Strona 4 z 7

Re: FORD SIERRA - kompedium wiedzy: silniki, zawias, przeróbki.

PostNapisane: 10 mar 2011, o 22:26
przez max325
a probowaliscie dac seryjne sprezyny do obrobki poprzez utwardzenie i skrocenie??? u nas w czestochowie jest taki zaklad ktory to robi dobrze.

Re: FORD SIERRA - kompedium wiedzy: silniki, zawias, przeróbki.

PostNapisane: 17 mar 2011, o 15:05
przez Janosik
Ja mam jeszcze jedno pytanie, czy silnik 2JZ da radę przy dość lekkiej sierce (czyt. błotniki (przód, tył), maska, klapa bagażnika, progi, zderzaki, przednie drzwi (tylnie może też) z włókna węglowego i lekkie szyby)?

Re: FORD SIERRA - kompedium wiedzy: silniki, zawias, przeróbki.

PostNapisane: 17 mar 2011, o 17:24
przez mADEY
Nie da rady, musisz mieć przynajmniej odrzutowego Rollsa :grin:

Re: FORD SIERRA - kompedium wiedzy: silniki, zawias, przeróbki.

PostNapisane: 17 mar 2011, o 17:57
przez Janosik
Ok, rozumiem, czyli będzie w sam raz jak będę miał za mało mocy pod nogą to go przerobie na wersje Torbo. :yahoo:

Re: FORD SIERRA - kompedium wiedzy: silniki, zawias, przeróbki.

PostNapisane: 18 mar 2011, o 21:59
przez BrN
Madey ja mam pytanie na temat caly czas zawiechy i kieraty latales na tym zetupie gdzie miales spring z golfra? Bo napisales ze bylo nizej ale czy mniej sie giba? I czy miales patent na kierate aby lepeij odbijala?

Re: FORD SIERRA - kompedium wiedzy: silniki, zawias, przeróbki.

PostNapisane: 25 mar 2011, o 12:09
przez mADEY
Latałem jeden trening i było dobrze, nie gibał się tak bardzo jak wcześniej, ale poli i tak będę wrzucał. Co do odbijania kiery i robienia większego skrętu to proponuję uderzyć do Mestwina, on ogarnia takie sprawy :)

Re: Ford Sierra do driftu

PostNapisane: 27 mar 2011, o 23:15
przez robsons13
Witam trochę nie wiem czy w temacie ale odkopuje temat :razz: mam pytanie ponieważ posiadam sierke 2,0 ohc na wtrysku :) i ciężko jej polecieć bokiem na asfalcie :( i pytanie się tyczy w co lepiej zainwestować w 2,9 v6 ze scorpio czy w turbo to tego ohc?

ps. Jeśli źle trafiłem z tematem proszę go przenieść do dobrego działu. Z góry dziękuje za pomoc

Re: FORD SIERRA - kompedium wiedzy: silniki, zawias, przeróbki.

PostNapisane: 28 mar 2011, o 00:45
przez BanasikDJ
Co do polepszenia czucia, to poza niskim profilem opon (mi się dobrze latało na 215/40R17 z przodu) polecam aluminiowe tuleje dorobić do magla w miejsce gumowych (tam, gdzie się mocuje magiel na 2 śruby do belki) no i na łączniku magla ten gumowy precelek też zrobić z alu u tokarza i nowe łożysko grodziowe zapodać. Dobrze jeszcze dać poliuretanowe tuleje chociaż wahacz-stab, a najlepiej wszystkie i wtedy to już jedziesz po asfalcie i nawet piasek pod kołami czuć jak jest na ulicy :grin:

Re: FORD SIERRA - kompedium wiedzy: silniki, zawias, przeróbki.

PostNapisane: 28 mar 2011, o 11:43
przez ponczak
Gwarantuje, że wymiana łożyska grodziowego nic nie daje. To znaczy u mnie nic nie pomogła. No i robota też bardzo niewdzięczna w stosunku do miernego efektu.

Re: Ford Sierra do driftu

PostNapisane: 7 kwi 2011, o 14:43
przez Domino
Podczepię się :) jaki dość tani silniczek do forda eskorta mk2. mało miejsca,zastanawiałem się nad 2.0 DOHC z sierry. wejdzie :confused:

Re: Ford Sierra do driftu

PostNapisane: 7 kwi 2011, o 16:31
przez biegusV6

Re: Ford Sierra do driftu

PostNapisane: 12 kwi 2011, o 20:33
przez BrN
mam pytanko na temat roztawu szpilek badz srub w sierze jaki maja rozstaw? :confused:

Re: Ford Sierra do driftu

PostNapisane: 12 kwi 2011, o 22:01
przez robsons13
BrN napisał(a):mam pytanko na temat roztawu szpilek badz srub w sierze jaki maja rozstaw? :confused:



kolego 4x108

Re: Ford Sierra do driftu

PostNapisane: 12 kwi 2011, o 22:02
przez martinwwl
Rozstaw 4x108
Otwór centrujący 63,3mm ;)

Re: Ford Sierra do driftu

PostNapisane: 18 kwi 2011, o 06:31
przez kamco11
Witam Koledzy.
Posiadam ścierkę 2.0 dohc i mój problem polega na tym, że po kilku minutach driftingu tak jakby przestawało działać wspomaganie kierownicy.
Problem jest o tyle duży, że przez siłę jaką wtedy trzeba użyć nie da się kontrować.
Jakieś pomysły? :)