Moderatorzy: drift-rak, e30 owner
Łysol napisał(a):Dwie rury nie są skonstruowane po to żeby wydech miał mniejszy prześwit pod autem , raczej rozchodzi się tutaj o moment obrotowy .
Ale jak kto woli.
Łysol napisał(a):Wydech musi być na 2 rurach żeby zachować parametry fabryczne.
Wykonanie wydechu na jednej rurze pogorszy osiągi silnika.
Jedna rura ,a dwie rury to duża róznica przy wolnossaku - biorąc pod uwagę nawet tą sama pojemność układu wydechowego.
Piotrek_Vabik napisał(a):Łysol napisał(a):Wydech musi być na 2 rurach żeby zachować parametry fabryczne.
Wykonanie wydechu na jednej rurze pogorszy osiągi silnika.
Jedna rura ,a dwie rury to duża róznica przy wolnossaku - biorąc pod uwagę nawet tą sama pojemność układu wydechowego.
To moze wytlumacz dlaczego w moim V8 wydech jest zrobiony z jednej rury i moment nie spadl a wrecz przeciwnie skoczyl do gory o 25Nm a moc prawie o 45 KM
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości