SŁOMA napisał(a):Panowie prawda jest taka , wszystko zalerzy za ile kupimy silnik +skrzynia i czy bedziemy robic wszystko sami czy damy komus ! wiec niech ludzie nie pisza ze bez 30tys nie zrobisz auta , moje pierwsze V8 z motorownia klatka itp itd zamknelem sie w 10tys ale wtedy raz ze bylo to 2 lata temu dwa tanio kupilem dawce , trzy z dawcy sporo kasy sie zwrocilo no i cztery duzo sam robilem wiec da sie niestety teraz jest deficyt tego typu motorowni ze skrzynia przewaznie kupujemy silnik i szukamy skrzynki co raz liczy sie z czasem a dwa musimy duzo wykartkowac za skrzynie bo zmusza nas do tego bark owych czesci :/
Tak jak powiada Słoma jak nie robisz sam to trochę Cie to grosza szarpnie.
Dlatego jak nie masz warunków umiejętności to lepiej sobie odpuścić
Dajmy na to koszt auta + koszta cześci(dawcy jak zwał tak zwał) + koszt robociny +koszta klatki robcizny za klatkę + dobry zawias w sumie to myślę że narośnie z tego pokaźna kwota.
No i czas
Jak robisz sam to zależy od Ciebie a jak u kogoś to trzeba czekać na terminy ehh
Druga niewiadoma jak Ci to zrobią i kto czy nie wyjdzie z tego jakiś ulep ??
Niedawno kolega forumowy sprzedawał e30 z V8 ale chyba 3.0 cena była w granicach 8-9 kafli z tego co pamiętam wiec nie jest tak źle
Chyba że idziesz w jakieś mega profi mody no to wiadomo koszta idą znacznie do góry.
Był kiedyś taki słynny drift projekt e46 coupe co to modów mial 100tyś i tworzony był przez milion dni do dziś nie widziałem tego auta na żadnych zawodach