super eta

Stary dział garaż. Tematy archiwalne. Najważniejsze tematy będą na bieżąco przenoszone do nowych działów.

Moderatorzy: drift-rak, e30 owner

super eta

Postprzez daveBMW » 6 cze 2010, o 11:23

Witam!!! posiadam e30 z silnikiem super eta chcialbym ja przerobic do driftu i chcialbym poradzic sie was od czego zaczac....jakie modyfikacje przeprowadzic i jeszcze jedno nurtujace pytanie w zwiazku z super eta czy to prawda ze po przerzuceniu gory z m20b25 idzie wciagnac 200 kucy??? czy lepiej wrzucic m30b35????
daveBMW
Amator
 
Posty: 19
Dołączył(a): 6 cze 2010, o 08:41
Lokalizacja: pszów

Re: super eta

Postprzez easyrajder-bmw » 6 cze 2010, o 13:00

Jak masz kase i chęci to wrzuć m30 a jak nie to zainwestuj troche w zawias i trenuj a reszta przyjdzie sama :)
Avatar użytkownika
easyrajder-bmw
Król Ronda
 
Posty: 79
Dołączył(a): 8 mar 2010, o 19:43
Lokalizacja: Pawłowice Śl.

Re: super eta

Postprzez daveBMW » 6 cze 2010, o 13:24

zawias mam:
-sprezyny eibach -40,-20
-amortyzatory sportowe P/T
a kasa by sie znalazla....w garazu lezy mi m20b25 i przymierzam sie do wrzucenia do super ety....oczywiscie góra.
daveBMW
Amator
 
Posty: 19
Dołączył(a): 6 cze 2010, o 08:41
Lokalizacja: pszów

Re: super eta

Postprzez easyrajder-bmw » 6 cze 2010, o 16:59

Co do super ety to osobiście nie wiem co i jak,ale jest tego pełno na internecie jak to fajnie zrobić. W drifcie zawias to połowa sukcesu, więc jeśli będziesz miał za duże przechyły to będzie to walka z autem a nie drift, zrób jak najbardziej twardo, bo nie wiem jakie masz amory i sprężyny(kolor). Najlepsza opcja to gwint k-sport, d2 lub coś dobrać metodą prób i błędów tak pod siebie żeby ci się fajnie jeździło.
Avatar użytkownika
easyrajder-bmw
Król Ronda
 
Posty: 79
Dołączył(a): 8 mar 2010, o 19:43
Lokalizacja: Pawłowice Śl.

Re: super eta

Postprzez daveBMW » 6 cze 2010, o 17:01

na tym zawiasie uda nie ma duzych przechyłów a na dniach moze uda mi sie zalatwic rozporki....
daveBMW
Amator
 
Posty: 19
Dołączył(a): 6 cze 2010, o 08:41
Lokalizacja: pszów

Re: super eta

Postprzez easyrajder-bmw » 6 cze 2010, o 17:04

Jak tak to ok, to tylko czytać forum i zaglądnij do wątka "Jak przygotować BMW" i będziesz wszystko wiedział co i jak :D
Avatar użytkownika
easyrajder-bmw
Król Ronda
 
Posty: 79
Dołączył(a): 8 mar 2010, o 19:43
Lokalizacja: Pawłowice Śl.

Re: super eta

Postprzez daveBMW » 6 cze 2010, o 17:25

dzieki za cynk...a gdzie moge szukac lub jak zrobic sportowe zapiecia na klapach????
daveBMW
Amator
 
Posty: 19
Dołączył(a): 6 cze 2010, o 08:41
Lokalizacja: pszów

Re: super eta

Postprzez Å»oÅ‚nierz » 6 cze 2010, o 18:02

Na razie daruj sobie zapięcia i przeznacz te drobne na paliwo i opony - czyli treningi, ewentualnie usterki, które mogą wyskoczyć w trakcie treningów.
Avatar użytkownika
Żołnierz
Touge Drifter
 
Posty: 1022
Dołączył(a): 7 lut 2009, o 12:47
Lokalizacja: Żory

Re: super eta

Postprzez BLACHA » 6 cze 2010, o 22:39

Super ETA... kawał historii. Miałem dać mase linków i inny dupereli ale jak masz silnik w dobrym stanie to ew nim nic nie rób tylko zmień na M50 i ucz się jazdy a nie naprawy silnika. Dróg jest mnustwo, ja podaję najprostrzą
Avatar użytkownika
BLACHA
DRIFTER
 
Posty: 1298
Dołączył(a): 23 sty 2009, o 09:37
Lokalizacja: Strzegom

Re: super eta

Postprzez daveBMW » 7 cze 2010, o 09:29

silnik jest w dobrym stanie,w nadzchodzacym czasie jest przewidziana wymiana oleji i filtów.... :grin:
daveBMW
Amator
 
Posty: 19
Dołączył(a): 6 cze 2010, o 08:41
Lokalizacja: pszów

Re: super eta

Postprzez ziooom2.0 » 7 cze 2010, o 15:20

easyrajder-bmw napisał(a):Jak tak to ok, to tylko czytać forum i zaglądnij do wątka "Jak przygotować BMW" i będziesz wszystko wiedział co i jak :D

a mozesz zapodac jakis link bo nie moge znalezc. Dzieki
Avatar użytkownika
ziooom2.0
Clutch Burner
 
Posty: 31
Dołączył(a): 31 maja 2010, o 20:27
Lokalizacja: lodz

Re: super eta

Postprzez kante30 » 7 cze 2010, o 16:15

daveBMW napisał(a):Witam!!! posiadam e30 z silnikiem super eta chcialbym ja przerobic do driftu i chcialbym poradzic sie was od czego zaczac....jakie modyfikacje przeprowadzic i jeszcze jedno nurtujace pytanie w zwiazku z super eta czy to prawda ze po przerzuceniu gory z m20b25 idzie wciagnac 200 kucy??? czy lepiej wrzucic m30b35????


Kiedyś zainteresowała mnie eta z górą od 2.5 i zacząłem sie wtajemniczać i z tego co znalazłem, przeczytałem to nie jest taka prosta sprawa. Np. muszą być odpowiednie tłoki bo występowało kilka rodzai w super etach. Coś tam pisali tez że sie pojawia spalanie stukowe jak sie kiepskie paliwo zatankuje itd. Nie robiłem tego ale chciałbym też poznać przepis na superete z głowicą od 2.5 Może ktoś montował takie coś i się podzieli? :thumbsup:
Avatar użytkownika
kante30
Touge Drifter
 
Posty: 273
Dołączył(a): 12 kwi 2009, o 21:45
Lokalizacja: Leszno

Re: super eta

Postprzez daveBMW » 7 cze 2010, o 16:21

mysle jeszcze ewentualnie pojezdzic narazie na suer ecie a pozniej zapodac jakis mocniejszy motor....
daveBMW
Amator
 
Posty: 19
Dołączył(a): 6 cze 2010, o 08:41
Lokalizacja: pszów

Re: super eta

Postprzez okon335 » 11 cze 2010, o 12:13

BLACHA napisał(a):Super ETA... kawał historii. Miałem dać mase linków i inny dupereli ale jak masz silnik w dobrym stanie to ew nim nic nie rób tylko zmień na M50 i ucz się jazdy a nie naprawy silnika. Dróg jest mnustwo, ja podaję najprostrzą


daj sobie spokój z m50 ten silnik nie nadaje się do nadwrężania przerabiałem juz temat m50 2x wymiana głowicy, bardzo wrażliwy jest ten silnik lepiej, kup stare m20b25 części bardzo tanie zrób remont i gwarantuje Ci ze będziesz bardzo zadowolony
okon335
Touge Drifter
 
Posty: 134
Dołączył(a): 27 kwi 2010, o 07:07
Lokalizacja: poznan

Re: super eta

Postprzez OZ-Car » 11 cze 2010, o 12:48

okon335 napisał(a):
BLACHA napisał(a):Super ETA... kawał historii. Miałem dać mase linków i inny dupereli ale jak masz silnik w dobrym stanie to ew nim nic nie rób tylko zmień na M50 i ucz się jazdy a nie naprawy silnika. Dróg jest mnustwo, ja podaję najprostrzą


daj sobie spokój z m50 ten silnik nie nadaje się do nadwrężania przerabiałem juz temat m50 2x wymiana głowicy, bardzo wrażliwy jest ten silnik lepiej, kup stare m20b25 części bardzo tanie zrób remont i gwarantuje Ci ze będziesz bardzo zadowolony



chyba właśnie odwrotnie, miałem dwa m20 i jedno m50, m20 dużo gorzej znosi upalanie, jedno przypadkowe przegrzanie i głowica na 99% pęka. o wyższości m50 nad m20 może też świadczyć ilość doładowanych em-pięćdziesiątek które zostały złożone w przydomowych garażach, osiągają imponujące wyniki mocy i momentu a przy tym są bezawaryjne, m50 podobnie jak m30 jest idotoodporne przy czym duzo mniej paliwożerne od wczesniej wspomnianego


do autora tematu: może poprostu zaspawaj dyfer, wrzuć sobie fotel i pojeździj narazie etą, opanujesz auto w takim setupie to pomyślisz o mocniejszym piecu :) oczywiście wyciągniesz z ety ok 200koni, przy odpowiedniej górze z b25 łącznie z kolektorami, wiązką, kompem, do tego dochodzi ostrzejszy wałek i barany. Poszukaj, na forach jest mnóstwo informacji na temat modzenia ety, ale powstaje pytanie: czy się opłaca?
OZ-Car
Amator
 
Posty: 7
Dołączył(a): 27 lip 2008, o 13:50
Lokalizacja: gdzieÅ› w Polsce

Następna strona

Powrót do Garaż - Archiwum

Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Heise IT-Markt [Crawler] i 34 gości