Witam. Jestem początkujący w tym temacie dlatego będę trochę pytał.
W ubiegłym roku w wakacje kupiłem e30 318i z 89r w coupe. Buda w 100% zdrowa. Zero rdzy - 100% bezwypadek. Kupiłem w celu zakatowania w zimę, ale plany się zmieniły. Standardowe 1.8 w gazie wybuchło i postanowiłem zrobić swap. Wskoczył silnik m52b28. Cały swap przeprowadziła professionalna firma. Resztę chcę zrobić sam i stąd moje pytanie. Co z zawiasem. Są 2 wyjścia:
- Bilstein b8 (komplet przód + tył) i zostawić na standardzie e30
- Konwersja na 5 śrub (przednie wahacze od e46, zwrotnice kompletne e36, tył e36 compact i co do amorków jakiś tani gwint {MTS lub coś takiego} - wiem że każdy zjedzie MTS'a ale miałem taki gwint w innym samochodzie i byłem zadowolony - nic się nie psuło tylko że było TWARDO i to bardzo {w porównaniu do B12 które miałem wcześniej}). Więc co mam zrobić???
Kasy jest mało wszystko będzie szło po kolei. Teraz magiel, następnie zawias + felgi na 5 śrób, potem kubły, klatka + wycięcie szyb.
Jeszcze co do gwintu podobno lepiej założyć gwint niż zwykły zawias bo przy pełnym skręcie opona obciera o sprężyny. A i jeszcze jedno wahacze od e46 będą dobre do zrobienia negatywu? Czy potrzebne mi będą wtedy combery?
Samochodem chce startować w open drifcie.