Strona 1 z 1

e36 potrzebuje porady przy modyfikacjach

PostNapisane: 22 cze 2011, o 14:40
przez jurek0208
witam jestem tu nowy potrzebuje pomocy przy wyborze części
jak w temacie mam e36 2,5
moje pytanie brzmi co sądzicie o gwintowanym zawieszeniu z allegro Ta Technic i o poliuretanach tez z allegro czy to ma jakiś sens?
może ma ktoś doświadczenie z takimi częściami
jakie przełożenia proponujecie do tej mocy bo chce kupić szpere tylko nie wiem jaką myślałem o 3,45
interesuje mnie jeszcze czy kolory sprężyn i poliuretanów to jest jakaś oznaka twardości czy to jest bez znaczenia?
oraz czy szpera z małą głową pasuje do 2,5 czy musi być duża głowa?
z góry dziękuje za pomoć

Re: e36 potrzebuje porady przy modyfikacjach

PostNapisane: 22 cze 2011, o 16:29
przez Orhe
Gwint Ta Technixa ja mam w swoim E36 2.5 i przód nie jest zły ,ale tył jest za miękki .
Kolory poliuternów oznaczają ich twardość
Na reszte pytań niestety Ci nie odpowiem

Re: e36 potrzebuje porady przy modyfikacjach

PostNapisane: 22 cze 2011, o 16:37
przez jurek0208
a orientuje się ktoś jakie zawieszenie mniej więcej w tej cenie jest najlepsze? albo lepsze od ta technic?

Re: e36 potrzebuje porady przy modyfikacjach

PostNapisane: 22 cze 2011, o 17:04
przez Jajnik
Lepsze - K-sport

Przy dyfrze 3,45 odcinke na 2 biegu będziesz miał 82km/h i mała głowa nie bardzo chce pasować.

Ja u siebie miałem małą głowę z 1.8 o ile dobrze pamiętam z przełożonymi flanszami na półosie którę lekko wystawały
i może zabraknąć wału, skolei kolega miał dyfer 3,45 z 2.0 i jemu wału starczyło, nie wiem z czego ta różnica wynika.

Zawsze też możesz podpasować bebechy z dużej głowy z E34, tak jak mam w jednym dyfrze u siebie.

Re: e36 potrzebuje porady przy modyfikacjach

PostNapisane: 23 cze 2011, o 00:27
przez fryzjer
a ja mam:
- dyfer 4,44 z automata 1,6l / 1,8l , wał + półosie ori mała głowa
- jednomas z m20b25 + dedykowane sprzęgło (rozrusznik m50 z z bebechami m20)

no i teraz to zapierlala

są minusy powyższego - ukręca półosie - najlepiej wymieniać parami. komplet 50zł na Allegro

zasada jest prosta - dyfer w małej głowie - półosie i wał też

co do zawieszenia to mam d2 drift, ale jak chcesz przyoszczędzić to kup krótsze sprężyny i koni sport z regulacją twardości. mimo, że mam gwint nigdy nie opuszczam i nie podnoszę auta.

zainwestuj w zwrotnice i podkładki na drążki

Re: e36 potrzebuje porady przy modyfikacjach

PostNapisane: 23 cze 2011, o 11:14
przez jurek0208
a może orientuje się ktoś czy jak założę szpere 3,45 to da rady polatać na 3 biegu z tą mocą czy proponujecie jeszcze krótsze?

Re: e36 potrzebuje porady przy modyfikacjach

PostNapisane: 24 cze 2011, o 10:23
przez Jajnik
jak chcesz jezdzic na 3 biegu to ja raczej proponowalbym jeszcze krotszy dyfer.

Re: e36 potrzebuje porady przy modyfikacjach

PostNapisane: 24 cze 2011, o 17:43
przez jurek0208
ok dzięki za rady teraz muszę to jeszcze zacząć wprowadzać w życie

Re: e36 potrzebuje porady przy modyfikacjach

PostNapisane: 26 cze 2011, o 01:19
przez Ariel
cos bylo nie halo z ews, ale juz wszystko dynda :D