Strona 1 z 1

M52B25TU

PostNapisane: 17 mar 2011, o 19:27
przez Klusek
Witam!

Wiążę się z takim problemem:
jestem posiadaczem bmw e30, udało mi się zakupić silnik M52B25TU kompletny 100% sprawny sam go wyjmowałem z dawcy. Wpasowałem go w samochód bez większych problemów, problem rozpoczął się jednak przy elektryce... Miałem wiązkę kompletną wraz z komputerem EWSIII, stacyjką oraz kluczykiem od kompletu. Jednak postanowiłem usunąć immobilajzer (oczywiście nie sam komputer wysłałem do Łodzi wrócił po tygodniu). Instalację połączyłem według schematu, pompa paliwa dwa przekaźniki przy wiązce również działają. Silnik odpala jednak od razu gaśnie. Co może być przyczyną? Zauważyłem również iż po przekręceniu stacyjki na przed ostatnią pozycję (przed rozrusznikiem) głośno chodzi silniczek krokowy.
Czy ktoś jest w stanie mi pomóc?

Jeśli ktoś z okolic Poznania ma ochotę i umiejętności do rozwiązania tego problemu to zapraszam - oczywiście wszystkie płatności ureguluję, mogę oczywiście podjechać po kogoś, a i piwa i kawy u mnie nie brakuje, więc chętnie poczęstuję.

Re: M52B25TU

PostNapisane: 18 mar 2011, o 11:12
przez dlugi
Mi to wygląda na to że EWS nadal działa.

Podepnij kompa i sprawdź co ci pokaże.
Koledze też niby zlikwidowali EWS a po kilku dniach nagle przestał samochód odpalać i komp. pokazał że EWS działa.

Re: M52B25TU

PostNapisane: 18 mar 2011, o 11:14
przez ADAMAT
nieszczelność, jakieś wężyki moga być nie podłączone, pompa może nie chodzić, źle ściągnięty EWS, źle podpięta instalacja, kurde wszystko, czy przed usuwaniem immo odpalałeś auto na próbę?

Re: M52B25TU

PostNapisane: 18 mar 2011, o 12:07
przez Klusek
Tak samochód był odpalany chodził, co prawda go nie wygrzewałem, ale nie było problemów z odpaleniem.
Może faktycznie spróbuję podłączyć immobilajzer i zobaczymy co się wydarzy.

Re: M52B25TU

PostNapisane: 18 mar 2011, o 13:13
przez ADAMAT
no to stawiam na immo

Re: M52B25TU

PostNapisane: 19 mar 2011, o 12:28
przez Klusek
Więc mam pewne wątpliwości co do tego immo... to znaczy wszstkie przekaźniki łącznie z pompą wody, po przekręceniu stacyjki bez problemu działają, co prawda nie sprawdzałem czy jest iskra. Jak myślicie czy jak te przekaźniki działają to będzie wina EWS?

Re: M52B25TU

PostNapisane: 19 mar 2011, o 12:38
przez Domino
a czy zmieniałeś pompe paliwa?? może jest za mało wydajna, lub wogóle nie sprawna, sprawdz ten temacik