Mam kilka swoich ocen (uwazam ze obiektywnych) 1. SedziowanieJak wszedzie zawsze beda osoby ktore nie beda zadowolone, poczuja sie skrzywdzone itp. Wszystko na torze dzieje sie szybko i sedzia tez czlowiek, niestety ale moze sie pomylic. Dobrze ze sa zapisy video i wszelkie kwestie mozna wyjasnic. Zgodnie z regulaminem macie prawo zgloszenia protestu w zwiazku z wynikiem, tak ? To robcie to odrazu na zawodach a nie teraz wylewajac swoje zale bo wyglada to naprawde nie fajnie i mloda rozwijajaca sie lige splycacie do totalnej amatorszczyzny. A sedziowie: skoro ktos zglasza protest to podejdzcie do tego obiektywnie, swoje decyzje wyrazacjie stanowczo i rzetelnie, trzymajcie sie ustalen z briefingu i naprawde ilosc narzekan spadnie. Wkrotce D-O, na pewno wyciagniecie z tego pozytywne wnioski
Robicie dobra robote i chwala Wam za to
Mala sugestia - moze oprocz klasycznego punktowania kwalifikacji dolozcie jeszcze jedna statystyczna kolumne do tabelki ?: mianowicie srednia punktow ze wszystkich przejazdow (bardzo podobal mi sie sposob kwali na wschodzie - to naprawde pokazuje kto jest powtarzalnym kierowca, a nie komu sie udalo).
2. OrganizacjaCzasowo wszystko wyglada ok
wyrabiacie sie w harmonogramie. Moze skoro liga sie rozwija warto pomyslec nad nagrodami ktore przyniosa wiecej radosci ?
:) Moze warto od strony organizacji robic tez jakies konkursy dla publicznosci ?
3. RomanSzanujmy sie nawzajem, kazdy kiedys zaczynal. Nie oceniajmy siebie kwestiami finansowymi. Jak i w zyciu czasami jest z gorki ale czasami i pod gorke. Niektorzy pomimo malego budzetu swietnie sobie radza, inni nawet z duzym budzetem malo pokazuja. To nie kasa stanowi o klasie zawodnika, choc pomaga rywalizowac na wyzszym poziomie. Utrzymajmy powiedzenie "Keep drifting fun".
4. PiterPrawda lezy gdzies po srodku - nie bez powodu wzielo sie okreslenie "driftingowy terrorysta". Dobrze ze uczesticzy w tych zawodach, bo slabsi trenujac z nim sie ucza. Niestety ale musze stwierdzic ze Piter agresywnie dojezdza na maxa, niestety ale czasami nie zostawi sobie miejsca na dochamowanie, przekladke, itp. To skutkuje kraksami, na poprzedniej rundzie wrecz doszlo do sytuacji w ktorej na ostatnim zakrecie w finale z Cybulskim zrobilo sie niebezpiecznie bo Cebula aby uratowac auto dociagnal drift niemal do betonowej publicznosci a ty wyladowales dwoma kolami na trawie. Teraz ucierpial inny zawodnik i to dwukrotnie!!. Niestety ale to chyba prawda ze czesc zawodnikow boi sie o swoje auta co przy ich budzetach jest zupelnie zrozumiale. Pamietaj - szanuj przeciwnika swego bo inaczej mozesz nie miec z kim walczyc. Staraj sie jezdzic powtarzalnie, perfekcyjnie, z choc minimalnym marginesem bezpieczenstwa. Jakos na D-O do takich sytuacji z Twoim udzialem nie dochodzi
Wszedzie zdarzaja sie wypadki, ale starajmy sie je minimalizowac.
Ps: Zapewne gdyby były bandy to na taka agresje bys juz sobie nie pozwolil
5. Drift JP i drift w PolsceNo pewnie ze powinnismy do tego dazyc, to wkoncu tam narodzil sie ten sport i co by nie bylo to jest to godny pierwowzor do nasladowania. I uwierzcie mi ze choc nie zawsze z taka iloscia dymu jak w DMP lub D-O to czesto jest o wiele bardziej widowiskowy. W ocenianiu 90% oceny stanowi technika, 10% to show o ile pamietam.....