Nawet po podejściu do góry, to uzyskujesz wymijające odpowiedzi i niezgodne z faktem (analiza video).
Sam to słyszałem dobre ...
Nawet po podejściu do góry, to uzyskujesz wymijające odpowiedzi i niezgodne z faktem (analiza video).
Darek DTS napisał(a):Bardzo podoba mi się że w końcu sędziowie zauważyli że niektórzy drifterzy jadą małymi kątami i bez dymu, żeby za wszelką cenę uciec goniącemu.
BratCeBe napisał(a):Nie rozumiem za bardzo po co się spinać, napisałem wyraźnie że nie jest łatwo oceniać. Sam miałem okazję oceniać zawody w lfs i to nie jest łatwa sprawa i wiele kwestii jest dyskusyjnych. Załatwcie sobie kamerę i będzie problem rozwiązany tak jak na tych zawodach, jak coś będzie nie jasne materiał się cofnie i rozwiąże problem bez stresu krzyków i zbędnej spiny. Co prawda nie byłem na tych zawodach ale słyszę pozytywne opinie o ocenach więc da się to zrobić. Swoją drogą łysy musiałeś ich tu wszystkich nieźle zastraszyć bo widzę na forum nikt nie jest taki odważny jak w parku maszyn...
Fixel093 napisał(a):Moim skromnym zdaniem ponad "przeciętny" kąt wychylenia należy zaliczać jak czynnik widowiskowości! tak samo jak i ilość generowanego dymu z opon. Tak szczerze już mamy takie czasy że Japońska myśl nie równa się lepsza więc nie wszystko co Japońskie jest dobre i nie tylko Japońskie. Trzeba własną rzeczywistość kreować a nie w ciemno iść w utarte szlaki.
Fixel093 napisał(a):Wiesz dlaczego? bo u nich masz kręte tory, trasy więc i normalne że wygląda to że oni jeżdżą super. W Europie masz o wiele szybsze tory więc i technika jazdy się różni
Darek DTS napisał(a):Jak mozna wymagac zeby ktos bardziej dojezdzał skoro nikt nie chce rozwalic auta bo nie ma nawet na nowe opony tylko lata na uzywkach.
Powrót do Zawody, Treningi, Imprezy
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 45 gości