przez ADAMAT » 25 lis 2010, o 22:41
Kolego to jest wróżenie z fusów, podjedź na kompa, jak nie będzie błędów, to kumaty mechatronik spec od silników po parametrach ci powie co jest nie tak, pod warunkiem że problem po stronie elektroniki, jak nie będzie po stronie elektroniki problemu, to wtedy - pomiar parametrów mechanicznych silnika - kompresji, pomiar ciśnienia na listwie paliwa, przegląd pod kontem nieszczelności i fałszywego powietrza, jeśli masz vanos trzeba i to oblukać, szanujący się warsztat posiada oscyloskop, już sam pomiar przebiegu iskry na cewkach powie czy jakiś cylinder kuleje, jest tyle możliwości że szkoda pisać wypracowanie, a takie naprawy na nasze sugestie to prowadzą do czyszczenia portfela.
Reset kompa robisz poprzez zdjęcie klem na kilkanaście minut, procedura w BMW mówi aby zdjąć klemy połączyć je razem i włączyć kluczyk, to pozwoli na pełne rozładowanie kondensatorów, najlepiej reset zrobić na zimnym silniku odpalić go i nic nie tykać do osiągnięcia temp. roboczej.