Witam!
Wiążę się z takim problemem:
jestem posiadaczem bmw e30, udało mi się zakupić silnik M52B25TU kompletny 100% sprawny sam go wyjmowałem z dawcy. Wpasowałem go w samochód bez większych problemów, problem rozpoczął się jednak przy elektryce... Miałem wiązkę kompletną wraz z komputerem EWSIII, stacyjką oraz kluczykiem od kompletu. Jednak postanowiłem usunąć immobilajzer (oczywiście nie sam komputer wysłałem do Łodzi wrócił po tygodniu). Instalację połączyłem według schematu, pompa paliwa dwa przekaźniki przy wiązce również działają. Silnik odpala jednak od razu gaśnie. Co może być przyczyną? Zauważyłem również iż po przekręceniu stacyjki na przed ostatnią pozycję (przed rozrusznikiem) głośno chodzi silniczek krokowy.
Czy ktoś jest w stanie mi pomóc?
Jeśli ktoś z okolic Poznania ma ochotę i umiejętności do rozwiązania tego problemu to zapraszam - oczywiście wszystkie płatności ureguluję, mogę oczywiście podjechać po kogoś, a i piwa i kawy u mnie nie brakuje, więc chętnie poczęstuję.