M52B25TU

Stary dział garaż. Tematy archiwalne. Najważniejsze tematy będą na bieżąco przenoszone do nowych działów.

Moderatorzy: drift-rak, e30 owner

M52B25TU

Postprzez Klusek » 17 mar 2011, o 19:27

Witam!

Wiążę się z takim problemem:
jestem posiadaczem bmw e30, udało mi się zakupić silnik M52B25TU kompletny 100% sprawny sam go wyjmowałem z dawcy. Wpasowałem go w samochód bez większych problemów, problem rozpoczął się jednak przy elektryce... Miałem wiązkę kompletną wraz z komputerem EWSIII, stacyjką oraz kluczykiem od kompletu. Jednak postanowiłem usunąć immobilajzer (oczywiście nie sam komputer wysłałem do Łodzi wrócił po tygodniu). Instalację połączyłem według schematu, pompa paliwa dwa przekaźniki przy wiązce również działają. Silnik odpala jednak od razu gaśnie. Co może być przyczyną? Zauważyłem również iż po przekręceniu stacyjki na przed ostatnią pozycję (przed rozrusznikiem) głośno chodzi silniczek krokowy.
Czy ktoś jest w stanie mi pomóc?

Jeśli ktoś z okolic Poznania ma ochotę i umiejętności do rozwiązania tego problemu to zapraszam - oczywiście wszystkie płatności ureguluję, mogę oczywiście podjechać po kogoś, a i piwa i kawy u mnie nie brakuje, więc chętnie poczęstuję.
Klusek
Amator
 
Posty: 9
Dołączył(a): 4 maja 2010, o 08:04
Lokalizacja: Poznań

Re: M52B25TU

Postprzez dlugi » 18 mar 2011, o 11:12

Mi to wygląda na to że EWS nadal działa.

Podepnij kompa i sprawdź co ci pokaże.
Koledze też niby zlikwidowali EWS a po kilku dniach nagle przestał samochód odpalać i komp. pokazał że EWS działa.
Avatar użytkownika
dlugi
Król Ronda
 
Posty: 71
Dołączył(a): 30 mar 2010, o 19:25
Lokalizacja: Sosnowiec - Siemianowice Śl.

Re: M52B25TU

Postprzez ADAMAT » 18 mar 2011, o 11:14

nieszczelność, jakieś wężyki moga być nie podłączone, pompa może nie chodzić, źle ściągnięty EWS, źle podpięta instalacja, kurde wszystko, czy przed usuwaniem immo odpalałeś auto na próbę?
Avatar użytkownika
ADAMAT
DRIFTER
 
Posty: 635
Dołączył(a): 16 kwi 2009, o 20:05
Lokalizacja: Pleszew

Re: M52B25TU

Postprzez Klusek » 18 mar 2011, o 12:07

Tak samochód był odpalany chodził, co prawda go nie wygrzewałem, ale nie było problemów z odpaleniem.
Może faktycznie spróbuję podłączyć immobilajzer i zobaczymy co się wydarzy.
Klusek
Amator
 
Posty: 9
Dołączył(a): 4 maja 2010, o 08:04
Lokalizacja: Poznań

Re: M52B25TU

Postprzez ADAMAT » 18 mar 2011, o 13:13

no to stawiam na immo
Avatar użytkownika
ADAMAT
DRIFTER
 
Posty: 635
Dołączył(a): 16 kwi 2009, o 20:05
Lokalizacja: Pleszew

Re: M52B25TU

Postprzez Klusek » 19 mar 2011, o 12:28

Więc mam pewne wątpliwości co do tego immo... to znaczy wszstkie przekaźniki łącznie z pompą wody, po przekręceniu stacyjki bez problemu działają, co prawda nie sprawdzałem czy jest iskra. Jak myślicie czy jak te przekaźniki działają to będzie wina EWS?
Klusek
Amator
 
Posty: 9
Dołączył(a): 4 maja 2010, o 08:04
Lokalizacja: Poznań

Re: M52B25TU

Postprzez Domino » 19 mar 2011, o 12:38

a czy zmieniałeś pompe paliwa?? może jest za mało wydajna, lub wogóle nie sprawna, sprawdz ten temacik
Avatar użytkownika
Domino
Touge Drifter
 
Posty: 116
Dołączył(a): 30 gru 2009, o 12:18
Lokalizacja: Kołobrzeg


Powrót do Garaż - Archiwum

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości