bmw e31 850 drift projekt

bmw e31 850 drift projekt

Postprzez yeti_e30 » 12 gru 2012, o 12:16

witam wszystkich zaczynam zabawe z e31 do driftu jedna cywilna wersja w rodzinie od dawna :D juz mam wszystkie graty czyli bude silnik skrzynie 6gang manual i pozostale podzespoły silnik jest po modyfikacjach moc okolo 380-400 hp zobaczymy po chamowni bo byl sprawdzany na automacie w cywilnej wersji. most do manuala chyba seria 2.93 zaspawany sie nada mam nadzieje dalej czekam na wszystkie elemety karoserii z carbonu mam tez pare pytan takich jak np jaka plexa na szyby i czy nie orientujecie sie jakie przepustnice linkowe podejdą bo nie pamietam czy od m40 czy m20 i jaki koszt klatki do tkiego nietypowego samochodu ? jak zabiore sie za składanie to wszystko opisze i powstawiam fotki mysle ze do konca zimy sie uporam z tym szalonym projekem trzymajcie kciuki i piszcie co mozna by zrobic w niej ciekaweg temat umieszczam w temacie garaż gdyż jeszcze nie mam wszystkiego i troche mam pytan jak zaczne robic to przeniose temat do projektow pozdro dla wszyskich i dziki za wszelkie podpowiedzi
yeti_e30
Król Ronda
 
Posty: 60
Dołączył(a): 19 wrz 2011, o 18:22
Lokalizacja: Gdańsk

Re: bmw e31 850 drift projekt

Postprzez SuseÅ‚ » 12 gru 2012, o 12:44

Cena klatki będzie jak do innych samochodów.
Pleksa powinna mieć przynajmniej 2mm grubości.
Avatar użytkownika
Suseł
Touge Drifter
 
Posty: 252
Dołączył(a): 26 maja 2010, o 21:00
Lokalizacja: Myszków

Re: bmw e31 850 drift projekt

Postprzez drift-rak » 12 gru 2012, o 12:45

na wszystkie pytania ci nie odpowiem bo na temat czesci z bmw niewiele ci pomoge. klatka - koszt w moim przypadku nie byl wyzszy od innych klatek bo liczyla sie ilosc materialu ale za to nie byla gotowa w jeden dzien jak w e30 czy s14/s14 tylko w tydzien. chlopaki musza giac rury pod dany wymiar a jak cos nowego wjezdza to trzeba najpierw pomierzyc. w przypadku znanego nadwozia to podzespoly maja gotowe na zapas i tylko wlatuja i spawaja. tak to w skrocie i duzym uproszczeniu wyglada. nie stosuje sie plexy tylko poliweglan (plexa peka poli nie), grubosc na tył 3-4mm najlepiej a boczne masz bez ramek wiec musisz pokabinowac zaleznie jaki patent na nadanie ksztaltu szybie wymyslisz
Avatar użytkownika
drift-rak
DRIFTER
 
Posty: 2982
Dołączył(a): 3 lut 2011, o 20:32
Lokalizacja: Nowy Tomyśl

Re: bmw e31 850 drift projekt

Postprzez yeti_e30 » 12 gru 2012, o 15:41

@drift =-rak mysle ze mam pomysl co do szyb a mialem na mysli poli w senszie jest tu w gda firma co robi projekty i nadaje termicznie kształt jak dam szybe to zrobia mi taki sam poli :) tak mi sie wydaje ale nie wiem czy jeszcze istnieje musze sie od pracownikow rodzinnego warszatu dowiedziec dalej mam jeszcze pytanie co do polibuszy pamietam ze ktos na forum sie tym zajmował j tu mala prozba o dwa namiary z forum jeden polibusze drugi laminaty bo dziadzia z gda mial mi to zrobic a mowi ze zderzak ma "trudny" kształt i kreci nosem nad nim ;/ błotniki maske i tylny nie ma problemu ale problem to drzwi i przedni zderzak ;/ dzieki za podp :)
yeti_e30
Król Ronda
 
Posty: 60
Dołączył(a): 19 wrz 2011, o 18:22
Lokalizacja: Gdańsk

Re: bmw e31 850 drift projekt

Postprzez SuseÅ‚ » 12 gru 2012, o 16:32

Firma DEUTER z Olkusza wykonuje poliuretany oraz SilverProject z Koszalina.
Avatar użytkownika
Suseł
Touge Drifter
 
Posty: 252
Dołączył(a): 26 maja 2010, o 21:00
Lokalizacja: Myszków

Re: bmw e31 850 drift projekt

Postprzez ttomek » 12 gru 2012, o 17:04

hmmm e31 v12 do driftu - chyba najmniej spodziewana kasta do sportu
dawaj jakieÅ› fotki jak to wyglÄ…da w trakcie prac
Avatar użytkownika
ttomek
DRIFTER
 
Posty: 770
Dołączył(a): 19 sty 2010, o 13:19
Lokalizacja: Kobyłka Warszawa

Re: bmw e31 850 drift projekt

Postprzez yeti_e30 » 12 gru 2012, o 18:43

ttomek napisał(a):hmmm e31 v12 do driftu - chyba najmniej spodziewana kasta do sportu
dawaj jakieÅ› fotki jak to wyglÄ…da w trakcie prac

buda jeszcze w wawie stoji jest to angol jade po niego pewno w weekend
wpadla mi skrzynia kompletna wiec taki mi pomysl wpadl do glowy siedze na codzien przy tym modelu a i swoje cywilne tez mam na pol z wujkiem i tak zbieg okolicznosci mi podsunÄ… mysl :) a co do fotek to mam budy fotki w galeri kolegi wiec juz wstawiam link na zachete do pomocy :rockon:
https://picasaweb.google.com/Kincekk/Cz ... so_1p9qkKQ tak to sie ma w tej chwili przekładke mam w domu bo kiedys pociolem juz e31 jedno co na czesci kupilismy ptem zalowalem a teraz los tak chcial i jest rojekt POZDRO ! a co do 8 do driftu baaaardzo fajnie sie prowadzi nawet w 4 biegowym automacie a co dobiero z manualem :D
yeti_e30
Król Ronda
 
Posty: 60
Dołączył(a): 19 wrz 2011, o 18:22
Lokalizacja: Gdańsk

Re: bmw e31 850 drift projekt

Postprzez Bober71 » 12 gru 2012, o 18:58

Z dedykowanym kitem poli może być do tego modelu problem ale zawsze można coś dobrać, już kiedyś coś dobierałem do 840 więc coś się da, jak coś to pw
Avatar użytkownika
Bober71
Touge Drifter
 
Posty: 317
Dołączył(a): 20 lis 2009, o 12:24
Lokalizacja: Wrocław

Re: bmw e31 850 drift projekt

Postprzez yeti_e30 » 12 gru 2012, o 19:32

buda ladna i prosta mysle ze bedzie dobry fan a kto tymi laminatami sie zajmuje ? :D
yeti_e30
Król Ronda
 
Posty: 60
Dołączył(a): 19 wrz 2011, o 18:22
Lokalizacja: Gdańsk

Re: bmw e31 850 drift projekt

Postprzez bazej171 » 12 gru 2012, o 20:06

tylko żebyś po nia nie jechał tak jak po szpery :P
bazej171
Touge Drifter
 
Posty: 170
Dołączył(a): 12 gru 2011, o 19:53
Lokalizacja: łuków/warszawa

Re: bmw e31 850 drift projekt

Postprzez yeti_e30 » 12 gru 2012, o 20:13

bazej171 napisał(a):tylko żebyś po nia nie jechał tak jak po szpery :P


przykro mi sam chcialem dla siebie jedna ale nie mialem kasy a kolega dal ciala i nie dal mi na swojÄ… kasy tak wiec daj nr do siebie odstawie sie za klopot browarkiem jak bede po tÄ… bude :D

jeszcze raz sory za sytuacje !

a jeszcze nurtuje mnie pytanie o cambery ? ma ktos jakis pomysl od czego podpasowac ?
yeti_e30
Król Ronda
 
Posty: 60
Dołączył(a): 19 wrz 2011, o 18:22
Lokalizacja: Gdańsk

Re: bmw e31 850 drift projekt

Postprzez max325 » 12 gru 2012, o 21:16

Kielich wydaje sie podobny jak w e36, musisz sprawdzic rpzstaw otworow. Przerabiaj i kombinuj bo takie auto w drifcie to chyba jedyne na europe.
Pozdro
Avatar użytkownika
max325
Touge Drifter
 
Posty: 385
Dołączył(a): 6 cze 2009, o 14:31
Lokalizacja: częstochowa

Re: bmw e31 850 drift projekt

Postprzez yeti_e30 » 12 gru 2012, o 23:00

max325 napisał(a):Kielich wydaje sie podobny jak w e36, musisz sprawdzic rpzstaw otworow. Przerabiaj i kombinuj bo takie auto w drifcie to chyba jedyne na europe.
Pozdro

mi bardziej sie wydaje pod e34/e32 ;/
yeti_e30
Król Ronda
 
Posty: 60
Dołączył(a): 19 wrz 2011, o 18:22
Lokalizacja: Gdańsk

Re: bmw e31 850 drift projekt

Postprzez drift-rak » 13 gru 2012, o 09:17

zmierz rozstaw srub i po klopocie. ja u siebie wlasnie calkowicie przerabiam przednie zawieszenie i np. dolne mocowania do mojego gwintu sa od ktoregos z fordow ST :lollol: gosciowi ktory mi to ogarnial podalem tylko wymiary zwrotnicy;) w razie gdybys nie mogl dostac camberow takich jak potrzebujesz pisz na PW podesle ci namiar na kogos kto ci pomoze.
nie poddawaj sie. masz unikatowe auto to pewnie i bedziesz musial stosowac unikalne rozwiazania ale to wlasnie daje frajde jesli wymyslisz cos sam i wiesz ze nikt przed toba tego tak nie zrobil :thumbsup:
Avatar użytkownika
drift-rak
DRIFTER
 
Posty: 2982
Dołączył(a): 3 lut 2011, o 20:32
Lokalizacja: Nowy Tomyśl

Re: bmw e31 850 drift projekt

Postprzez yeti_e30 » 13 gru 2012, o 10:57

drift-rak napisał(a):zmierz rozstaw srub i po klopocie. ja u siebie wlasnie calkowicie przerabiam przednie zawieszenie i np. dolne mocowania do mojego gwintu sa od ktoregos z fordow ST :lollol: gosciowi ktory mi to ogarnial podalem tylko wymiary zwrotnicy;) w razie gdybys nie mogl dostac camberow takich jak potrzebujesz pisz na PW podesle ci namiar na kogos kto ci pomoze.
nie poddawaj sie. masz unikatowe auto to pewnie i bedziesz musial stosowac unikalne rozwiazania ale to wlasnie daje frajde jesli wymyslisz cos sam i wiesz ze nikt przed toba tego tak nie zrobil :thumbsup:

dzieki wielkie powiem tak sam sie długo zastanawiałem bo e31 traktowałem niczym dame musiała być piekna alr trafiłmi sie angol a mam mase gratow i jestem w stanie to zmoncic troche kasy podkładam i mysle ze udua se to poskladac a powiemci ze na yt sa filmiki jak to lata nokiem z silnikime 3.8 i daje rade to v12 tez da w szczegolnosci ze to ma okolo 400nm juz przy 2500-3000 rpm :D
moj silnik nie kreci sie jak seria 5500/6000 tylko do 7000/7500 chwilowe :D mam troche poskladany inaczej silnik jeest to m70b54 nie nie chodzi mi o m73b54 :P
do tego porting głowic wykonany pierścienie bez przecięć i wieksze zawory ukląd dolotowy polerowany wydech bez sond bo udalo sie drwać stery z 89 przystosowane do ołowiowej beny wiec sondy poszly w niepamiec jest wystrojone na okolo 38 koni i naprawde fajnie sie kreci :D
jestem mechanikiem i na codzien pracuje przy tych silnikach w 7 i 8 serii i powiem wam ze do v12 trzeba zwariowac to sie dopiero zrozumie ten silnik i w berw mitom bardzo fajne silniki tylko drogie w remontach ale jak sie nie oszczedza to jest super bezawaryjny pozdro ! i dzieki za pomoc :D
yeti_e30
Król Ronda
 
Posty: 60
Dołączył(a): 19 wrz 2011, o 18:22
Lokalizacja: Gdańsk

Następna strona

Powrót do Offtopic

Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 29 gości