cze ALL.
potrzebuje fachowej porady- bez wypowiedzi w stylu wez mniejszy lub wiekszy silnik. chce 2.5 ltr, 192KM i nic wiecej ani mniej.
pisalem o checi zakupu przy projekcie tommy'ego na 3 stronie.
bylem wlasnie dzis posluchac jak chodzi silnik (m50b25tu-vanos, z instalacja gazowa nie-sekwencja, na kolektorze ma 2 zaworki antywybuchowe). Na klapie jest Logo AC Schnitzera lecz nie wiem czy to tylko nalepka czy silnik robiony byl. Filtr dolotowy na logo K&N, wiecej znaczkow nie widzialem.
Rzyczy zaj%bi&c*e powyzej 4k obrowtow, pracuje rowno bez falowania i ciszej niz moj m40 1.8
slychac cykanie zaworow ciszej niz u mnie, a znajomy mechanik stwierdzil ze moj silnik pracuje calkiem cicho. odpala od razu, mimo ze stal troche czasu juz.
czytalem ze jak silnik bmw ma problemy to po wejsciu na 1500-2000 obrotow i jak odejmie sie mu gaz to zafaluje obrotami, tego ten silnik nie robi, wiec chyba dobrze. mam mozlliwosc wziac go w kompelcie ze skrzynia, wiazka, no po prostu wszystko do swapa(co mi sie wymarzy) a takze z instalacja gazowa komletna(najwyzej instalke sprzedam jak bedzie cos nie tak). jak myslicie, czy oplaca sie go brac za 2500?
kurcze napalilem sie na niego jak szczerbaty na suchary. w Łodzi jest troche problem z silnikami 2.5 wiec drugiego zanim znajde to minie ze 3 miesiace albo wiecej.
Gaz chce wziac bo nie mam innego dupowozu a tymczasowo to moje jedyne auto, z kasa jest krucho i nie stac mnie na spalanie rzedu 12-14 w miescie, co innego treningi.
gdybys ktos mogl sie wypowiedziec. ewentualnie gdyby jakis spec od BETEK.
Bede bardzo wdzieczny.