240sx

Stary dział garaż. Tematy archiwalne. Najważniejsze tematy będą na bieżąco przenoszone do nowych działów.

Moderatorzy: drift-rak, e30 owner

Re: 240sx

Postprzez robacek » 23 lip 2008, o 12:09

no i pojawiaja sie nowe komplikacje. rozmawialem z kilkoma diagnostami ktorzy sa otwarci na rozne propozycje:) ale takiego walka zaden sie nie podejmie:P poza tym przy rozmowie z kilkoma wyszla kwestia ze po przekladce moge tez miec spore problemy z zarejestrowaniem samochodu. musi przekladke zrobic autoryzowany serwis zeby miec na to homologacje bo bez tego nie dostane przegladu. nie wiem jak sprawa wyglada z GelÄ… czy po przekladce u niego jest homologacja i nie ma problemu. na dniach sie okaze czy ide w przekladke czy w inny samochod juz z kiera po naszej stronie i kase zamiast na przekladke wyloze na performance. teraz jest tylko pytanie co kupic do 10k. jest kilka opcji. s13 bart mi stanowczo odradza ale japonczyk wiec to jego plus:P s14 mi sie nie podoba i nie znajde fajnej w pl za dobra kase. s15 poza zasiegiem cenowym. zostaje 325 i ostatnio widzialem 335 w cabrio(nie wiem jak to sie ma do driftu jesli chodzi o wage i sztywnosc) e28 srednio mi sie podoba chcialbym cos w coupe.. moze cos innego jeszcze mi polecicie? jeszcze jest supra w starej budzie 3.0 ale nie wiem czy to ma naped na tyl i czy sie nadaje(no i troche brzydka jest kwadratowa taka):P
Avatar użytkownika
robacek
Team Prodrift
 
Posty: 1877
Dołączył(a): 27 kwi 2008, o 18:04
Lokalizacja: Warszawa

Re: 240sx

Postprzez woytek13 » 23 lip 2008, o 12:48

Supra jak najbardziej napęd na tył. Silnik też ok, nie wiem jak z jej masą. Co do e30 cabrio to daruj sobie, bo ciężkie i jak pisałeś sztywność też nie ta. No i droższe niż coupe/sedan.
Avatar użytkownika
woytek13
Touge Drifter
 
Posty: 996
Dołączył(a): 6 kwi 2008, o 13:04
Lokalizacja: Fajsławice/Lublin

Re: 240sx

Postprzez Davidof » 23 lip 2008, o 12:54

Za 10k najrozsądniej będzie chyba wejść w BMW e30/36, kwestia tego ile na start/chcesz możesz przeznaczyć bo jeżeli auto za 10k a np. 10-20-30... kolejne wkładamy to inna bajka.
Cabrio moim zdaniem odpada :) można ale to zdeka bez sensu, jeżeli auto 99%zastosowania to drift.
czemu bart Ci odradza s13 jeśli można wiedzieć ?

pozdrawiam Davidof
Avatar użytkownika
Davidof
DRIFTER
 
Posty: 530
Dołączył(a): 22 maja 2008, o 12:31
Lokalizacja: toruń/wawa

Re: 240sx

Postprzez robacek » 23 lip 2008, o 13:16

nie wiem czy moge cytowac wiec generalnie wyraza sie malo pochlebnie o silniku i samym samochodzie. raczej okresla go jako studnie bez dna ktora nigdy nie bedzie driftowac bo i tak trzeba bedzie wrzucic rb20det czy jakos tak. co do drift caru na poczatku chcialbym wlozyc jak najmniej a za ok 2-4miechy od sponsora dostane ile bede potrzebowal na performance(na ten cel pojdzie pewnie z 10-15k)

ps. auto tylko do driftu;]
ps2. szkoda ze mr2 ma tylko 150km.. chociaz na allegro jest jedna zrobiona do 280 ciekawe tylko jak ten silnik to znosi. bo samochod brzydki nie jest:) jeszcze silnik z tylu wiec moze byc ten sam problem co w porshe. ale samochodzik ladny:)
Avatar użytkownika
robacek
Team Prodrift
 
Posty: 1877
Dołączył(a): 27 kwi 2008, o 18:04
Lokalizacja: Warszawa

Re: 240sx

Postprzez Davidof » 23 lip 2008, o 13:32

ok czyli chodziło o silnik ca18 to fakt raczej mało rozwojowy silnik, (pytam b budję s13 .... ale bez ca wiec spoko)
mr2 i inne wynalazki bym odpuścił ... na prawdę jedno z niewielu auto które będą już dosyć dobrze przygotowane do driftu za 25k (10 zakup 15 perf.) to bmw (jak coś może pomyśl o m3 Piotrka za 25 może ciut więcej masz auto gotowe:)) ... nissana też za tyle złożysz s13 z sr20 i zawias i jakieś duperele ale to zapomnij w tym roku o jeżdżeniu.

pozdrawiam Davidof
Avatar użytkownika
Davidof
DRIFTER
 
Posty: 530
Dołączył(a): 22 maja 2008, o 12:31
Lokalizacja: toruń/wawa

Re: 240sx

Postprzez robacek » 23 lip 2008, o 13:43

sprawa jest taka ze samochod musze kupic jak najtaniej sie da bo za to place ja potem za performance bedzie placil kto inny i wtedy sie postawi na rozwoj wiec nawet w opcji s13 przyszly sezon np na ca18 a potem rb na zime by zawital tylko ze bart mnie skutecznie zniecheca choc samochod mi sie baardzo podoba. mowiac o cabrio mialem na mysli konkretnie ten http://moto.allegro.pl/item400951928_e30_335.html tani mocny a tapicerka na allegro odrazu po sprzedaniu bym kupil kubelki itp:P
Avatar użytkownika
robacek
Team Prodrift
 
Posty: 1877
Dołączył(a): 27 kwi 2008, o 18:04
Lokalizacja: Warszawa

Re: 240sx

Postprzez Piotr328 » 23 lip 2008, o 14:17

robacek napisał(a): mowiac o cabrio mialem na mysli konkretnie ten http://moto.allegro.pl/item400951928_e30_335.html tani mocny a tapicerka na allegro odrazu po sprzedaniu bym kupil kubelki itp:P


to do driftu :confused: :confused: :lol: :lol: :rotfl2: :rotfl2:

czy poza Szwajcarskim 350Z cabrio widziales grziekolwiek jakies cabrio przygotowane do driftu ? :banghead:
Zadne cabrio sie nie nadaje bo sa o megatony ciezsze i gorzej wywazone, a ponadto to to co pokazujesz to jest jakis lansowoz bulwarowy, a nie nawet kiepska baza pod driftowoz.
IMO S13 to w miare dobra baza, tania.....
Jednak faktycznie, zeby to jakos jechalo to min. swap na SR20DET + kuuuupa innzch modow ktore swoje kosztuja
Avatar użytkownika
Piotr328
DRIFTER
 
Posty: 266
Dołączył(a): 10 lut 2008, o 20:46
Lokalizacja: Poznań

Re: 240sx

Postprzez robacek » 23 lip 2008, o 14:33

zdaje sobie z tego sprawe dlatego nie jestem za cabrio poza tym wole coupe.

jesli s13 to moze to co davidof zaproponowal? http://forum.turbokillers.com/tematy20/ ... vt9235.htm z kutym silnikiem?

jesli bmw co powiecie o takim? http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C4065039 chyba lepszy silnik niz w e30 2.5l?
Avatar użytkownika
robacek
Team Prodrift
 
Posty: 1877
Dołączył(a): 27 kwi 2008, o 18:04
Lokalizacja: Warszawa

Re: 240sx

Postprzez woytek13 » 23 lip 2008, o 14:42

Lepszy ale 220 kuni to nie ma. M52b28 chyba, gdzieś ktoś kiedyś pisał, że już lepszy jest m50b25 ale nie wiem na jakiej podstawie. Może chodziło o uturbianie, nie pamiętam. Ale patrze dokładniej to ogłoszenie i rok prod. 1992 a wtedy tego silnika nie było. Więc znaczek nic nie znaczy chyba, że swap był. Buda pewnie bita bo za tanio. Jakby był ok to już by go ktoś kupił ( tak jak mi podkupili 323 :banghead: choć kosztowało 9k a nie 6)
Avatar użytkownika
woytek13
Touge Drifter
 
Posty: 996
Dołączył(a): 6 kwi 2008, o 13:04
Lokalizacja: Fajsławice/Lublin

Re: 240sx

Postprzez Piotr328 » 23 lip 2008, o 14:48

robacek napisał(a):jesli s13 to moze to co davidof zaproponowal? http://forum.turbokillers.com/tematy20/ ... vt9235.htm z kutym silnikiem?


Wyglada niezle, trzebaby to jednak dokladnie obadac przed zakupem, bo ciezko mi uwierzyc, ze ktos tyle robi przy aucie zeby go zaraz sprzedac.

robacek napisał(a):jesli bmw co powiecie o takim? http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C4065039 chyba lepszy silnik niz w e30 2.5l?

Baza dobra ale do remontu, patrz przebieg i "sportowe" akcenty.
Avatar użytkownika
Piotr328
DRIFTER
 
Posty: 266
Dołączył(a): 10 lut 2008, o 20:46
Lokalizacja: Poznań

Re: 240sx

Postprzez Piotr328 » 23 lip 2008, o 14:59

woytek13 napisał(a):Lepszy ale 220 kuni to nie ma. M52b28 chyba, gdzieś ktoś kiedyś pisał, że już lepszy jest m50b25 ale nie wiem na jakiej podstawie. Może chodziło o uturbianie, nie pamiętam. Ale patrze dokładniej to ogłoszenie i rok prod. 1992 a wtedy tego silnika nie było. Więc znaczek nic nie znaczy chyba, że swap był. Buda pewnie bita bo za tanio. Jakby był ok to już by go ktoś kupił ( tak jak mi podkupili 323 :banghead: choć kosztowało 9k a nie 6)


220 horsow nie ma na bank, koles sobie poprostu tak wpisal bo sam tez nie wie. IMO M52b28 nie jest lepszy, mialem takiego i zadna rewelacja, po 2 miechach klepal juz popychacz i odzywal sie vanos. A 2,5 napewno jest bardziej wytrzymaly i lepiej sie wkreca na obroty.
P.S. ten silnik byl montowany od 1991 roku, od samego poczatku ( 192 km ).
Avatar użytkownika
Piotr328
DRIFTER
 
Posty: 266
Dołączył(a): 10 lut 2008, o 20:46
Lokalizacja: Poznań

Re: 240sx

Postprzez woytek13 » 23 lip 2008, o 15:10

M50 od początku i taki tam musi być. Napisałem, że nie może mieć tego silnika, a chodziło mi o m52 ( spojrzałem na znaczek 328 chociaż jak dłużej na niego patrze to nie wiem czy to 325 czy 328 :lollol: )
Avatar użytkownika
woytek13
Touge Drifter
 
Posty: 996
Dołączył(a): 6 kwi 2008, o 13:04
Lokalizacja: Fajsławice/Lublin

Re: 240sx

Postprzez robacek » 23 lip 2008, o 15:17

silnik jak caly samochod by trafil na przeglad po sezonie i zrobione by zostaly jakies mody napewno. czyli takie 325 byloby ok? 192KM to troche malo:) duzo trzeba zeby podniesc mu moc? i duzo mocy znosi..? tak mysle o 250.. a te s13 naprawde jest fajne tylko mnie zastanawia cena bo niby nie jest wysoka a silnik zakuty zawieszenie zrobione etc troche sporo modow i tak nagle sprzedaz auta:) w sumie nie wiem co lepsze taka s13 czy bmw e30 2.5l lub e36 2.5l
Avatar użytkownika
robacek
Team Prodrift
 
Posty: 1877
Dołączył(a): 27 kwi 2008, o 18:04
Lokalizacja: Warszawa

Re: 240sx

Postprzez KROLIK » 23 lip 2008, o 15:24

sluchaj gadaniem nic nie uzyskasz najlepiej jest podjechac i obejrzej nyse jak bedzie wszystko ok to brac :)
Avatar użytkownika
KROLIK
Formula D PRO
 
Posty: 339
Dołączył(a): 25 sty 2008, o 09:44

Re: 240sx

Postprzez robacek » 23 lip 2008, o 15:32

czyli lepsza niz bmw bedzie?:) bo kazdy mowi co innego:D:D:D
Avatar użytkownika
robacek
Team Prodrift
 
Posty: 1877
Dołączył(a): 27 kwi 2008, o 18:04
Lokalizacja: Warszawa

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Garaż - Archiwum

Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 41 gości