Pytanie Gwintowane odnośnie uginaków

Stary dział garaż. Tematy archiwalne. Najważniejsze tematy będą na bieżąco przenoszone do nowych działów.

Moderatorzy: drift-rak, e30 owner

Pytanie Gwintowane odnośnie uginaków

Postprzez Hachi » 21 maja 2008, o 21:12

Witam. Mam dylemat taki, że nie wiem jak skręcić sprężyny w zawieszeniu D2. Z przodu jest tylko regulacja wysokości i gdy opuszcze nakrętki na sam dół, to gdy koło jest w górze sprężyna jest sobie luzem ma gdzieś 3-4 cm luzu od tego tależyka górnego.

I teraz co mam zrobić:
a) skręcic te nakrętki wyżej aby spręzyna nawet gdy nie wywiera się na nią nacisku i koło jest w górze już stykała się z tym tależykiem

b) zostawić tak jak jest, tylko martwi mnie fakt, że gdy auto odleci ( hopka, przechył karoseri lub cokolwiek) to amorek sie wysunie i spręzyna może sobie wtedy swobodnie latać między tymi tależykami i coś się tam może wtedy popsuć lub ja mogę gdzieś wpakować przez to. :banghead:

Pozdro i dzięki za pomoc. Użył bym instrukcji, lecz jest ona nie kompletna ;/;/ :twardziel: :scratch:
Avatar użytkownika
Hachi
Touge Drifter
 
Posty: 376
Dołączył(a): 29 gru 2007, o 18:23
Lokalizacja: KnW-nieopodal Gliwic

Re: Pytanie Gwintowane odnośnie uginaków

Postprzez KoÅ‚tun » 24 maja 2008, o 18:35

więcalbo powinieneś dać krótsze amortyzatory , albo oddać gdzieś do skrócenia :)
Kołtun
DRIFTER
 
Posty: 277
Dołączył(a): 27 gru 2007, o 11:05
Lokalizacja: Zabrze

Re: Pytanie Gwintowane odnośnie uginaków

Postprzez P@welll » 24 maja 2008, o 21:08

ale az dziwne ze cały gotowy zestaw D2, a jednak konieczne sa jeszcze przerobki...
Avatar użytkownika
P@welll
DRIFTER
 
Posty: 401
Dołączył(a): 29 gru 2007, o 13:40
Lokalizacja: Knurów (slask)

Re: Pytanie Gwintowane odnośnie uginaków

Postprzez Hachi » 24 maja 2008, o 23:33

Skręciliśmy tą sprężyne wyżej z P@welem autko także się podniosło może to i dobrze bo w poprzedniej pozycji podłużnica przednia była może z 1,5 paczki zapałek od ziemi = około 7 cm :twardziel: więc może lepiej że trochę się podniosło a co do zestawu no to tak mozna by było zrobić jak Kołtun pisze no ale jaki jest sens przerabiać ori zawiech na gwarancji myślę że lepsza była by po prostu dłuższa sprężyna o takiej samej wartości naprężenia Pozdro już po sprawie :rockon:
Avatar użytkownika
Hachi
Touge Drifter
 
Posty: 376
Dołączył(a): 29 gru 2007, o 18:23
Lokalizacja: KnW-nieopodal Gliwic


Powrót do Garaż - Archiwum

Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

cron