E30 M30B35 stożek, most i chłodnica

Stary dział garaż. Tematy archiwalne. Najważniejsze tematy będą na bieżąco przenoszone do nowych działów.

Moderatorzy: drift-rak, e30 owner

E30 M30B35 stożek, most i chłodnica

Postprzez mcsilver » 23 sie 2010, o 11:12

Stałem się właśnie posiadaczem swojego pierwszego driftowozu i mam na początek kilka pytań.
Samochód to E30 ze swapem M30B35.

1. Stożek:
http://picasaweb.google.com/lh/photo/jtSUYvckq_vcWZVzhMkS2Q?feat=directlink
Zniszczony i może nie spełniać już swojego zadania. Poza tym czytałem, że stożek do tego silnika bardziej przeszkadza niż pomaga.
Jakie są wasze doświadczenia? Wymienić na nowy czy zrobić coś innego?

2. Most:
Dyfer zespawany wyje jak w traktorze. Poza tym lekko przecieka. Zastanawiam siÄ™ nad wymianÄ… na coÅ› podobnego albo szpera 40%. Co sÄ…dzicie?

3. Chlodnica:
http://picasaweb.google.com/lukasz.gruca/E30#5508542666493373922
Podobno to chłodnica z 324d, ale coś bardzo wystaje od dołu. Źle zamontowana?
mcsilver
Amator
 
Posty: 10
Dołączył(a): 17 sie 2010, o 14:08
Lokalizacja: Wrocław

Re: E30 M30B35 stożek, most i chłodnica

Postprzez Jajnik » 23 sie 2010, o 12:05

mcsilver napisał(a):2. Most:
Dyfer zespawany wyje jak w traktorze. Poza tym lekko przecieka. Zastanawiam siÄ™ nad wymianÄ… na coÅ› podobnego albo szpera 40%. Co sÄ…dzicie?



Do tego silnika kup 4.10 i spawaj.
Nie warto iść w 40%.
Avatar użytkownika
Jajnik
DRIFTER
 
Posty: 1107
Dołączył(a): 19 lis 2009, o 20:46
Lokalizacja: Warszawa/ZÄ…bki

Re: E30 M30B35 stożek, most i chłodnica

Postprzez waski » 23 sie 2010, o 12:15

ad 1
stożek może być ale musisz kupić nowy musisz go odgrodzić od silnika i doprowadzić powietrze do niego z zewnątrz
albo ori pucha
ad 2
mosty 4.10 lub 3.91 zaspawane na 100% bo seryjnej szpery szkoda
dobrze zespawany most nie będzie wył o ile wcześniej nie wył
ad 3
chłodnica może byc z 324td u ciebie jest wpasowana przed wzmocnienie i dlatego jest tak nisko
jak jest niżej niż miska i belka to możesz ją zgubić szybko jak cie podbije
a jak wyżej to i tak możesz ja zgubić:Da i nie wjeżdżaj w krzaki :D
Avatar użytkownika
waski
Touge Drifter
 
Posty: 239
Dołączył(a): 31 mar 2010, o 18:17
Lokalizacja: bedzin

Re: E30 M30B35 stożek, most i chłodnica

Postprzez Karol_e28 » 23 sie 2010, o 13:03

może po spawaniu nie wyczyściliscie go dokładnie i opiłki rozwaliły łożyska?
Avatar użytkownika
Karol_e28
Touge Drifter
 
Posty: 722
Dołączył(a): 25 cze 2008, o 14:06
Lokalizacja: Warszawa

Re: E30 M30B35 stożek, most i chłodnica

Postprzez BLACHA » 23 sie 2010, o 13:50

Filt kup nowy i jakoś go oddziel od kolektorów wydechowych bo gorące powietrze łapie, ja u siebie miałem storzek w dolnej części ori obudowy filtra i brak lampy, długiego prawego. Co do dyfra to jak chcesz polatać fajnie tym silnikiem to 3,91 lub 3,65 zaspawany. 3,25 za długi a 4,10 za któtki, na obu latałem.
O szperunku 40% zapomnij, no chyba że masz za dużo kasy, tylko spaw :thumbsup: , we Wro ogarniesz to bez problemu. Co do chłodnicy to ktoś montując ją przed pasem chciał zyskać miejsce pod maską ale visko nie zamontował choć przy tym układzie by się zmieściło. Zdemontuj mechanizm podnoszenia maski i potnij pas tak żeby podnieść chłodnice oraz dodaj visko albo troche pokombinować musisz żeby chłodnice dać za wzmocnienie bo ją najnormalniej rozbijesz/uszkodzisz czy to kamyczkiem spod koła innego auta czy wyprawą w plener :lollol:

Pozdro
Avatar użytkownika
BLACHA
DRIFTER
 
Posty: 1298
Dołączył(a): 23 sty 2009, o 09:37
Lokalizacja: Strzegom

Re: E30 M30B35 stożek, most i chłodnica

Postprzez mcsilver » 23 sie 2010, o 16:13

@Blacha: Masz jakieś namiary na kogoś we Wrocławiu, kto dobrze ogarnie spaw dyfra?
mcsilver
Amator
 
Posty: 10
Dołączył(a): 17 sie 2010, o 14:08
Lokalizacja: Wrocław

Re: E30 M30B35 stożek, most i chłodnica

Postprzez BLACHA » 23 sie 2010, o 19:02

www.tkmotorsport.w.interia.pl
www.racehouse.pl

Obie firmy mają siedzibę we Wro i odbie mają normalnych właścicieli. Zadzwoń zapytaj ile take coś i jaki termin a jak nie to poszukaj najzwyklejszego spawacza i pokaż mu co ma skleić... to nie budowa wahadlowca.
Obrazek

po pospawaniu wyciągasz ten duzy talerz razwm z koszem i czyścisz z odprysków które powstały przy spawaniu.
Avatar użytkownika
BLACHA
DRIFTER
 
Posty: 1298
Dołączył(a): 23 sty 2009, o 09:37
Lokalizacja: Strzegom

Re: E30 M30B35 stożek, most i chłodnica

Postprzez mcsilver » 24 sie 2010, o 08:13

Dzięki za instrukcje :D . Zaczynam szukać dyfra.
mcsilver
Amator
 
Posty: 10
Dołączył(a): 17 sie 2010, o 14:08
Lokalizacja: Wrocław


Powrót do Garaż - Archiwum

Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 31 gości