Witam.
plakat w wyższej rozdzielczości:
http://driftshop.pl/images/WDB_plakat_HI.jpg
Nazwa imprezy, data:
Wrocław Drift BATTLE
1,2 maja 2009
--------------------------------
Organizator:
Imprezę organizuje wspólnie oraz sponsoruje kilka firm. Zostaną one wkrótce podane na oficjalnym plakacie reklamowym.
Przy organizacji imprezy pomaga również sporo osób prywatnych, którym w tym miejscu serdecznie dziękuję.
Osobą koordynującą całą organizację jestem ja i wszelkie pytania można kierować do mnie na priv (katod).
--------------------------------
Cel imprezy:
popularyzacja driftu jako SPORTU SAMOCHODOWEGO, zachęcenie publiczności do przychodzenia na tego typu zawody
--------------------------------
Dla kogo jest ta impreza (zawodnicy)?
Zapraszamy zarówno zaawansowanych zawodników, jak też amatorów. Chcemy aby każdy miał możliwość sprawdzenia się
na takiej imprezie i doskonalenia swoich umiejętności.
Jednocześnie zaznaczamy, że są to zawody i wymagane są chociaż podstawowe umiejętności, tak aby nie stanowić zagrożenia
dla innych uczestników oraz dla siebie. Osoby, które zdają sobie sprawę z tego, że nie panują kompletnie nad autem powinny
zacząć od treningów, które organizujemy regularnie w innych terminach (info na priv).
--------------------------------
Ilość zawodników, ilość samochodów
Maksymalna ilość zawodników: 60, decyduje kolejność zgłoszeń
Na teren toru (parku maszyn) ma prawo wjazdu 1 auto (zawodnika) + 1 auto serwisowe (z lawetą).
--------------------------------
Wpisowe
Wpisowe 100zł obejmuje dwudniowe zawody + gorący posiłek dla zawodnika w SOBOTĘ (dzień zawodów).
Ze względów organizacyjnych oraz ponieważ jest to pierwsza tego typu impreza we Wrocławiu,
oraz ma na celu zachęcić ludzi do przychodzenia na takie zawody, wstęp dla publiczności TYM RAZEM jest BEZPŁATNY.
--------------------------------
Piątek - dzień treningowy
W godzinach 15-19 odbędzie się trening na trasie, która będzie obowiązywała w sobotę na zawodach.
W piątek możliwa jest również rejestracja zawodników.
--------------------------------
Sobota - ZAWODY
9.00 - 11.30 trening + drift TAXI
11.30 - 14.00 kwalifikacje
14.00 - 17.00 ZAWODY
17.00 - 19.00 dekoracja zwycięzców, sesja fotograficzna
i w miarę wolnego czasu dodatkowy trening + drift TAXI
--------------------------------
Kwalifikacje, zawody
Nie ma przejazdu rozgrzewkowego, od razu 3 przejazdy punktowane,
brany pod uwagę jest najlepszy przejazd (system 1 z 3). Punktacja (0-100pkt).
Kwalifikacje odbywają się do dwóch osobnych TOP16, osobno dla aut niemieckich, osobno dla japońskich.
Tak zestawione TOP32 (wg pozycji w obu TOP16) jeździ w parach:
1 auto niemieckie vs 16 auto japońskie
2 auto niemieckie vs 15 auto japońskie
....
16 auto niemieckie vs 1 auto japońskie
Z kolei przemieszane już TOP16 dalej jeździ wg normalnych zasad (system pucharowy)
Rozstawienie par w przemieszanym TOP16 jest już standardowe - czyli 1-16, 2-15 itd...
Punktacja standardowa przyjęta na całym Świecie (10 pkt do podziału).
--------------------------------
Drift TAXI
Drift taxi - przejazd osób z publiczności na siedzeniu pasażera w driftowozach.
Cena = 50zł za 2 okrążenia
Część z kwoty drift taxi (połowa kwoty netto) zostaje wypłacona zawodnikom przez organizatora na podstawie okazanych biletów drift taxi.
--------------------------------
Wymogi co do auta
- dozwolone wyłącznie auta tylnonapędowe
- auto musi być sprawne technicznie
- niedozwolone są wycieki płynów
- jeśli auto posiada klatkę bezpieczeństwa OBOWIĄZKOWE SĄ fotele kubełkowe i pasy szelkowe
- w każdym aucie obowiązkowe są pasy i obowiązkowo mają być zapięte (kierowca+pasażer)
- w aucie mogą przebywać maksymalnie 2 osoby i tylko NA PRZEDNICH FOTELACH
- musi posiadać światła stopu i kierunkowskazy Z TYŁU.
- powinno posiadać kierunkowskazy przednie i klakson.
- nie musi posiadać świateł przednich, dozwolone są zaślepki świateł.
- lekkie elementy (maski, klapy bagażnika) z włókna szklanego lub karbonu OBOWIĄZKOWO NA ZAPINKACH
--------------------------------
Opony
- na przodzie DOWOLNE opony
- na tyle WYŁĄCZNIE opony drogowe Z DOTem. Dozwolone jest stosowanie opon bieżnikowanych posiadających dopuszczenie do ruchu.
Stosowanie opon typu slick jest zabronione.
--------------------------------
Kaski
Kask dla kierowcy i pasażera jest OBOWIĄZKOWY.
Osoby jeżdżące bez kasku lub zapiętych pasów (dotyczy kierowcy i pasażera) będą upominane i jeśli się to będzie powtarzać
- niestety wykluczane z zawodów.
Bezpieczeństwo przede wszystkim - na całym Świecie jest to priorytet, więc trzymajmy poziom i u nas.
--------------------------------
Kombinezony
Każdy kto posiada sportowy kombinezon powinien go nosić, w szczególności w dniu zawodów.
Nie jest to obowiązek, ale robimy wszystko aby drifting był postrzegany jako sport samochodowy,
więc prosimy zawodników o poważne podejście do sprawy.
--------------------------------
Palenie laka W MIEJSCU na asfalcie toru lub w parku maszyn powoduje usunięcie zawodnika z terenu toru i wykluczenie z zawodów.
Dodatkowo osoby, które z premedytacją uszkodzą tor (np wypalenie dziury w asfalcie) zostaną pociągnięte do odpowiedzialności.
Rozgrzewanie opon:
Na betonowym rozbiegu wolno rozgrzewać opony. Najlepiej robić to powoli przemieszczając się (nie w miejscu)
i tak, aby nie stanowić zagrożenia dla innych uczestników.
--------------------------------
Nocleg / parking na terenie toru
Dla chętnych będzie możliwość przenocowania na terenie toru.
Oczywiście jest również możliwość pozostawienia samochodów na torze w nocy z piątku na sobotę (1/2 maja).
--------------------------------
MEDIA
Uwaga - ze względu na bardzo duże zainteresowanie mediów - prosimy wszystkich fotoreporterów oraz operatorów kamer o kontakt na priv
oraz dokładne podanie: imię, nazwisko, nr telefonu, nazwa gazety / portalu / lub prywatnie, oraz dopiskę - czy aparat/kamera.
Dopuszczeni zostaną tylko fotoreporterzy zgłoszeni wcześniej, którzy dostali nasze potwierdzenie.
Nie zgłoszeni wcześniej - będą mogli fotografować i kręcić wyłącznie z pozycji publiczności.
---------------------------------
Imprezy najprawdopodobniej będą cykliczne.
Prawdopodobna data kolejnej: 3,4 lipca.
Aktualna lista:
auta niemieckie
1. Przemysław Jańczak
2. Siwy (Michał Mikołajczak)
3. Dominik
4. Mariusz Mańczak
5. Ogień (Wojciech Łubkowski)
6. Kozioł (Tomek Kozłowski) - Veber bierze na siebie to zgłoszenie
7. Kamkor
8. SŁoma e30 340i
9. Chudy e30 335i
10. WŁODAR M5
11. DZIEKAN E39
12. PAWEŁ E36
13. MACIEK E36
14. Szaga (Grzegorz Hypki) BMW E36 V8 "Masacrator"
15. Radosław Habrowski e30 (żółty Mfux)
16. Kkk555 marcin kocemba e36 325
17. Mariusz333 (Mariusz Parol BMW 340)
18. CzarnyE30 (Adam Kepa Bmw e30)
19. DrMoment (BMW 325i 24V Turing)
20. Borys, Gorzów (e30 V8)
21. Ancymon (e30 2.8 NA)
22. Honza Balaz, Czechy
23. Slaweekk (bmw325)
24. Rafał Łagowski (Lagos) BMW E30 325i 24v
25. Koala Opel Omega A 3.024v T
26. Ewart (Artur Skoczeń wawa 540V8)
27. BLACHA
28. Michal Pogodzinski MISIEK (BMW E34)
29. Adam Szturycz "URKO" BMW E30 335
30. Grzegorz Potocki BMW 335 E30
31. Adrian Pelc M3 E36
32. Maksymilian Grabowski E30 4.0
33. Wąski bmw e30
34. Szymon Budzyński M3 KOMPRESOR
35. Paweł Grabowski E30
36. Krystian Golonka, E30
37. Tomasz Wal, E36 M3
38. Suchy87 (Suchy e30)
39. kamil (kaky bmw 535i)
auta japońskie:
1. Tery (Krzysztof Terej)
2. Królik
3. Bartdrift (Bartłomiej Owczarek)
4. Katod (Mariusz Wasilewski)
5. Tomasz Chwastek
6. Piotrek Jankowski
7. Martinez
8. Keepsake
9. SebaMoto
10. Kodżan
11. Ping
12. Bochen (Maciej Bochenek Nissan skyline r33)
13. aLLy , Nissan 200sx s14a
14. Wosio drift (Marcin Wosio)
15. Maciek Czarny (Nissan s14)
16. Student
17. Zgooras (Krzysztof Zgórkiewicz Nissan 200SX S14a)
18. Lukasz Wnek (Gucio Nissan 200SX S13)
Chętnych proszę o kontakt na priv, będę dopisywał do listy...
Zdjęcie satelitarne toru i jednocześnie lokalizacja:
http://maps.google.pl/maps?f=q&source=s ... 4&t=h&z=17
Pozdrawiam