przez ttomek » 25 cze 2010, o 10:42
witam,
odświeżam temat. zacząłem się rozgladac i z polecenia szukać motula 300v. ale porównałem go z liqui moly i powiem wam że liqui jest lepszy - na paprierze oczywiscie bo nie jeździłęm na nim.
jakie sÄ… wasze zdania
Liqui Moly
Synthoil Race Tech GT 1 SAE 10W- 60
API SL/CF
DANE TECHNICZNE
Klasa lepkości : 10W- 60
ASTM- kolor : 3,5
Gęstość przy 15 0C : 0,863 g/cm3
Lepkość w 400 C : 163 mm2/s
Lepkość w 1000 C : 24 mm2/s
Wskaźnik lepkości : 179
Temperatura zapłonu : 238 0C
Temperatura płynięcia : -35 0C
no i Motul 300V
Klasa lepkości
SAE J 300
10W-40
Gęstość w 15oC
ASTM D 1298
0.880
Lepkość w 100oC
ASTM D 445
14 mm2/s
Lepkość w 40oC
ASTM D 445
89.5 mm2/s
Wskaźnik lepkości
ASTM D 2270
161
Lepkość HTHS w 150oC
ASTM D 4741
4.19 mPa.s
Temperatura płynięcia
ASTM D 97
-36oC
Temperatura zapłonu
ASTM D 92
226oC
TBN
ASTM D 2896
11.7 mg KOH/g
no i ena równiez na korzyść Liqui Moly.
co Wy o tum myślicie????