Moderatorzy: drift-rak, e30 owner
OZ-Car napisał(a):do autora tematu: może poprostu zaspawaj dyfer, wrzuć sobie fotel i pojeździj narazie etą, opanujesz auto w takim setupie to pomyślisz o mocniejszym piecu oczywiście wyciągniesz z ety ok 200koni, przy odpowiedniej górze z b25 łącznie z kolektorami, wiązką, kompem, do tego dochodzi ostrzejszy wałek i barany. Poszukaj, na forach jest mnóstwo informacji na temat modzenia ety, ale powstaje pytanie: czy się opłaca?
Janeek52 napisał(a):OZ-Car napisał(a):do autora tematu: może poprostu zaspawaj dyfer, wrzuć sobie fotel i pojeździj narazie etą, opanujesz auto w takim setupie to pomyślisz o mocniejszym piecu oczywiście wyciągniesz z ety ok 200koni, przy odpowiedniej górze z b25 łącznie z kolektorami, wiązką, kompem, do tego dochodzi ostrzejszy wałek i barany. Poszukaj, na forach jest mnóstwo informacji na temat modzenia ety, ale powstaje pytanie: czy się opłaca?
tak jest, eta jak narazie powinna styknąć a jak jest w dobrym stanie to zapodaj jakąś małą dmuchawkę
a co do tych pękających głowic i ogólnie że te silniki się nie nadają do "katowania" to macie racje bo żaden silnik nie nadaje się do tego!!!
wystarczy uważać na temperaturę, dodatkowy wentylator, dobry olej i koniecznie jakś płyn do ukł. chłodzenia odporny na wys. temperatury i można latać
pozdro
okon335 napisał(a): ja mam jeszcze dodatkowo termostat wywalony
okon335 napisał(a):
ja bym ładował bez zastanowienia m30b35 przedewszystkim dlatego ze wszystko co się z nim wiąże jest o wiele tańsze - prócz paliwa ale kto na to patrzy
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 31 gości