Problem z silnikiem m20b25 - Help!

Stary dział garaż. Tematy archiwalne. Najważniejsze tematy będą na bieżąco przenoszone do nowych działów.

Moderatorzy: drift-rak, e30 owner

Problem z silnikiem m20b25 - Help!

Postprzez Czarny_Landryn » 12 maja 2011, o 10:39

Witam
Mam maly problem z silniczkiem m20b25 w mojej mazdzie (auto opisane w dziale.) Tzn. Po remoncie (wymiana wszystkich uszczelek, oleje i planowaniu glowicy) okazalo sie, że:
1. Auto cięzko odpala i zadko
2. Obroty faluja od 900 do 2000
3. Silnik dławi sie
4. Odcinka magicznie przeniosla sie na 5000.. :(

Teraz tak:
Przeplywka wymieniona, aparat zaplonowy, komputer.

Moze pomocna podpowiedz.. Silnik przed robota ustawial sie czasem na 3000 jalowych obrotow..

Licze na wasza pomoc..

Pozdrawiam.
Czarny_Landryn
Amator
 
Posty: 22
Dołączył(a): 17 kwi 2011, o 11:46
Lokalizacja: Warsaw

Re: Problem z silnikiem m20b25 - Help!

Postprzez vip proffesional » 12 maja 2011, o 20:05

na moje oczko to rozrząd masz źle ustawiony ,bo to co piszesz to właśnie sa tego objawy , no chyba ze masz tam gdzieś jakieś podciśnienie źle podłączone
vip proffesional
Amator
 
Posty: 14
Dołączył(a): 23 kwi 2011, o 16:14
Lokalizacja: Rybnik

Re: Problem z silnikiem m20b25 - Help!

Postprzez duchu22 » 14 maja 2011, o 18:20

Problem rozwiazany ? Ja mam w m30 rozwalony silnik krokowy i mozna tak obrocic ze bedzie wlasnie pod 3000 na wolnych + problemy z odpalaniem. Odcinka na 5000 ? Wałek, zawory, luz zaworowy, kable, swiece, ew nieszczelnosci w dolocie. Rozrzad tez bym sprawdzil. Nic nie stuknelo przy pierwszym odpaleniu po poskladaniu ?
Avatar użytkownika
duchu22
Touge Drifter
 
Posty: 284
Dołączył(a): 30 maja 2010, o 08:15
Lokalizacja: Wrocław

Re: Problem z silnikiem m20b25 - Help!

Postprzez Czarny_Landryn » 15 maja 2011, o 12:31

Zawory wyregulowane, kable trzeba wymienic bo jak podmienilem to bylo ok z obrotami.. Ale nadal pytanie w kwestii odcinki przy 5000? :scratch:
Czarny_Landryn
Amator
 
Posty: 22
Dołączył(a): 17 kwi 2011, o 11:46
Lokalizacja: Warsaw

Re: Problem z silnikiem m20b25 - Help!

Postprzez Czarny_Landryn » 17 maja 2011, o 08:36

Czy problem z odcinka moze byc zwiazany z tym, ze dopoki silnik sie nie rozgrzeje to czyma cisnienie i normalnie pracuje a jak sie nagrzeje to gdzies ucieka cisnienie i odcinaka przeskakuje 3500 obr nizej??

:help: :help: :help:
Czarny_Landryn
Amator
 
Posty: 22
Dołączył(a): 17 kwi 2011, o 11:46
Lokalizacja: Warsaw

Re: Problem z silnikiem m20b25 - Help!

Postprzez wajser » 17 maja 2011, o 20:05

Wątpię w to. Rozrząd sprawdziłeś?
(trzyma nie czyma)
wajser
Touge Drifter
 
Posty: 147
Dołączył(a): 6 kwi 2010, o 20:03
Lokalizacja: Pleszew

Re: Problem z silnikiem m20b25 - Help!

Postprzez Tarapat » 18 maja 2011, o 00:09

Czarny_Landryn napisał(a):Zawory wyregulowane, kable trzeba wymienic bo jak podmienilem to bylo ok z obrotami.. Ale nadal pytanie w kwestii odcinki przy 5000? :scratch:


Czarny_Landryn napisał(a):Czy problem z odcinka moze byc zwiazany z tym, ze dopoki silnik sie nie rozgrzeje to czyma cisnienie i normalnie pracuje a jak sie nagrzeje to gdzies ucieka cisnienie i odcinaka przeskakuje 3500 obr nizej??

:help: :help: :help:


Jeśli wolno spytać to gdzie Ty w końcu masz tę odcinkę przy 5000 czy przy 2800 (6300 - 3500 = 2800). Może zadam głupie pytanie, ale od czego masz pompę paliwa. Czy jest szansa, że to co słyszysz to nie odcinka tylko dźwięk niskiego ciśnienia w układzie. Mój wskaźnik zawiesza się na 20 litrach więc czasami słyszę taki dźwięk jak kończy mi się paliwo. W skrajnych przypadkach można mieć wrażenie, że to odcinka.
Avatar użytkownika
Tarapat
Touge Drifter
 
Posty: 300
Dołączył(a): 8 lip 2009, o 01:33
Lokalizacja: Driftówek (Wołomin)


Powrót do Garaż - Archiwum

Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

cron