Dokońca się z tobą nie zgodzę po kilkudziesięciu beemkach....
miałęm e34 2.5 12v total igła 173ps nqa hqamowni wypluła i przebieg mocy i momentu był na tyle korzystny ze wszystkie e35 2.5 24v mogły oglądac tył auta, że nie wspomnie już o kolejnej e34 która wypluła 203 ps na 12v r6 ale to już inna bajka bo auto było w rajchu przygotowane....z tym autem 328 e36 nie dawała rada gdzie e34 swoje waży, wszystko zależy od stanu....a niestety wiemy kto wczasach przeszłych użytkował marke bmw z czym sie ona kojarzyła.....oba w/w auta jeżdzą kupili je moi znajomi ode mnie...zero komplikacji itd itd....choć faktycznie znależć zdrowe m20 graniczy z cudem (pamietam jak na jakims zlocie moje m10 na gazniku pozamiatała wszystkie m20 b20 hehe)
mysle ze na zestaw do m20 zdecydował sie Geko bo jakby nie patrzyć.....dużo osób bawi sie w e30, a watpie by ktoś najpierw swapował m50 potem turbo...koszta robią sie astronomiczne i za ta kwote można juz naprawde konkretne auto zbudować na innej bazie....choć 25tys za taki zestaw....równiez nie widzę sensu...
na polskie realia to tylko swap w bmw....prostota i dostęp części przebija uturbianie bmw.
pzdr.
p.s- no i m20b25 brzmi lepiej niż m50....dzwieku 2.5 12v nie da się chyba z żadnym innym dzwiekiem bmw porównać