czy warto kupić tą s13-prosze o opinie

Stary dział garaż. Tematy archiwalne. Najważniejsze tematy będą na bieżąco przenoszone do nowych działów.

Moderatorzy: drift-rak, e30 owner

czy warto kupić tą s13-prosze o opinie

Postprzez apple » 23 paź 2008, o 08:43

witam :D

mam ni imię Łukasz i niestety :cray: jestem początkującym, ale bardzo możliwe ze już niedługo się to zmieni i dołączę do was i będę z wami "Latał bokiem" :drift: .
I z tego powodu mam do was pytanie czy warto jest kupić ten driftowóz http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C6419154
czy lepiej kupić jakąś seryjną s13.
dzieki za opinie pozdrawiam .
Avatar użytkownika
apple
Amator
 
Posty: 23
Dołączył(a): 23 paź 2008, o 08:31
Lokalizacja: Częstochowa

Re: czy warto kupić tą s13-prosze o opinie

Postprzez Tommy » 23 paź 2008, o 09:49

Zanim kupisz jakąkolwiek s13 w polsce, popatrz na turbokillers.com - najprawdopodobniej ktoś już ją sprawdzil...

na ten konkretny egzemplarz troche narzekali - jak chcesz zrobiona i zeby byla dobra, to teraz trzeba 14k wylozyc. Dobra serie do 10k moze znajdziesz.
Oczywiscie cena to nie wyznacznik - ogladaj kazdy egz. ktory jest blisko Ciebie.
Avatar użytkownika
Tommy
DRIFTER
 
Posty: 206
Dołączył(a): 27 gru 2007, o 21:47
Lokalizacja: Kraków

Re: czy warto kupić tą s13-prosze o opinie

Postprzez apple » 23 paź 2008, o 10:12

Dzięki Turbokillers już się wyleczyłem z tego nissana http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C6419154
czy ktoś może potwierdzić czy to auto rzeczywiście jest taką padaką czy po prostu ktoś sobie napisał żeby mu nie podkupic tego auta.

To teraz proszę o jakieś opinie na temat tego auta viewtopic.php?f=22&t=936
Avatar użytkownika
apple
Amator
 
Posty: 23
Dołączył(a): 23 paź 2008, o 08:31
Lokalizacja: Częstochowa

Re: czy warto kupić tą s13-prosze o opinie

Postprzez booncol » 23 paź 2008, o 11:11

kup dobra bude bez silnika i wsadz V8 z BMW :) bedziesz zadowolony no i oczywiscie "na czasie"
Avatar użytkownika
booncol
DRIFTER
 
Posty: 368