Zestaw turbo do M20 plug&play by GEKO

Stary dział garaż. Tematy archiwalne. Najważniejsze tematy będą na bieżąco przenoszone do nowych działów.

Moderatorzy: drift-rak, e30 owner

Zestaw turbo do M20 plug&play by GEKO

Postprzez Raceboy » 17 maja 2008, o 15:55

Kilka dni temu otrzymałem info na temat gotowych zestawów turbo do E30. Coraz więcej osób uturbia te auta, więc tutaj plan-łatwizna, idąc za obecnym trendem anglistycznym w Polskim drifcie, zestaw plug and play pay and run in the daytime, make show by bov in pitwalk time,uff :
http://www.gekocars.pl/bmw_tuning.htm

Obrazek
Avatar użytkownika
Raceboy
SRP DT
 
Posty: 110
Dołączył(a): 9 sty 2008, o 20:39
Lokalizacja: Poznań

Re: Zestaw turbo do M20 plug&play by GEKO

Postprzez chrupek » 18 maja 2008, o 09:22

hmmm ciekawe ;D wie ktoś ile taki zestaw kosztuje ??? :D bo nie widziałem tam ceny

pozdrawiam Tomek
Avatar użytkownika
chrupek
Amator
 
Posty: 20
Dołączył(a): 23 mar 2008, o 14:08
Lokalizacja: Gliwice

Re: Zestaw turbo do M20 plug&play by GEKO

Postprzez Alex » 18 maja 2008, o 16:01

Jeśli taki zestaw się sprawdza, to czemu nie ;)
Avatar użytkownika
Alex
Touge Drifter
 
Posty: 318
Dołączył(a): 8 maja 2008, o 13:18
Lokalizacja: Iława

Re: Zestaw turbo do M20 plug&play by GEKO

Postprzez Tommy » 19 maja 2008, o 16:59

Widzę przed chłodnicą intercooler, który powinien łączyć turbo oraz dolot (a nie łączy)... do czego on jest podłączony?
Avatar użytkownika
Tommy
DRIFTER
 
Posty: 206
Dołączył(a): 27 gru 2007, o 21:47
Lokalizacja: Kraków

Re: Zestaw turbo do M20 plug&play by GEKO

Postprzez Zwierzak » 19 maja 2008, o 23:55

Tam jest wodny IC takze to pewnie jego chlodnica :-)
Avatar użytkownika
Zwierzak
DRIFTER
 
Posty: 88
Dołączył(a): 28 gru 2007, o 19:48
Lokalizacja: Wołomin

Re: Zestaw turbo do M20 plug&play by GEKO

Postprzez Artiv 325 » 20 maja 2008, o 11:12

Ceny pewnie nie podano żeby można było sie spokojnie napalić a po uzyskaniu informacji jaka ona jest szybko ostygnąć ;) ;)
Avatar użytkownika
Artiv 325
Touge Drifter
 
Posty: 406
Dołączył(a): 31 gru 2007, o 22:13
Lokalizacja: Łódz

Re: Zestaw turbo do M20 plug&play by GEKO

Postprzez Tommy » 20 maja 2008, o 20:59

@Zwierzak: racja... pierwszy raz widze taki wynalazek :)

Wysłałem zapytanie o cene - jak dostane odpowiedź to napisze.
Avatar użytkownika
Tommy
DRIFTER
 
Posty: 206
Dołączył(a): 27 gru 2007, o 21:47
Lokalizacja: Kraków

Re: Zestaw turbo do M20 plug&play by GEKO

Postprzez sputnik » 20 maja 2008, o 22:17

Tommy napisał(a):@Zwierzak: racja... pierwszy raz widze taki wynalazek :)



Focus RS ma takie rozwiązanie seryjnie.
Avatar użytkownika
sputnik
Touge Drifter
 
Posty: 438
Dołączył(a): 22 mar 2008, o 15:53
Lokalizacja: Wrocław

Re: Zestaw turbo do M20 plug&play by GEKO

Postprzez Tommy » 22 maja 2008, o 11:58

Tak teoretycnie można by dostarczyć zestaw do samodzielnego montażu

A praktycznie oprucz założenia zestawu turbo trzeba jeszcze kilka rzeczy w aucie zrobić co w praktyce oznacza że auto musiało by przyjechać do nas
W skład modyfikacji wchodzi :
- silnik po przeglądzie - wymieniony rozrząd ,pierścienie tłokowe ,panewki ,wszystkie uszczelnienia , zmodyfikowane tłoki ,przeprowadzony remont głowicy , blok silnika honowany itd.
- lżejsze koło zamachowe
- sprzęgło SACHS - przenosi 600Nm
- nowy kolektor dolotowy zintegrowany z IC wodnym
- nowa chłodnica wody do IC wodnego
- nowa pompa obiegowa płynu IC wodnego z wężami i sterowaniem
- kolektory wydechowe
- nowa turbosprężarka z wężami olejowymi i wodnymi
- nowy układ wydechowy
- nowa większa chłodnica wody z wężami itp.
- nowy termostat
- nowa chłodnica oleju z wężami itd.
- nowy zawór upustowy
- komplet nowych dużych wtryskiwaczy
- przerobienie elektroniki silnika
- nowe świece zapłonowe
- nowa kopułka i palec zapłonu
- olej MOTUL + filter oleju
- itd. itp.

Koszt modyfikacji od 25tys
--
pozdrawiam
E.F.


To ja już ochłonąłem :)
Avatar użytkownika
Tommy
DRIFTER
 
Posty: 206
Dołączył(a): 27 gru 2007, o 21:47
Lokalizacja: Kraków

Re: Zestaw turbo do M20 plug&play by GEKO

Postprzez Bartdrift » 22 maja 2008, o 12:05

No to troszke jest ....
Tyle co sprowadzenie fajnego auta z jp ;) :)
i to OD 25 czyli moze byc pewnie z 30
Bartdrift
DRIFTER
 
Posty: 8861
Dołączył(a): 15 gru 2007, o 20:19
Lokalizacja: Katowice/Mikołów

Re: Zestaw turbo do M20 plug&play by GEKO

Postprzez rennen » 23 maja 2008, o 18:14

Dziwi mnie tylko, że zrobili taki zestaw do 10x gorszego od M50 (o S50 nie wspominając) archaicznego silnika M20, który w Polsce występuje przeważnie w takim stanie że pada na seryjnej mocy. Może po pełnym remoncie jakoś tam chodzi, ale ja po przerobieniu dwóch takich silników (oba padły poważnie i praktycznie na szrot mimo dbania) i dwóch M50 (pierwsze sprzedałem, drugie wciąż katowane od 30 tys. km nie daje żadnych złych sygnałów) uważam ten pomysł za średnio trafiony, i nie uturbiłbym silnika M20 nawet jakby mi ktoś zapłacił :scratch:
Avatar użytkownika
rennen
Król Ronda
 
Posty: 70
Dołączył(a): 27 kwi 2008, o 16:27
Lokalizacja: Łódź

Re: Zestaw turbo do M20 plug&play by GEKO

Postprzez bimmerholic » 24 maja 2008, o 09:29

Dokońca się z tobą nie zgodzę po kilkudziesięciu beemkach....
miałęm e34 2.5 12v total igła 173ps nqa hqamowni wypluła i przebieg mocy i momentu był na tyle korzystny ze wszystkie e35 2.5 24v mogły oglądac tył auta, że nie wspomnie już o kolejnej e34 która wypluła 203 ps na 12v r6 ale to już inna bajka bo auto było w rajchu przygotowane....z tym autem 328 e36 nie dawała rada gdzie e34 swoje waży, wszystko zależy od stanu....a niestety wiemy kto wczasach przeszłych użytkował marke bmw z czym sie ona kojarzyła.....oba w/w auta jeżdzą kupili je moi znajomi ode mnie...zero komplikacji itd itd....choć faktycznie znależć zdrowe m20 graniczy z cudem (pamietam jak na jakims zlocie moje m10 na gazniku pozamiatała wszystkie m20 b20 hehe)
mysle ze na zestaw do m20 zdecydował sie Geko bo jakby nie patrzyć.....dużo osób bawi sie w e30, a watpie by ktoś najpierw swapował m50 potem turbo...koszta robią sie astronomiczne i za ta kwote można juz naprawde konkretne auto zbudować na innej bazie....choć 25tys za taki zestaw....równiez nie widzę sensu...

na polskie realia to tylko swap w bmw....prostota i dostęp części przebija uturbianie bmw.

pzdr.

p.s- no i m20b25 brzmi lepiej niż m50....dzwieku 2.5 12v nie da się chyba z żadnym innym dzwiekiem bmw porównać ;)
Avatar użytkownika
bimmerholic
Clutch Burner
 
Posty: 41
Dołączył(a): 16 mar 2008, o 07:39

Re: Zestaw turbo do M20 plug&play by GEKO

Postprzez rennen » 24 maja 2008, o 10:12

Akurat to jest fajne bo M20 (faktycznie chodzi fajnie - troche jak jakiś muscle car), M50 i S50 mimo że wszystkie to rzędowe szóstki chodzą zupełnie inaczej i jestem w stanie zawsze poznać co chodzi pod maską jeszcze zanim widzę. Swap M50 z E34 do E30 jak ktoś się orientuje chociaż trochę i ma dojścia to koszt około 3000 zł. Nie jest to porażająca kwota a chodzi to znacznie lepiej niż M20. Jakbym miał uturbiać E30 to tylko tak -> swap na M50 bez vanosa i dopiero turbienie. A co do stanu to coś w tym jest, ja swoim 325 jak było seryjne objechałem każde 328 jakie spotkałem.
Avatar użytkownika
rennen
Król Ronda
 
Posty: 70
Dołączył(a): 27 kwi 2008, o 16:27
Lokalizacja: Łódź

Re: Zestaw turbo do M20 plug&play by GEKO

Postprzez chrupek » 25 maja 2008, o 19:59

heheheheh no niestety ja też ochłonąłem poczekam od zimy i poślizgam sie moja fiestką :PP a tak na poważnie to muszę odłożyć troszkę kasy i jakieś BMW kupić :D
Avatar użytkownika
chrupek
Amator
 
Posty: 20
Dołączył(a): 23 mar 2008, o 14:08
Lokalizacja: Gliwice

Re: Zestaw turbo do M20 plug&play by GEKO

Postprzez sputnik » 25 maja 2008, o 23:48

chrupek napisał(a):heheheheh no niestety ja też ochłonąłem poczekam od zimy i poślizgam sie moja fiestką :PP a tak na poważnie to muszę odłożyć troszkę kasy i jakieś BMW kupić :D



Odkładaj odkładaj :)
Avatar użytkownika
sputnik
Touge Drifter
 
Posty: 438
Dołączył(a): 22 mar 2008, o 15:53
Lokalizacja: Wrocław

Następna strona

Powrót do Garaż - Archiwum

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 38 gości