gumis napisał(a):przypomnialo mi sie cos:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/PRC-2-1- ... 06.c0.m245
ale nie jest to to o czym pisalismy...
O czymś takim myślałem
Moderatorzy: drift-rak, e30 owner
gumis napisał(a):przypomnialo mi sie cos:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/PRC-2-1- ... 06.c0.m245
ale nie jest to to o czym pisalismy...
mate96 napisał(a):1. skrocic ramie zwrotnicy
2. chyba przesunac puntk mocowania drazka kierowniczego w strone srodka samochodu
Najlepiej byloby zbudowac sobie model i na nim sprawdzac efekty.
P.S. jeden z zawodnikow w czolowce ma chyba podobnie zmodyfikowane zwrotnice co rzuca sie w oczy na niektorych winklach, ale na parkingu jest niewidoczne poniewaz zawsze staje z wyprostowanymi kolami
Bartdrift napisał(a):....jak zrobic zeby nie trzeba bylo tyle krecic kiera....
gumis napisał(a):przypomnialo mi sie cos:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/PRC-2-1- ... 06.c0.m245
ale nie jest to to o czym pisalismy...
2:1 ratio
woytek13 napisał(a):2:1 ratio
Znaczy, ze liczba max obrotow redukuje sie 2 krotnie? Dobrze mysle?
booncol napisał(a):http://www.stockcarracing.com/techarticles/scrp_0502_quick_steer/index.html
a co do spowolnienia krecenia kiera, to moze razem ze steering quickenerem zainstalowac jakas wydajniejsza wspome?
booncol napisał(a):jedynie czego jestem ciekaw to czy po zastosowaniu tego ustrojstwa, kiera bedzie sama odkrecac w wystarczajacym tempie.
TCS napisał(a):booncol napisał(a):jedynie czego jestem ciekaw to czy po zastosowaniu tego ustrojstwa, kiera bedzie sama odkrecac w wystarczajacym tempie.
Wydaje mi się że TAK bo przekładnia nie stawia oporu.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 42 gości