludzi itd.. Baaa sama gra nie jest na tyle realistyczna żebyś mógł to porównywać do RL. Pod górkę potrzeba dużo większej mocy. Mając mało mocy nie raz trzeba dawać pociski ze sprzęgła żeby się podnieść, po za tym drifting ma być widowiskowy (kupa dymu, odcina, ryk silników prędkość, agresja) i to jest główny powód dlaczego mają takie potwory pod maską, po za tym szpan itd.. Drift bez tych walorów byłby tak ciekawy jak GSMP. W LFS wygląda to inaczej i powinieneś to zrozumieć. Skończ z tym realem, to inny świat.
Napisałem, że "nazwą miażdży VDO" czytaj ze zrozumieniem.

I co oznacza w "realu" ? bo nie rozumiem dlaczego ująłeś to w cudzysłów. Jeżeli w zdaniu "Skoro jest tak latwo to czemu pierwszych nie zdobywaliscie ?" chodzi Ci o to czemu nie wygrywaliśmy tych zawodów to powód jest prosty - nawet nie byłem na waszym serwerze i nie mam ochoty wchodzić :)
Krzysi3k
Clutch Burner
 
Posty: 31
Dołączył(a): 12 paź 2013, o 21:03
Lokalizacja: Skórcz

Re: ZAWODY POLISH DRIFT MASTERS

Postprzez Lipton335 » 21 kwi 2014, o 16:02

Nie moge... twoj post stracil sens juz wtedy gdy napisales ze lfs to gra. To jest symulator a jeden z zawodnikow dmp przejechal sie na kierze u kumpla i mowi ze to samo praktycxnie.co u niego wiec oszczedx sobie gadania ze to gra. Gra to nfs gdzie zawracasz na na drodze 80 km/h ;) jedni wola pyrkac i latac swinskim slizgiem a jedni wola leciec pelna cenzura i miec z tego niezly fun. Nie wpadaj na serwer masz racje !!! Za duzo jest tam gosci co tylko cenzura jak to zle jest na.serwie. zrobcie go sami i utrzymujcie na takim poziomie na jakim jest VDD.. wtedy pogadamy
a "real" w cudzysłowie bo tak na prawdziwy świat mowią Ci co graja non stop i słońca nie widzieli :lollol:
Avatar użytkownika
Lipton335
Touge Drifter
 
Posty: 626
Dołączył(a): 11 sty 2011, o 11:28
Lokalizacja: Rzeszów

Re: ZAWODY POLISH DRIFT MASTERS

Postprzez Blacky » 22 kwi 2014, o 10:45

(...)Wyobrażasz sobie przejechanie Załuża z mocą 250km? Nie zapominaj, że to trasa górska i oni się cały czas wspinają do czego też jest potrzebna duża moc. To samo jest w Karpaczu. Tak naprawdę te odwzorowane trasy, które mamy w LFS to jest nic w porównaniu do tego co jest w RL. Masz na równej powierzchni, nie ma ludzi itd.. (...)

o, to to. tylko, że gdyby lecieli te wszystkie górskie trasy W DÓŁ, to nie byłoby potrzeby budować takich potworów. dałoby się to przejechać nawet 200 konnym rumpelkiem.

(...)po za tym drifting ma być widowiskowy (kupa dymu, odcina, ryk silników, prędkość, agresja)(...)

że tak się wyrażę - gówno prawda. wolisz widzieć 1/4 przejazdu, bo dym, czy może wolisz widzieć, jak przelatuje się 2 cm od siebie? bo ja to drugie. ale niech każdy trzyma sobie swoją definicję driftingu, nic mi do tego.

Nie moge... twoj post stracil sens juz wtedy gdy napisales ze lfs to gra. To jest symulator a jeden z zawodnikow dmp przejechal sie na kierze u kumpla i mowi ze to samo praktycxnie.

a też nie do końca prawda. fizyka opon wymusza "jazdę figurową po mydle". tego nie ma "w realu". owszem, po rozgrzaniu opon jest trochę łatwiej w samochodzie mającym mniej mocy. ale nie aż tak, że na suchym jeździ się jak po śniegu.

ogółem - 800 km na płaskim layoucie w lfs to niezbyt mądry pomysł. fizyka opon (nie wiem, czy daliście w tweaku opcje ich chłodzenia, czy co to tam jest) zabije je bardzo szybko.
no ale szukanie sędziów na serwerze, to też pokazuje, jakie macie podejście.
zaczyna się od znalezienia ludzi odpowiedzialnych za dane "części" każdych zawodów. dopiero potem się ogłasza, że chce się je zrobić.
no ale powodzenia.
Avatar użytkownika
Blacky
Touge Drifter
 
Posty: 569
Dołączył(a): 10 mar 2010, o 21:38
Lokalizacja: Tychy

Re: ZAWODY POLISH DRIFT MASTERS

Postprzez Lipton335 » 22 kwi 2014, o 12:01

Chłodzenie opon jest włączone oczywiście ;) chyba ze lacimy jakąś krótka trase to chłodzenie off i całkiem fajnie sie lata i widowisko i emocje tez są bo widzisz goscia ktory smaży ostro, ty mało widzisz bo dym a musisz jak najblizej podjechac :drift: co do tych 800 KM to dużo rund jest organizowanych własnie pod górke albo pod lekkie przechyły ale trzeba wtedy daaaleko doleciec.. ktos kto wbija tylko na trening po zwykłym layoucie nie wie co i jak sie dzieje u nas na zawodach np ;) no sędziów mieliśmy ale coś sie podziało tylko nie wiem co i teraz szukają.. no serwer sie rozwija wiadomo wszystko kolorowo nie będzie na początku..
Fizyka opon w LFS to rzeczywiście tragedia.. Ale da się to ogarnąć na tyle że na prawdę można poczuć się jak w realu ;) ciśnienie w oponach twardość zawiasu itp itd..
Avatar użytkownika
Lipton335
Touge Drifter
 
Posty: 626
Dołączył(a): 11 sty 2011, o 11:28
Lokalizacja: Rzeszów

Re: ZAWODY POLISH DRIFT MASTERS

Postprzez kkawa » 23 kwi 2014, o 15:54

To może i teraz "gimnazjalny znawca dryfingu" się wypowie.
Jako ze oblatałem swoje DFGT i miałem przyjemność grać na G25 i G27. Latać przy okazji prawdziwym RWD. Nie jestem w stanie odnieść tego co doznałem za prawdziwym kółkiem do tej gierki. Może i przeniosłem jakieś ruchy rąk z LFSa na prawdziwy samochód. Ale fizyka ciepłych opon w LFSie. Nie jest nawet porównywalna do latania żwawym maluchem po śniegu. Pod górę, fakt. Trzeba mieć więcej koni. Bo jednak auto się męczy. Nie miałem okazji przejechać się ani na prawym, ani na lewym dryftowozem z polski wziętym czy ze świata mający więcej niż 400KM. Więc nie mam zbyt dużego porównania. Ale to co dostrzegłem na zawodach. I wziąłem na logike. Wyszło na to, że tymi autami jeździ się tak samo jak w LFSie seryjnym XRT na gorących oponach na dobrym setupie. Auto bez problemu wpada w poślizg. I słucha się kierowcy. Jak dla mnie robienie 800KM w LFSie robi z tego co najwyżej, grę niszowej produkcji o trybie gry "arcade". Taka moja mała poprawka. Symulator, to również gra. Choćby oddawała 100% tego co jest za kółkiem. To dalej jest gra.
kkawa
Król Ronda
 
Posty: 57
Dołączył(a): 22 lis 2012, o 11:19
Lokalizacja: Świdnica

Re: ZAWODY POLISH DRIFT MASTERS

Postprzez Faxior » 23 kwi 2014, o 17:23

To jeszcze dołożę 5 groszy ode mnie.
a jeden z zawodnikow dmp przejechal sie na kierze u kumpla i mowi ze to samo praktycxnie.

Wielu kierowców DMP upalało w LFSie, a nie jakiś jeden u kumpla i każdy z nich powiedział, że jest niebo a ziemia. Co prawda wiadomo, że ktoś kto zaczął od LFSa bedzie miał łatwiej w realu. W tym sezonie nawet jest kierowca w DMP, który zaczął od LFSa.

Tak naprawdę te odwzorowane trasy, które mamy w LFS to jest nic w porównaniu do tego co jest w RL

100% true! Nie ma chyba ani jednego dobrze zrobionego layotu polskiego toru w LFS.
Jako, że latałem na prawym na DMP w Poznaniu 600+KM, jeżdżę na DMP do Poznania trzeci sezon i mam też pewne pojęcie o layoutach w LFSie to pozwolę sobie to wyjaśnić na przykładzie Poznania:
Layout Poznania Viga i Geka jest kszałtem dobrze odwzorowany, ale jest troche za duży w stosunku do reala (szerokość toru w layu 13m, w realu jest 9m, a więc różnica spora). Mimo to da się na nim robić backwards entry za pomocą seryjnego XRT (btw baa! nawet XRG da się upalać każdy tor wg prawidłowej linii, ale z wiekszym ciśnieniem). Do zeszłego sezonu DMP w Poznaniu backwardy robili tylko nieliczni kierowcy i to tylko na treningach, a w sezonie 2014 nikt już tego nie robi, bo nawierzchnia na wejściu w karting jest jeszcze bardziej przyczepna (mniejsza o to). A więc jakim cudem w LFSie seryjnym XRT (247KM) robimy backwards entry, a w realu potrzeba do tego miliarda koni w pro dryf carze? :scratch:

chyba ze lacimy jakąś krótka trase to chłodzenie off i całkiem fajnie sie lata (...) Ale da się to ogarnąć na tyle że na prawdę można poczuć się jak w realu ;)

Na podstawie tego co napisałem wyżej można wywnioskować, że te wasze 800KM to jak dwa razy więcej w realu... :P Nie mówiąc o skręcie, typie opon i kierownicach na jakich latacie (o ile je macie :razz: ) itp

Podsumowując: zalecam zejść na ziemię - 400-450KM, skręt 50-55st, większe koło, opony drogowe super, chłodzenie opon ZAWSZE i przenieść się na S2, gdzie znajdziecie porządnych graczy wtedy to będzie miało sens. :amen:
Faxior
Amator
 
Posty: 10
Dołączył(a): 21 mar 2012, o 19:30
Lokalizacja: Piła

Następna strona

Powrót do Drifting Wirtualny

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości