BMW e30 v8 4.0

Stary dział garaż. Tematy archiwalne. Najważniejsze tematy będą na bieżąco przenoszone do nowych działów.

Moderatorzy: drift-rak, e30 owner

BMW e30 v8 4.0

Postprzez Dawid_BMW » 17 wrz 2010, o 23:20

Witam serdecznie.
Piszę w imieniu znajomego,szuka szybkiej odpowiedzi na temat uturbienia jednostki v8 4.0 l , chce uzyskać dodatkowe 150 Km ile to będzie go kosztować mniej więcej,no i czy jest konieczność montaż kutych elementów?,no i czy system twin turbo czy jedna większa ?
no i lista najważniejszych elementów?
-Turbina
-Korektor wydechowy
-Korektor ssący
-O rurowanie IC
-Intercooler
-Zawór blow-off
-Zawór BMC
co mu będzie jeszcze potrzebne ?
Z góry dziękuje w imieniu kolegi

Pozdrawiam serdecznie .
Dawid_BMW
Amator
 
Posty: 6
Dołączył(a): 13 mar 2010, o 23:03

Re: BMW e30 v8 4.0

Postprzez Jajnik » 18 wrz 2010, o 01:43

Dawid_BMW napisał(a):,no i czy system twin turbo czy jedna większa ?

Nie zapominaj ze v8 to V8, a uturbiac nie ma sensu.

Pomyslcie nad kompresorem.
Avatar użytkownika
Jajnik
DRIFTER
 
Posty: 1107
Dołączył(a): 19 lis 2009, o 20:46
Lokalizacja: Warszawa/Ząbki

Re: BMW e30 v8 4.0

Postprzez Dawid_BMW » 18 wrz 2010, o 11:36

Witam.
czemu kolego sugerujesz wybranie kompressora,z tego co wiem ciężko znaleźć,a z turbinami takiego problemu nie ma,bynajmniej ja tak uważam

Pozdrawiam
Dawid_BMW
Amator
 
Posty: 6
Dołączył(a): 13 mar 2010, o 23:03

Re: BMW e30 v8 4.0

Postprzez Jajnik » 18 wrz 2010, o 11:57

Zajrzyj do tematu SŁOMY (kompresor)
a później zajrzyj do robacka, bo on chcial wsadzac turbo do V8.

Skoro wolicie turbo to powodzenia :)
Avatar użytkownika
Jajnik
DRIFTER
 
Posty: 1107
Dołączył(a): 19 lis 2009, o 20:46
Lokalizacja: Warszawa/Ząbki

Re: BMW e30 v8 4.0

Postprzez Dawid_BMW » 18 wrz 2010, o 16:05

Aha dzięki ci bardzo kolego za informacje :)

Pozdrawiam serdecznie :)
Dawid_BMW
Amator
 
Posty: 6
Dołączył(a): 13 mar 2010, o 23:03


Powrót do Garaż - Archiwum

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości