bmw e31 850 drift projekt

Re: bmw e31 850 drift projekt

Postprzez kazzik_yo » 13 gru 2012, o 19:48

yeti_e30 napisał(a): silnik jest po modyfikacjach moc okolo 380-400 hp zobaczymy po chamowni bo byl sprawdzany na automacie w cywilnej wersji.


eeeee w jaki sposób hamowaliście automat???

słyszałem kiedyś, że do b54 zakładają kolektor od b50 ale jeszcze nie widziałem. ciekawy jestem wykresu czy rzeczywiście to dużo daje.
Avatar użytkownika
kazzik_yo
Touge Drifter
 
Posty: 176
Dołączył(a): 16 maja 2010, o 15:14
Lokalizacja: WOT/Mińsk maz

Re: bmw e31 850 drift projekt

Postprzez MICHAŁ » 13 gru 2012, o 20:01

na temat klatki porozmawiaj z Marcinem on już robił e31 http://www.rallyandracing.pl/gallery/Ra ... 31/22.html

Pozdrawiam Michał
Avatar użytkownika
MICHAŁ
DRIFTER
 
Posty: 65
Dołączył(a): 27 gru 2007, o 22:33
Lokalizacja: Poznań

Re: bmw e31 850 drift projekt

Postprzez yeti_e30 » 13 gru 2012, o 20:23

kazzik_yo napisał(a):
yeti_e30 napisał(a): silnik jest po modyfikacjach moc okolo 380-400 hp zobaczymy po chamowni bo byl sprawdzany na automacie w cywilnej wersji.


eeeee w jaki sposób hamowaliście automat???

słyszałem kiedyś, że do b54 zakładają kolektor od b50 ale jeszcze nie widziałem. ciekawy jestem wykresu czy rzeczywiście to dużo daje.

sam kolektor nie pasuje inny rozstaw szpilek. automatu wiarygodnie nie da sie shamowac dokladnie ale tak na oko i wprawa chłopakow z v-tec okreslila to na taka moc jesli chodzi o wykres robiłem to w juz jezdzacej e31 koledze z 3cc i mam jego wykres na "m70b54" i jego wypowiedz tyle ze on ma serie jesli chodzi o slupek z m73 a ja mam jeszcze polerowane kanaly wieksze polerowane zawory porting głowic i pierscienie bez zamków . jego wypowiedz odnosnie serii nm73 na osp z m70 dodam jeszcze że silnik m70 mial na tym pomiarze dopiero 3 k km po remącie kapitalnym nie oszczedzone bylo nawet 5 złoty wiec trzymał okolice serii czyli pod 300km + chip czyli okolo 20% mocy wiec widac jak hamowanie automata przekłamuje !!!

Tak wygląda wykres z hamowni dla m70b54 w porównaniu z moim dotychczasowym silnikiem zachipowanym. Wartości są mniej ważne i wynikają z problemów ze zmierzeniem 4hp24 jak i stratą na niej, chodzi o przyrost i afr.

i link do wykresu gdzie nalozone m70b50 i m70b54 :

http://img525.imageshack.us/img525/697/miniscan0180.jpg

MICHAŁ napisał(a):na temat klatki porozmawiaj z Marcinem on już robił e31 http://www.rallyandracing.pl/gallery/Ra ... 31/22.html

Pozdrawiam Michał

co do tego kolegi bardzo mi sie podoba jego robota :rockon: dzieki za namiar pozdro !
yeti_e30
Król Ronda
 
Posty: 60
Dołączył(a): 19 wrz 2011, o 18:22
Lokalizacja: Gdańsk

Re: bmw e31 850 drift projekt

Postprzez yeti_e30 » 17 gru 2012, o 18:58

może na zachete dodam jakies fotki bo coś sie głucho tu zrobiło :<
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
to jest m70/m73 w wersji drogowej w automacie (wyzej dodany zostal skan z hamowni przeklamany ale widac roznice miedzy m70b50 z chipemi silnik ma serii 300 wiec na hipie ma okolo 330 minimum ! i modzonym m70/m73 )
yeti_e30
Król Ronda
 
Posty: 60
Dołączył(a): 19 wrz 2011, o 18:22
Lokalizacja: Gdańsk

Re: bmw e31 850 drift projekt

Postprzez yeti_e30 » 23 maja 2013, o 21:41

up mały znaleźliśmy mankament w programie i jest wykres powyżej juz nie aktualny teraz jest ogień :D
yeti_e30
Król Ronda
 
Posty: 60
Dołączył(a): 19 wrz 2011, o 18:22
Lokalizacja: Gdańsk

Poprzednia strona

Powrót do Offtopic

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 26 gości