Moderatorzy: drift-rak, e30 owner
gumis napisał(a):TCS napisał(a):booncol napisał(a):jedynie czego jestem ciekaw to czy po zastosowaniu tego ustrojstwa, kiera bedzie sama odkrecac w wystarczajacym tempie.
Wydaje mi się że TAK bo przekładnia nie stawia oporu.
kolego juz takich teorii to ty nie wyprowadzaj... zawsze jest opor w przekaldni, mniejszy lub wiekszy ale jest... tu raczej nie bedzie mial wplywu...
kierownica powinna odkrecac sie dwa razy wolniej (od oporu do oporu) ale kola beda sie skrecaly tak samo szybko jak wczesniej...
gumis napisał(a):w seryjnych bmw tez sa magle ktore od oporu do oporu maja 3 obroty...
gumis napisał(a):
w seryjnych bmw tez sa magle ktore od oporu do oporu maja 3 obroty...
Dokładnie jak pisze gumiś.Tak jest w E36.
Bambus napisał(a):gumis napisał(a):
w seryjnych bmw tez sa magle ktore od oporu do oporu maja 3 obroty...
Dokładnie jak pisze gumiś.Tak jest w E36.
Ktoś kiedyś to przeliczył i magle w bmw e36 wygladaja nastepujaco:
2.73 obrotu od oporu do oporu- m3 3.2l
2.93 - m3 3l
3.15 - 2.8l
3.64 - 1.8is-2.5l
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 39 gości