E30 V8 manual swap'u

Stary dział garaż. Tematy archiwalne. Najważniejsze tematy będą na bieżąco przenoszone do nowych działów.

Moderatorzy: drift-rak, e30 owner

E30 V8 manual swap'u

Postprzez ttomek » 12 sie 2010, o 11:55

cholera nie wiem czemu fotki sie nie wyświetlają...

zaczerpnięte z http://translate.google.pl/translate?hl ... v8-swap-3/

1,0 M60 M62 S62 wersji silnika
2,0 wariantów konwersji w E30 i pojazdów dawcy
3.0 kosztorys
4.0 Zgodnie z normą TUV niemieckimi przepisami
5.0 Podstawowe procedury Odbudowy
6,0 mocowania silnika
7,0 miska olejowa i pompa oleju
8,0 chłodnicy i układu chłodzenia
9,0 hamulca booster Przeprowadzka
10,0 przekazywania i powiązania zmiany
11,0 wał napędowy
12,0 spalin
13.0 Połączenia elektryczne
14,0 różnicowego
15,0 Hamulce
16.0 Zawieszenie
17,0 Zdjęcia silnika w e30
1,0 M60 M62 S62 wersji silnika

Silnik V8 BMW to nowoczesny design cztery zawory na cylinder. M60 w 1993 r. Była to pierwsza platforma silnika korzystać z tego projektu, a zostały wprowadzone do E32 i E34 serii. 3-litrowej wersji został zainstalowany w 530i i 730i, a 4 litry został zainstalowany w 540i i 740i. Nawet 50 lat temu BMW umieścić 2,6 l V8 w baroku Angel .
dokumentów M60
W 1997 roku facelift, silnik był już nazywany M62. Pojemność silnika została zwiększona do 3,5 lub 4,4 litra pojemności skokowej.
Informacje M62
M62 funkcje obejmują następujące zmiany:
podwójne Czujnik temperatury w obudowie pompy wody, ogrzewane obudowy termostatu, filtra oleju nie siedzieć na obudowie przypadku łańcucha, darczyńców OT nie przed, ale z tyłu skrzyni biegów, koło zamachowe o dzielonych masach z Inkementenrad (whats inkementenrad?)

Podstawowa struktura
W komorze spalania znajdują się cztery zawory, więc można by nazwać 32V silnik.
Silnik M60 ma cylinder kątem 90 stopni, więc jest wyraźnie szerszy niż silnik V12 M70.
Sportowych M60 2 wałki rozrządu na głowicy cylindra na Duplex napędzane łańcuchami, a M62 zatrudnia łańcucha simplex. Łańcucha rozrządu rozwija się w czasie, a następnie zaczyna się grzechotka, co często jest złe w silniki o wysokim przebiegu.
2 knock czujniki umożliwiają optymalne działanie zapłonu w pobliżu granicy spalania stukowego.
Blok silnika jest z aluminium, więc kompletny silnik V8 waży tylko trochę więcej niż M50. Ze względu na krótki wersja (im zgadywać krótkie, ponieważ jest to szerszy M20 jednak krótsze) doskonałe E30 obsługa została osiągnięta.
Bloku aluminium jest znacznie bardziej wrażliwy niż żeliwo. Pozwala to na "normalne" życie i uszczelki głowicy silnika, jeśli nie stworzy to wysokie koszty szkód. wody Przydech zwykle prowadzi do wypaczonego bloku. Tematy dla śrub głowicy nie są przeznaczone do wielokrotnego użytku. Niewielkie obrażenia od przodu często prowadzą do dziury w bloku silnika w montażu. Więc potrzebna jest szczególna uwaga przy zakupie tego aparatu.
Powierzchni cylindra były narażone na pierwszych latach budowy, zużycia ropy naftowej w podróży autostradą jest dobrym miernikiem stanu silnika.
DME 3.3 (BOSCH), w tym czujnik przepływu masy powietrza kontroli wtrysku paliwa i zapłonu. Błąd w kontroler pamięci pozwala na szerokie diagnostyki z wartością rzeczywistą. Kontrolerów numer 404 i 484 koniec (z EMS)
Pojedyncze cewki zapłonowe zapewniają kontakt bez zapłonu, w pełnym wymiarze system sekwencyjnego wtrysku paliwa do każdego cylindra wstrzykuje dokładnie
Waga zoptymalizowane-tłoki są teraz niemal standard w silnikach BMW, że tłok spieku pręty z wytrzymałości równej M60 i M50.
Pompa oleju jest, jak zwykle, na dole z przodu bloku. Szczyt ma tendencję do poluzować połączenia śrubowe. Problem ten jednak ustalono już, ale samochód dawcy należy rozpatrywać niezależnie. Loctite klejenia śruby tworzy proste rozwiązania, aby zapobiec gorsze rzeczy dzieje się z (spadek ciśnienia oleju = uszkodzenia łożyska i tuleje cylindrowe).
Gem, a obecne maksimum silnik V8 BMW S62. 5-litrowy silnik z VANOS i 400 KM. Przekształcenie w E30 jest possible.Main trudności autobusem do CAN którego brakuje w E30. Może być symulowane przy użyciu Black Boxe, a tym samym przekonać silnika (im zgadywać samodzielny, rzeczy takie jak megasquirt i VEMS [Versatile Engine Management Systems]). Alternatywnie, programowalny system kontroli powinny być zainstalowane. VANOS należy również mieć na uwadze. Niektóre projekty w tym kierunku są obecnie w toku. Więcej informacji wkrótce.
PDF nie jest to z http://www.e30.de ale wydaje się, że opis z BMW się, tłumacząc, M62.
Pobierz (PDF, 585.31KB)
2,0 konwersji warianty w E30 i pojazdów dawcy
Przed zakupem pojazdów dawcy Ostatecznym celem powinno być jasne (czyli dokładnie to, co silnik / tranny combo chcesz). Poniżej znajdują się przydatne w wariantach V8 E30:
Wariant 1: 340i z 5 prędkości transmisji
Opcja 2: 340i z 6 biegowa skrzynia
Wariant 3: 330i z 5 prędkości transmisji
Wariant 4: 330i z automatyczną skrzynią biegów
Wariant 5: 340i z automatyczną skrzynią biegów
Opcja 6 350i z 6 biegowa skrzynia biegów
Wariant 1: 340i z 5 prędkości transmisji
Ta wersja mam celowo umieszczony jako pierwsza opcja. Użytecznej mocy zespołu V8 jest szerszy niż większość innych projektów (M5 i Co.) Wychodząc sportowy weekend-racer przeniesienie tanich pięć-biegowa skrzynia biegów. 6-biegowa skrzynia jest indywidualnie wartości 1.000 euro. 5-biegowa idzie około 300 euro. Dodatkowych korzyści w wyniku wał napędowy i przeniesienia zmiany.
Jak V8 (M60) 4 litra istotnie częściej i mniej kosztowne do wdrożenia przez automatyczne. M60 znajduje się w E34 540i oraz E32 / E38 740i, znalezienie silnika nie powinien być duży problem. Od 1500 EUR jest pełne samochodów, których zakup nie zawsze jest właściwe. Bo to jest tylko potrzebne części i silników serii 7 nie musi popytu, co nie warto się cały samochód. Jednak zaletą jest to, że silnik może być napędzany aby zobaczyć, jak działa silnik w samochodzie. Zużycie paliwa jest kluczowym zagadnieniem. Występ w serii 7 nie musisz się martwić więcej nie będzie dwa razy tak potężny w E30.
Oprócz silnika, jeżeli masz zamiar używać automatycznej skrzyni biegów trzeba okablowania z silnikiem i automatyczną skrzynią biegów. 3-litrowe silniki często mają 5-biegowa ręczna: pojazd kompletny, możliwość mają dużo niezbędnych części w jednym samochodzie. Okablowania silnika, koło zamachowe i sprzęgło w tym skrzynia biegów nie jest wymagane, reszta musi być kupiony od takich miejsc jak Ebay.
Opcja 2: 340i z 6 biegowa skrzynia biegów
Znajdowanie elementów jest prosty. E34 (M60) 540i 6 biegów musi być znalezione. Silnik w tym zespoły przewodów silnika, a ECU transmisji są potrzebne, reszta może być sprzedawany ponownie. Szóstego prędkości zalecane jest w trakcie planowania podróży na duże odległości lub, jeżeli będzie to codziennie kierowcy. Konsumpcji i zmniejszenie prędkości nie należy lekceważyć.
Wariant 3: 330i z 5 biegową manualną skrzynią biegów
O, znowu części są bardzo łatwe do znalezienia. E34 E32 E38 530i lub 730i z 5-biegową manualną skrzynią biegów powinno się znaleźć. Silnik w tym zespoły przewodów silnika, a ECU transmisji są potrzebne, reszta może być sprzedawany ponownie.
Czy instalacja z 3-litrowy silnik w E30 ma sens, jestem obecnie badania / kontemplacji. Odbudowy jest taki sam jak w 4 litry, a także dźwięk, dobra obsługa, itp. osiągnięcia wydajności i poziomu konsumpcji z nadzieją na równi z 328i E36.
Wariant 4: 330i z automatyczną skrzynią biegów
E34 E32 i E38 530iA 730iA, z 5-biegową automatyczną skrzynią biegów (ZF 5HP18) powinno się znaleźć. Silnik w tym zespoły przewodów silnika, a ECU transmisji są potrzebne, reszta może być sprzedawany ponownie.
Instalacja w silniku V8 E30 z automatyczną skrzynią biegów, należy dokładnie rozważyć. Ze względu na ogromną przekazanie tunelu musi być zmienione. Dodatkowych prac koniecznych do wymiany automatycznego nie należy lekceważyć.

Wariant 5: 340i z automatyczną skrzynią biegów
E34 E32 i E38 540iA 740iA z 5-biegową automatyczną skrzynią biegów (ZF 5HP30) powinno się znaleźć. Silnik w tym zespoły przewodów silnika, a ECU transmisji są potrzebne, reszta może być sprzedawany ponownie.
5HP30 jest rzeczywiście bardzo dobre transmisji, który został użyty w E38 i E39 przez długi czas. Jest jednak w jego wczesnym okresie w E34, ale bardzo podatne na małe piłki nosić ją w środku. Następnie dochodzi do typowych wad, takich jak functionless przeciwnie. Dopiero około roku 1997 nosić piłki zmienił zmniejszenie zużycia.
Z tego powodu, 5HP30 w serii 5 i 7 są bardzo wrażliwe i prawie każdy potrzebuje w swoim czasie życia , które mają być odbudowane . Ponieważ problem jest w części propagowane przez tzw olej LifeTime napełniania. Producent ZF widzi tylko wypełnienie przez 6 lat lub przed 150tkm. W związku z tym transmisja przejść obok miejsca, w których winni został zmieniony.
Opcja 6 350i z 6 biegową manualną skrzynią biegów
E39 M5, lub jeden silnik i skrzynia biegów musi być znalezione. Elektrycznej regulacji jest rozwiązany, EMS CAN i inne kłopoty w przeszłości należą. Tak więc, M5 E39 jest jeszcze bardzo gorące kandydata dla osób zbyt dużo pieniędzy w montażu niesamowite E30.
3.0 oszacowanie kosztów
V.1 340i z 5 prędkości transmisji
Przykładowe obliczenie:
1500 EUR - 4 litra silnik automatycznego
200 EUR - Engine Mount typu 5 (z http://www.300mm.de)
100 zł - okablowania silnika wersja podręcznika
300 euro - 5-biegowa manualna skrzynia biegów
300 EUR - Wydech E39
300 EUR - M3 E36 catalistic konwertery
300 EUR - tłumik
150 EUR - BKV E34 i hamulca pompa hamulcowa z odbudowy
150 EUR - E28 535i chłodnicy
150 EUR - E30 M3 wału napędowego
350 EUR - 2,93 Diff
_______________________
3800 EUR
V.2 340i z 6 biegowa skrzynia
Przykład obliczenia:
3000 EUR - 540i 6 biegów
200 EUR - Engine Mount typu 5 (z http://www.300mm.de)
300 EUR - Wydech E39
300 EUR - tłumik
150 EUR - E28 535i chłodnicy
150 EUR - E30 M3 wał napędowy
350 EUR - 2,93 Diff
_______________________
4450 EUR
V.3 330i z 5 biegową manualną skrzynią biegów

Przykład obliczenia:
1500 EUR - 730i 5-biegowa
200 EUR - Engine Mount typu 5 (z http://www.300mm.de
300 EUR - Wydech E39
300 EUR - tłumik
150 EUR - E28 535i chłodnicy
150 EUR - E30 M3 wału napędowego
350 EUR - 2,93 Diff
_______________________
2950 EUR
V.4 330i z automatyczną skrzynią biegów

Przykład obliczenia:
1500 EUR - 730i Automatyczne
200 EUR - Engine Mount typu 5 (z http://www.300mm.de)
300 EUR - Wydech E39
300 EUR - tłumik
150 EUR - E28 535i chłodnicy
150 EUR - wał napędowy M3 E30
350 EUR - 2,93 Diff
_______________________
2950 EUR


V.5 340i z automatyczną skrzynią biegów

Przykład obliczenia:
2000 EUR - 540i Automatyczne
200 EUR - Engine Mount typu 5 (z http://www.300mm.de)
300 EUR - Wydech E39
300 EUR - tłumik
150 EUR - E28 535i chłodnicy
150 EUR - E30 M3 Wał
350 EUR - 2,93 Diff
_______________________
3450 EUR
V.6 350i z 6 biegowa skrzynia
Przykład obliczenia:
6000 EUR - E39 M5 z 6-biegową
2000 EUR - Programowalny wtrysk paliwa
200 EUR - Engine Mount typu 5 (z http://www.300mm.de)
300 EUR - Wydech E39
300 EUR - tłumik
150 EUR - E28 535i chłodnicy
150 EUR - E30 M3 wału napędowego
350 EUR - 2,93 Diff
_______________________
9450 EUR
4.0 Zgodnie z normą TUV niemieckimi przepisami
Minimalne wymagania dla konwersji 340i
• nie za głośny układ wydechowy z działa prawidłowo wielkości kotów, zalecamy użycie części oem
• rozliczenia jest odpowiednie kolektora wydechowego i układu kierowniczego ciała
• Układ hamulcowy powołany
• booster hamulcowe przeniósł się zawodowo
• Przednie kolumny klamra
• uzasadnione zamontować silnik, przetwarzane czyste
• Tłumaczenie pojazdu różnicy w pobliżu pochodzenia, co 2,93 i 2,79
Dodatkowe propozycje:
• Silnik powinien być czysty, nie niechlujstwo w mocowanie dodatkowych jednostek
• Samochód powinien być racjonalnie jazdy
• Dodać wydechowy tak dyskretne, jak to możliwe
Przykładowy wpis:

5.0 Podstawowe procedury Odbudowy
Kalendarz Rough:
• Obecnego układu napędowego z E30 całkowicie usunięte
• Booster hamulca musi być zdemontowane
• Nowy booster hamulca E34 musi być zamontowany po lewej stronie z przodu (lewy przedni z siedzenia pasażera), tworząc powiązania, dostosować hamulcowych
• W razie potrzeby. Shift i ponownie ABS
• Kierowcy i pasażera przerobienie nóg do zamykania ponownie
• Przygotowanie silnika (uprząż silnika, koło zamachowe, sprzęgło)
• Motor bez transmisji przyniósł z góry
• Dołącz transmisji, a zależało zmiany
• Budowa układu wydechowego
• blok Cooler (Im zakładając radiator)
• połączeń elektrycznych
• Wał
• Testu
Żuraw silnika (cherry picker) sprawia, że praca cholernie dużo łatwiejsze.
6,0 mocowania silnika



Oprócz różnych zespołów hamulcowych są doskonale montażu mocowania silnika V8 o zmianę w E30 na mojej stronie internetowej o handlowej http://www.300mm.de kupić (silnik typu montowanego 5) .
Te mogą być malowane na czarno, lub, jak w obraz na życzenie i za dodatkową opłatą może być galwanicznie (żółta powlekane) i ocynkowane.
Gdy silnik typu 5 Uchwyty są używane z mojej strony (http://www.300mm.de), oryginalne gumowe mocowania E34 540i są używane. Dwa otwory na uchwyt umożliwia położenie silnika 2 i 3
Numer 2 jest stanowisko, że przedstawia środka porozumiewania się na odległość. Silnik siedzi daleko wstecz i ma w najwęższym miejscu ok. 1 cm odległości od niemodyfikowanych firewall. Pasuje łatwo, jeżeli śpią na E28 535i chłodnicy.
Numer 3 jest przeznaczona do bezkompromisowej jazdy zmiany, silnik siedzi 25mm dalej z powrotem, płyta podłogowa trzeba będzie pracował odpowiednio.
Spacer płyty 20mm do ustawienia osi przedniej E30 niższe powinny być wykorzystywane w celu poprawy dostosowania silnik, skrzynia biegów, wał napędowy i zmiany. Ontop tego są korzyści z kapturem jest w stanie zamknąć bez dodatkowych modyfikacji.


7,0 miska olejowa i pompa oleju
Z instalacją V8 z E32, E34 i E38 żadne zmiany muszą być wprowadzone do miska olejowa. Sprawdzić połączenie śrubowe pompy oleju krótko i całkowicie.
8,0 chłodnicy i układu chłodzenia
Dopasowany grzejnik dla v8e30 to radiator z E28 535i. Pasuje dolną i górną spożycia bez zmian. Sztywne połączenie z lewego łokcia do termostatu należy zginać je, aby wyglądać i działać czysty.

Jest również bardzo dobry radiator jest z E34 z V8 (bez zdjęcia). Pasuje na szerokość mądry, mocowania zbiorników muszą być nieznacznie zmodyfikowane. Jest to idealny wybór, gdy kompletny samochód dawcy jest dostępna.
Zbiornika z samochodu dawcy V8 nadal mogą być wykorzystywane i przymocowany w E30 grodzi w celu stworzenia stabilnej obudowie.

9,0 hamulca booster Przeprowadzka
Dochodzimy teraz do trudności i oszustwa v8 swap; booster hamulca. Duży silnik V8 nie pozwala na instalację booster hamulca (BKV) na swoje pierwotne miejsce w E30. BKV, w tym główny cylinder musi być umieszczony, jak ma to miejsce w E32 i E34, z przodu po lewej stronie samochodu (z miejscem kierowcy). Dlatego BKV, w tym aluminiowe ramy stosowane są w tych modelach.
W E34 i E32 dość cienki pręt kontrola jest ładowany podczas hamowania trudne. Dlatego bellcranks są obecne po obu stronach (na płycie podłogowej przed i na BKV), które powinny być pominięte z V8 E30 po obu stronach ze względu na miejsce.
Zamiast paska powinien być nieco bardziej stabilnie wdrożone i być instalowane bez bellcranks. Należy bezpośrednio doprowadziły do przodu i bez objazdów (przez obciążenia ciśnieniem). Łatwo jest przesunięty w lewo i przechodzi w centymetrach odległość od silnika.







30cm z przodu 25cm z boku


40 cm w przypadku gdy mierzone

10cm od lewej do zakrętu

Główne rzeczy do zrobienia, to:
• Zmiany na pedał (dodatkowe mocowania z prawej)
• Zmiany E32 hamulca ramach / booster E34, skrócenie
• Umieszczanie booster hamulca w głębi po lewej stronie światła
• Uzyskanie stałego połączenia pręta
• Łączące przewody hamulcowe
• Opcjonalnie Offset: ABS
Do przetwarzania stosowania hamulców należy wziąć swój czas i być bardzo dokładny w pracy. Prawidłowego działania hamulców podczas jazdy obok kierownicy jest najważniejsze.
Uwagi na temat E34, E32 HBZ
E32 i E34 mają główny cylinder z tłokiem o średnicy 25,4 mm. Tym większa pompa hamulcowa jest o wiele za "małe" 325i systemy hamulcowe serii. Dawki mogą być potrzebne, pedał jest bardzo trudne, ale to działa. Alternatywnie, a najlepiej większej pompy hamulcowej może być używany z większych zaciski z E34 i E32, na przykład w postaci roślin http://www.300mm.de 312/294
Jeśli 325i hamulce będą używane, należy użyć pompa hamulcowa z 325ix.
Uwagi na temat ABS w E30
, ABS, hydrauliczne jednostki E30 z V8 konwersji mogą być dodawane. Jest znaczny wysiłek, to wszystko musi być odnowiony i przewody hamulcowe muszą być rozszerzone. Kabel musi być również rozszerzone na ABS. Dla czystych pojazdów latem, zwłaszcza związane z większych hamulców, powinny zostać pominięte.

Wykorzystanie hamulców H31 hydro
Możliwe jest również do korzystania z hydrauliczne hamulce. Zaletą jest to, że ABS nie musi być przesyłane. Jedną z wad widzę to miejsce wymagane dla głównych pomocniczego (akumulator, kontenery, zasilania itp.). Moja rekomendacja nie używać takiego systemu.
10,0 przekazywania i powiązania zmiany
5-biegowa skrzynia
V8 5 prędkości transmisji jest porównywalna z M3 E30 transmisji sportowych, które jest znacznie szerszy i krótszy. Pasuje luźno w pozycji 2 w transmisji tunelu E30. Jeśli stanowisko silnikowych trzy jest używany w tunelu transmisji musi być zmienione.




6-biegowa skrzynia biegów
6-biegowa skrzynia jest o 120 mm dłuższa i trudniejsza. Kołnierz wyjściowy jest jeszcze większe niż 5-biegowa skrzynia biegów, w związku z tym, okuć M3 E30 przegubowego opcja nie jest więcej. W ten sposób wał napędowy musi być wykonane na zamówienie z pomocą wału napędu E34 540i.
Tunel jest bardzo wąski transmisji, ale jeśli z jednej strony dwóch mostów na przekazanie danych jest usuwany, nadaje się do zainstalowania bez zmian w tunelu E30.

Przekazywania montażu należy dostosować, ponieważ E30 nie idzie wystarczająco daleko do tyłu. Na zdjęciu widać, normalne E30 mount wysunięta do przodu, do korzystania z e30 ciała wierzchowce.

Automatyczna skrzynia biegów
Do konwersji V8 z automatyczną skrzynią biegów zobacz zdjęcia poniżej. Nie może być miejsca na stronie i narzędzi przełącznikiem zostać utworzone. Motor Pozycja 2 jest zalecane.


powiązania Shift
Z krótszym, 5-biegowa części przenoszenia napędu mogą być zmienione przy użyciu standardowych części E30 ustanowić połączenie biegów.
Poniżej widać, tymczasowy makieta powiązania shifter, który zostanie utworzony przez spawanie.

Na zdjęciu poniżej, połączenie przesunięcie o 6 biegowa skrzynia biegów. Pręta kontroli znajduje się zaledwie kilka centymetrów.

11,0 wał napędowy
Odpowiedni wał napędowy do konwersji V8 jest za pomocą wału napędowego M3 E30. Przy 5-biegowa skrzynia biegów jest używany pasuje bez modyfikacji. Z 6-biegowa przekładnia musi być obniżona o 7 cm.
Poniżej znajduje się lista odpowiednich Wały napędowe:
• M3 E30 (pasuje do 5-biegowa skrzynia biegów bez zmian)
• 325e E30 pasuje 129PS (5 prędkość bez zmian)
• E36 (średnia giełdzie pasuje 328i, 5-biegowa bez zmian)
• E28 535i (tył E30 użytkowania, to jak fala M3 E30)
12,0 spalin
Najtrudniejsza część wymiany V8 w E30 jest budowa układu wydechowego. Prześwit z przodu jest minimalne. Dodatkową komplikacją jest to, że kolektory są podwójnymi ściankami i dlatego nie może być umgeschweisst (spawane im zgadywać).
Wariant 1: Wykorzystanie kolektorów E39 (zbudowany 2000)
Tłumik z E38, E32 i E34 są mniej odpowiednie na e30. E39 z roku 2000 (wskazane przez małe koty tuż po łokieć) ma odpowiednie nagłówki na pokładzie. Rury te spodnie są stosunkowo rzadkie i koszt około 300-400 EUR. Mały pre-cat, mogą być nadal sprzedawane, ponieważ są one bezużyteczne na E30. W lewym obraz widać, oryginał E39 (główny) kotów. Są całkowicie ok i przydatne do konwersji E30.
Dobra wskazówka jest użycie bardzo podobne Kolektor X5 4,0 z numerem katalogowym: 11 62 7500483 i 11 62 7500 484 E39 części i ma następujące główne korzyści:
- Oryginalna cena 240 EUR plus VAT. z każdej strony
- Nie ma kotów, zamiast doskonały kołnierze do około 30 cm.
Tak więc najlepszą alternatywę dla E39 4 w 1.
kolektora wydechowego, E39 należy zmienić po obu stronach. Zaleca się niezwłocznie po instalacji 4 i 2 w prawo do wprowadzania w kołnierz 60mm, 60mm i ciała z łokciami. Spodnie rury powinny być owinięte taśmą ciepła, ponieważ w pobliżu hydrauliczne sprzęgło i kierownicy i ściany splash.

Dwa katalizatory w odpowiedniej wielkości można znaleźć na przykład na M3 E36. 2 x 60 mm, zapewniające ostateczny tłumik M3 E36.
Opcja 2: Weld łokieć E38/E32/E34


Na zdjęciu po lewej złożoną strukturę rozmaitości z oryginalnym E32/E38/E34 340i węże. Więc to jest możliwe, jeśli spawacza z umiejętności i czasu.
Oto kilka zdjęć z rekonstrukcji z Holandii. Tu, oryginalny kolektor jest spawane:

13.0 Połączenia elektryczne
Okablowania silnika silnik V8 powinien być idealnie z obsługi pojazdu.
Pojazdów z automatyczną skrzynią biegów ma transmisji zintegrowanej kontroli i dużo zbędnych kabli i złączy wydają się być niewłaściwe, choć dzięki czemu praca w E30 jest możliwe.
Silnik V8 automatycznego Harness
Przełączania silnik V8 samochodów uprząż
Łącznik silnika z siedzibą w kanał kablowy silnika, cylinder prawo bankowe, o 40 cm od silnika złącze E30 na pokładzie. Produkcji jest również bardzo proste. Przejdź do dealera BMW kupić nowe puste obudowy złącza i dopasowania styków. Następnie przejść krok po kroku i połączyć niezbędne piny za pomocą kabla ze starego okablowania do łączenia się z E30. Nieużywanych funkcji mogą zostać pominięte.

Wymagane elementy:
V8 strony: pusty 25-pinowe złącze: 61 13. 1387108
gumowej osłony: 12 52 1 707 302
Szpilki jak złącza z gniazd: 61 13 1 376 202 i 204 i 206
E30 stronie: pusty pin 20: 12 52 1707283
gumowej osłony: 12 52 1707302
jak szpilki wtyczkę 61 13 1276191 i 195
Bardzo pomocne jest stary okablowania przeznaczone do ratowania. BMW teraz rozpoczęła się w standardowych kolorach stalowych do najważniejszych funkcji podstawowych.


Kolorów i funkcje przełączania wtyczki silnik V8 E34 samochodu (25 pin)
z V8 pin Kolor Telewizja
Funkcja
Uwagi na temat zespołu adapter do kołka na E30

1
biały
Poziomu oleju static
0,75 białe
2

2
niebieski biały
Poziom oleju dynamiczny
0,75 niebieski biały
10

3
czerwono-niebieski 1,5 Zasilania ABS
tylko na E30 z ABS z 89
20

4
Czarny Zielony
pomijać

5
czarno-biały
pomijać

6
czarny niebieski
pomijać

7
Czarny Żółty
pomijać

8
biały
pomijać

9
pusty
-
pomijać

10
pusty
-
pomijać

11
Brązowy Żółty
Ferntermometer
0,75 brązowo żółty
4

12
żółty biały
masa Ferntermometer
pominąć z bloku kodera E30 +
13
grünlila 1,0
pompa paliwa
z 1,5 grünlila
13

14
czarny biały
sygnału prędkości
białą wtyczkę do B12 obrotomierz B12 na prędkościomierz
15
Green Black 1.5
przekaźnik Relief
1,5 Green Black
15

16
braunlila
Diagnozowania pojazdu wake- pomijać

17
weisslila
Dane diagnostyczne pojazdu link pomijać

18
Czarny Żółty 01,05 Starter 50 terminal
1.5qmm z czarnym i żółtym 18

19
Biało-zielona
SI Aanzeige
z 0,5 biały zielony
11

20
czarny
Obrotomierz
0,75 czarny
9

21
Zielone 2,5
Zapłon
z zielonym 2.5qmm
7

22
zielony biały 1,0
Dostaw złącze diagnostyczne w 1,0 zielony biały
6

23
Brown Green
Ciśnienie oleju
0,75 Brown Green
5

24
biały czarny
Widok Konsumpcji
pominąć E30 nie jest eh
8

25
niebieski
Alternator
0,75 niebieski
1

sygnału prędkości
, Silnik V8 z E32 i E34 jest skonfigurowany z sygnałem prędkości E30. Sygnał prędkości na wszystkich zielonych szpilek (zdejmowany) złącze z tyłu prędkościomierza z tyłu klastra E30 bezpośrednio. Tam, tempomat i właściwego wykorzystania wielkości felg / opon w celu uzyskania sygnału prędkości. Poniżej kilka części potrzebnych do podłączenia sygnału ściąganie tam.

Nowy V8 z E39 i E38, V-sygnału odbieranego z fabryki przez ABS. W ten sposób, musi zostać dostosowany przez speedo impuls E30 jako pierwsze.
Tachometr
do prawidłowego wyświetlania prędkości w E30 jest kod pluginu (lub całej jednostki prędkościomierz) z czterech E30 cylinder być zainstalowane. Sygnału prędkości lub dzielnik impulsów musi być zmniejszony o połowę. (Źródło: rev plug zewnętrzne 50 EUR, stifter.homer @ freenet.de Ready, speedo niestandardowych jednostek: gert.kupfer @ gmx.de )

EWS
Wszystkie z roku 12/94 BMW miał EMS zainstalowany. Sterowania EWS, antenę i odpowiedni klucz do silnika powinny być zakupione. Więcej informacji na temat EMS tutaj . Kontroli bez EMS, liczba koniec 404, z 484 EMS.
14,0 różnicowego
Z 5-biegowa, z 2,93 diff 5-szy jest 1:1 i dość szybko osiąga 260kmph przed ogranicznik obrotów zajmuje. Niższe biegi są super, pierwszy bieg jest podobnie jak w krótkim tuned 325i, ale dwa razy moc silnika.
Według ostatnich badań z 5-biegowa przekładnia i silnik 4-litrowy, 2.93 zmiany są z pewnością wykorzystane w racer. Bardziej cichy określonymi codziennie samochodem, wolę 2.65 (E34 525tds, wymienić pokrycie polecam). Nieco mniejsze zużycie i niższe biegi są o wiele bardziej użyteczny z 2.65.
Sześciobiegową skrzynią biegów jest szóstym biegu 0,81:1 przekłada się na dłuższy bieg. 3,25 diff testowaliśmy, abyś wszedł pod stałą biegów. 2,93 jest bardziej idealny.
15,0 Hamulce
Z oczywistych wzrost mocy większych hamulców ogromny plus. Większe master cylinder z e34 540i jest już zainstalowany przejdź do http://www.300mm.de aby zobaczyć większe możliwości hamowania.


16.0 Zawieszenie
Moje zalecenia zawieszeniu na v8 e30 jest:
• Sandtler: GM-kit z Koni żółty 60/40 KONI (ciśnienie oleju) na około 450 EUR
• coilover zawieszenie KW z KONI żółty 1.200 EUR
• Standardowe zawieszenie amortyzatory z nowej serii
Nie zaleca się:
• SPAX amortyzatorów (zbyt twardy lub zbyt miękki, w zależności od ustawienia, nie ma optymalnego znalezionych)
• Ebay crap
17,0 Zdjęcia silnika w e30
Avatar użytkownika
ttomek
DRIFTER
 
Posty: 770
Dołączył(a): 19 sty 2010, o 13:19
Lokalizacja: Kobyłka Warszawa

Powrót do Garaż - Archiwum

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 34 gości